Opekotina? Ili make up?

Ćao svima i dobro došli u jedan kratak ali ne tako sladak post. :D

Pre neka 2 meseca (možda malo više, možda malo manje) legnem ja da spavam i kako to obično kod mene biva (sem kada sam ekstremno umorna) počnu da mi prolaze razne misli kroz glavu. U jednom momentu, iz nekog meni nepoznatog razloga, u moj mozak (koji nisam sigurna da imam, ali pssst ne morate vi sve da znate) svrati ideja.. i to jako čudna ideja... Shvatim da znam kako ću se maskirati za noć veštica (iako, shvatate da je to u tom trenutku jedno 4 meseca ranije :D ) i odjednom dobijem neopisivu želju da da isprobam tu masku... :)

Ujutru, budim se i prvo na šta pomislim, jeste maska za noć veštica i rešim da taj dan, kao što rekoh, probam da realizujem tu masku, međutim tada shvatam da nemam lepak za to. :/

A da, nisam vam rekla šta sam zamislila. Zamislila sam da pravim opekotine, međutim, kao što rekoh, nemam lepka (za lice, trepavice). Da kupujem lepak sada, samo za to.. ne isplati mi se. Šta mi je činiti??? Kako živimo u 21. veku, veku gde šta god vas zanima ne pitate osobu pored vas nego Google, tako i ja počnem da istražujem kako da napravim lepak za lice/kožu. Nađem recept, napravim i krenem da se igram. Nisam baš želela da to odmah odradim na licu, pa sam za početak masku / make up, isprobala na ruci.

U nastavku posta ćete videti par slika kada sam završila, kako je to izgledalo. Uživajte! :)

P.S. Ili jednostavno izađite iz posta ako vas slike ne zanimaju ili ako imate problematičan želudac. :D



Zanemarite moju tršavu kosu i moju očajnu facu. :D

 


 


To bi bilo sve od ovog posta. Nadam se da vam se sviđa. :)

Pišite u komentarima:
- da li vam se sviđa maska?
- da li deluje bar malo realno?
- da li vas zanima recept za lepak?
- da li vas zanima kako sam napravila opekotinu?

Ako vas zanima kako sam napravila opekotinu, pišite mi u komentare da bih znala za neki sledeći post (pre noći veštica). :) I ako imate neke zanimljive ideje za noć veštica, pošaljite link slike u komentar, na instagram @andjelaradovanov ili na e mail radovanovandjela23@gmail.com

Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj! :* ♥ 
 

Коментари

  1. Woww baš sam se prepala kad sam ugledala sliku koliko realistično izgleda. Super post!! <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Aaaa,kako je realno! Svaka ti cast,sigurno ti je trebalo puno truda.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Oduševljena sam koliko ti je posjekotina realno ispala i stvarno mi se dopada. Jako je cool, pogotovo za noć vještica. ❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Opaa. Kao vecitog zaljubljenika u horor mejkap, ja sam odusevljena. Za prvi put izgleda jako dobro, moram da priznam. O i obavezno objavi recept, zivo me interesuje kako bi meni ispalo 😊

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da se tebi dopada. :) Hoću, hoću... ako ne do kraja meseca onda početkom sledećeg. :)

      Избриши
  5. Sigurna sam da si uložila puno truda! Definitivno podijeli s nama recept! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  6. Ajme meni, ovo izgleda poprilicno realisticno za prvi put. Imas super ideju, jedva cekam full make-up za ovu masku x)

    A free soul.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Aaato ću videti da li ću objaviti... da vidim prvo kako će ispasti. :D

      Избриши
  7. Hello sweetie :D woow you are very talented i really like the result!!
    im sure it took you long to create that but the final result is stunning! ^^
    keep up the good work! kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hello dear. Thank you very much before you saw my post and left such a wonderful comment. :) Thank you for thinking I'm talented. As for time, so I did not need much, 20, 25 minutes. :) Kiss :*

      Избриши
  8. Vidi se da imaš talenta, baš izgleda realistično. Jedva čekam da vidim kako će opekotina izgledati na licu kada je budeš napravila. Mislim da je ovo veoma originalna ideja za noć veštica i sigurna sam da će se tvoja maska izdvajati od ostalih. Sve pohvale, draga. :)

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O hvala ti što misliš da sam talentovana. :) Da li ću objaviti post sa opekotinom na licu, videću, u zavisnosti kako će izgledati. :D Hvala ti još jednom. :*

      Избриши
  9. OMGGG JEST DOBROOOO! Gledala sam dosta tutoriala na YouTube-u, ali nisam se nikad usudila da pokušam i sama. Opet, svako ima neki svoj način na koji to radi, a ja bih voljela da nam napišeš tutorial u obliku nekog od narednih postova. :) ♥

    Slatke Recenzije - www.slatkerecenzije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru. :) Planiram jedan tutorijal, ali to ću da vidim da li ću da objavim u zavisnosti kako mi maska bude izgledala, da li ću biti zadovoljna istom ili ne. :)

      Избриши
  10. Meni ovo zaista delije realno, ako do sada nisi pokušavala da isprobaš ovo, onda je zaista super ispalo za prvi put, kao i sve po komentarima, i mene interesuje recept, jer zasto ne iaprobati. 😀😀😀

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Drago mi je da ti se sviđa. :) Da, ovo je prvi put da sam pravila ovo :)

      Избриши
  11. Jako zanimljiv post draga, milsim da ce maska izgledati fantasticno. <3
    Ako zelis da se medjusobno zapratimo javi mi u kom. na mom blogu. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlicno si napravila, deluje toliko realno... ^_^

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Одговори
    1. Grazie mille :)

      Novi post na mom blogu: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/halloween-nail-art-part-2.html
      Prošlo post (maska bundeva): https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/10/girl-pumpkin-halloween-maska-part-2.html

      Избриши
  14. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  15. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  16. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  17. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман18. мај 2022. 09:48

    Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  19. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi