Harley Quinn u pokušaju! :D - Halloween maska - part 1 :)

Ćao svima i dobro došli u novi post koji ima veze sa Halloween-om. :) Kao što sam u prošlom postu napisala (ako niste, pročitajte OVDE ) planiram da uradim tri maske za noć veštica. Mislim vama za predlog, a meni čisto eto da me mine želja, jer se za Noć veštica neću maskirati, nažalost. :/




Kao što po naslovu možete da vidite, prva maska za ovu priliku je dobro poznata Harley Quinn. Mislim da svi znamo ko je ona, ali za one koji ne znaju, staviću vam sliku ispod da biste je videli. :) Mada ne znam da li bi trebalo, da ne obrukam sama sebe. :D




Oh Bože, tek sada vidim da uopšte sitnice nisam odradila neke... mada u moju odbranu, nisam imala struje, samim tim ni net, pa nisam mogla da proverim. :D I sad vidim da ću totalno da se izblamiram, ali Bože moj... bar vi učite na mojim greškama i odradite kako treba. :D


Ona ima bledo lice i ja to nikako nisam mogla da postignem, tako da sam odradila standardno podlogu... čak možda i manje nego inače što stavljam, da ne bih bila tamnija možda nego što treba.

Zaboravila sam da stavim bazu. :D Stavila sam tečni puder, korektor i kameni puder. Ona nema bronzer, ali sam ga ja stavila jer ne umem nekako da se šminkam a da ga ne stavim... nekako nije to to. Nisam to ja. Mada sam kasnije videla sam totalno pogrešila što sam ga stavila, ali Bože moj, za sledeći put ću da znam. :D Sredila sam i obrve, standardno senkom kao što i uvek radim... mada vidim da ona ima tamnije nego ja ali dobro, nema veze.

I sada idu senke. Ja sam prvo radila desnu stranu, tačnije crvenu stranu :D




Kamera je "progutala" boju, uživo je baš bilo crveno, međutim ovde deluje bleđe nego što jeste. Kasnije sam malo u spoljašnjem uglu oka stavila malo crne, međutim , samo malo tako da se kasnije to i ne vidi toliko. Sada vidim da sam trebala da stavim dosta crne tu, možda čak i ajlajner (ili možda ne, jer nemam blage veze da ga stavljam :D ).

Sada ide plava strana. E tu sam imala problem, jer koliko god da sam stavljala plave na kameri je delovalo jako svetlo.



Možda da sam stavila crnu senku kako treba, možda bi bolje i jače i na kameri izgledalo.... Ovde se vidi da mi bronzer uopšte nije trebao :(

Zatim idu usta. Usta su crvena i izvinjavam se ako možda linija ne izgleda pravo (ni za to nisam baš sposobna :D )

Daaaa... zanemarite moju tršavu frizuru, kasnije sam trebala da je otpletem i da napravim dva repa, međutim, to je očajno izgledalo... tako da ćete gledati ovako rastršavljenu. :D




Pametna na maskaru sam totalno zaboravila. :O Ni kreon nisam stavila. :O :O Htela sam da nacrtam srce, međutim nije mi išlo i odustala sam. I drugarica kao "Aj ja ću da ti nacrtam", ja joj pokažem kako treba da izgleda.. međutim, što bi se mi zezale, malo je ureknuta u oči, pa mi srce zauzima pola face. :D




To bi bilo to za ovaj post i od ovog (tek sad vidim) totalnog promašaja od make up-a. Ali dobro, to je samo za maskembal neki, neku žurku... vi uradite bolje. :D Možda do kraja meseca, ako budem imala vremena, probam da uradim još jednom ovaj make up look, ali mnogo bolje... a ako ne, onda jednog dana, kada budem imala dobre boje za lice.. :)

Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj. :) :* ♥

Коментари

  1. Post mi je bio jako zanimljiv i bilo mi je interesantno čitati kako je tebi išlo s pravljenjem make-up looka. Iskreno, ja bih napravila 100 gore, jer sam smotana kada su te stvari u pitanju. XD Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Drago mi je da ti se sviđa. Ma ne bi bila 100x gora. To sad misliš. Kad bi probala, videla bi. :) Imaš snimak na mom instagramu, pa pogledaj da vidiš koliko je zapravo lako. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi