Vraćam se po ko zna koji put 😂

Tačno 7 meseci kako nisam pisala. Gde sam bila, šta sam radila i zašto me nije bilo?... Evo ne znam Boga mi. 🤷🏼‍♀️

Nekada nisam imala vremena, nekada inspiracije, nekada nisam znala o čemu da pišem.... Sutra će biti 3 puna meseca kako radim... Posle 2 godine... 😱

Kada sam počela da radim nisam imala ni volje, ni želje da pišem. Ali sada sam je dobila. Tačnije dobila sam želju pre mesec dana, ali se nešto iskomplikovalo pa nisam mogla...


Ko me prati, može da vidi da sam promenila izgled bloga. Mada ne kako sam mislila da će izgledati, pa ću vremenom i to promeniti. Opet ću pisati o svemu i svačemu. Ali nadam se malo ozbiljnije i češće.


Napravila sam i Instagram profil, pa ako želite zapratite me i tamo 👉🏼 Anđelina Svaštara . Uzvraćam svima. Biće postovi kao i ovde. Nekada malo opširnije, nekada malo manje, više slika, manje ali u suštini to je to. Sve isto ali možda lakše za praćenje.


Nadam se da ćemo uživati u zajedničkom druženju.


Do sledećeg posta, želim vam lep i sunčan dan. 😘


Коментари

Популарни постови са овог блога

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi