Kupovina planera 2023



Poprilično sam neorganizovana osoba. I koliko god se trudila da to promenim nešto mi ne ide.

Često pišem po sveskama šta trebam u toku dana da uradim, čak napišem i satnicu (okvirno) da bih odradila sve zacrtano ali to nije to. Nikada ne izdržim do kraja u tom organizovanju vremena.

Odavno tražim neke planer koji mi odgovara. Pre neku godinu sam prvu put i našla jedan koji se zove "Moj dnevnik" (više o njemu možete pronaći na profilu ➡️ Moj dnevnik planer ). Pisala sam ga do neke trećine a onda batalila. Počnem, pa stanem, počnem - stanem i sve tako u krug. Katastrofa.

Drugi put sam 2021 poručila opet isti planer plus kupila i "Dnevnik za mame" ( Dnevnik za mame). Ali opet je ista priča bila. Ovaj drugi dnevnik sam popunila skoro do kraja. Al ovaj planer jok. Eno ga, leži u fioci. I iako nije datumiran i može da se koristi kad god ja nešto ne mogu da počnem sada da ga popunjavam. Tj da nastavim popunjavanje a nisam od 2021 pisala. 🤦🏼‍♀️

Sada imam dosta planova, ciljeva i želja i opet mi treba neka sveska koja će mi u tome pomoći. Znam, mogu i običnu svesku da uzmem i da pišem ali mi nekako nije to to.

Guglala sam i tražila sam da li postoji još neki planer koji mi odgovara i koji bih poručila. I posle nekog vremena našla sam ga na sajtu Moj rokovnik . Imaju i svoj profil na instagramu Moj rokovnik . Ima baš dosta ponuda, pa vi pregledajte šta sve nude, a ja ću vam sada pokazati šta sam ja izabrala.

Planer koji sam ja izabrala na sajtu se zove "Standardni rokovnik 41" i izgleda ovako. 




S tim što će dole pisati moje ime i prezime. Postoje dve vrste rokovnika a to su: horizontalni i vertikalni. Razlikuju se u par stranica. Vertikalni ima satnicu (što je meni više odgovaralo - zato sam ga poručila). A horizontalni ne sećam se u čemu se razlikuje. 😂


Planer iliti rokovnik sadrži:

- Kalendar

- Strane za upisivanje važnih datuma

- Pregled troškova za 12 meseci

- Strana za upisivanje ciljeva i najvažnijih obaveza na početku svakog meseca

- Mesečni planer na dve strane za svaki mesec

- Nedeljni planer za 12 meseci (horizontalni ili vertikalni sa satnicom od 8 do 21h)

- Strana za beleške na kraju svakog meseca

- Strane za beleške na kraju rokovnika

- Džep za stikere, vizit-karte, fiskalne račune...


Format: 18x21cm

180 strana u koloru, papir gramature 100gsm

Plastična coil spirala

Obostrano plastificirane korice debljine 300gsm


Ovaj rokovnik košta 1430 dinara. Postoji mogućnost dodatih strana koje se dodatno naplaćuju. U svakom slučaju, najbolje da odete na sajt i pogledate šta vam sve nude.

Ja sam još naručila i neke stikere.

Kada mi planer bude stigao, ja ću vam sve detaljno opisati rokovnik da vidimo da li to to kako izgleda na sajtu, da li mi se sviđa uživo i slično. 😊 Kao neku malu recenzijicu. 😊

Do sledećeg posta, laku noć 😘


Коментари

  1. Jaoo, ovo je preslatko. Ja sam od sredine avgusta krenula takodje da pisem u planeru, s tim sto sam ja nasla neki djacki (treća godina faksa sam :)) planer u lidlu sa stikerima i šarenim stranicama i bio mi je presladak, tako da te sve razumem hahah

    Inače novi post je na mom blog posle tri godine, tako da baci pogled ako si zainteresovana

    http://mellowcent.blogspot.com/2023/09/30-days-writing-challenge-part-2-5.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi