Halloween nail art :) - part 1



Zdravo svima i dobro došli u novi Halloween post. :) Za današnji post sam vam pripremila, kao što možete i sami da vidite, nail art, odnosno rad na noktima. Predstavljam vam 5 ideja, a vi možete da mažete svaki nokat drugačije (kao što sam ja) ili jednim dizajnom sve nokte, kako god vi želite. :)

A da, radila sam na veštačkim noktima jer mi je lakše, a i ja trenutno nemam nokte (mislim imam kratke :D ). Nadam se da ćete uživati. :)


1. Za prvi primer vam pokazujem paukovu mrežu. Za ovaj dizajn sam koristila dve boje, a to su ljubičasta i crna. Vi možete da koristite bilo koju boju. Ja sam videla sa ljubičastom, a i ta mi je omiljena boja, tako da je meni bilo super.

Koristila sam Golden Rose Color Expert u broju 87. Što se tiče crne koristila sam onaj sa tankom četkicom, ne znam koja je marka. Obrisano mi je. Al' vi možete bilo koju crnu da koristite i umesto sa tom tankom četkicom da recimo sa čačkalicom radite.




Prvo što trebate da radite jeste da namažete ceo nokat ljubičastom, dva sloja. Zatim crnom uradite 3 linije od vrha ka korenu nokta i samo kasnije između spajate linijama. Možete tanko, debelo, puna linija ili isprekidana, nije bitno... i sami znate da paukova mreža nije jednaka.




2. primer je mumija. Za mumiju vam treba tri boje. A to su bela, crna i crvena.

Koristila sam Basic nagellack. Broj ne znam, ne mogu nigde da nađem. Mislim, ima neki broj 168, ne znam da li je to to. Ali to je ova bela.
Crna i crvena su Golden Rose Rich Color, crna je u broju 35 a crvena 21.




Prvo 2 sloja belog laka, na ceo nokat. Zatim crnom bojom pravite šare kako želite. Ja sam prvo pravila kao trouglove i onda jedan obojila skroz, posle samo izvlačite linije kako god. Uopšte nije bitno (bar ja smatram da nije bitno). Kada se to osuši, onda stavite dve bele tačke a zatim kada se te dve bele tačke osuše, onda unutra stavite dve crvene tačke, koje opet ne moraju da budu iste veličine. :)
 


3. primer je monstrum ili kako već da ga nazovem. :D za njega su vam potrebna tri laka, a to su zelena, crna i bela.

Crni i beli je isti kao i malo pre, a što se tiče zelenog u pitanju je Gabrini Elegant provitamin u broju 378.
 
 
 
 
Dva sloja zelene boje. Zatim sa crnom mu nacrtate kosu. Uopšte nije bitno kako ćete da mu nacrtate, samo da kasnije popunite to, da se zelena ne vidi. Zatim na kraju nokta nacrtate mu usta, tako što ćete povući jednu kosu liniju (ili kakvu već želite), par uspravnih linija po toj liniji i to je to što se tiče usana. Zatim napravite dva kruga za oči, a kada se oni osuše, onda još dva bela kruga u crnim krugovima.





4. primer je bundeva. Uopšte nisam zadovoljna kako mi je ispalo, ali dobro, Bože moj... više sreće drugi put. Potrebna su vam dva laka, a to su narandzasti i crni.
 
Što se tiče narandzastog, koristila sam Cairo matte u broju 3920.




Stavila sam samo jedan sloj jer je pigmentacija super, ali naravno stavlja se dva. Zatim dva crna kruga za oči. Namerno nisam htela da budu pravi krugovi. Što se tiče usana, nemam šta da kažem, blago je reći da sam šokirana kako su užasno ispala. :D Potrudite se nekako da ispadnu bolja. :D




I što se tiče 5 ideje, pokušala sam kao kostura da napravim, ali koliko je to uspelo, ne bih znala da kažem. :/
 
Potrebna su vam dva laka, beli i crni. Koristim iste, tako da neću da vam ih komentarišem.




Dva sloja belog laka i onda sa crnim lakom nappravite kao dva oka, ispod 'nos' kao obrnuto slovo V ili srce, kako vam je lakše. I ispod tri crne za zube.




Nisam slikala, pa vam sada naknadno dodajem.






To bi bilo to od ovog posta, nadam se da vam se svideo. :)

Ako niste pročitajte sledeće postove: "Halloween month" i Halloween maska part 1 .
Za video kako sam došla do maske Harley Quinn i kako izgledaju noktići "uživo", pogledajte moj instagram profil @andjelaradovanov .

Do sledećeg posta (u nedelju), šaljem vam zagrljaje. :* ♥



 





 

Коментари

  1. Super i interesantne ideje!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično si ovo odradila i jako mi se dopada. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. odličan post. započela sam blog na engleskom i objavila prvi post. Bila bih ti jako zahvalna kada bi me zapratila i podržala.

    ОдговориИзбриши
  4. Very interesting nails.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljive i orgialne ideje za Halloween nail art.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com
    YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=e48JZd0Gbj0

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi