Upoznavanje :)


                                 
Zdravo svima, ja sam Anđela... što ste mogli (vi koji me ne poznajete) to sami i da zaključite po nazivu bloga. :D Ne bih sada mnogo da pričam ovde o sebi... više bih pričala (odnosno pisala) o tome što sam napravila ovaj blog i šta sve možete da očekujete u ovom blogu. :)

Dugo sam razmišljala kako da počnem, odnosno šta sve da napišem u prvom postu... da li da se raspišem ili je bolje da sve napišem u par rečenica. Ali pošto nikada ne ispadne onako kako sam planirala da bude, rešila sam da sada ne razmišljam o tome, nego samo da pišem ono što mi je na pameti... Tako da nemojte da mi zamerite ako ovaj post bude prekratak ili predugačak. :)

Godinu dana, ako ne i duže aktivno pratim neke naše youtube-re, neki od njih su i blogeri. Uvek mi se sviđala ta strana interneta, taj svet i uvek sam želela da budem deo te ekipe. Iskrena da budem, uvek me je više privlačio YouTube nego Blog, ali u poslednje dve nedelje (ako ne i duže), jako želim da imam svoj blog i da se njime bavim. Razlog je što oduvek volim da pišem, nekada dnevnike a sada priče... dosta ljudi mi kaže da sam talentovana za pisanje... iskreno, ne znam i ne želim sada da ulazim u to... to ću prepustiti vama da sami odkrijete. :)

Pre svega, pošto je danas pao prvi sneg, želim da uz ovaj post ide jedna zimska, moja omiljena pesma kada sam bila mala a i sada.... a to je "Zvončići". :D

Da se vratim na blog...
Za mene je sve ovo novo i ne znam kako će ovo sve izgledati, ali se nadam da će vam se svideti i da ćete mi dati vašu podršku, jer će mi to mnogo značiti. :)

Uglavnom, da ne dužim mnogo, da kažem šta sve od mene možete da očekujete.
1. Ovde možete videti kako ja mažem nokte ili ako više volite, kako crtam po njima. Neke od mojih radova, videćete u sledećem postu. I da se ogradim, ja se nisam školovala za to, niti sam išla na neki kurs... naučila sam sama i uz pomoć interneta... tako da neće uvek izgledati najsavršenije.
2. Videćete kako se šminkam ali s obzirom da nisam profesionalac i da se ne šminkam svaki dan, već samo za izlaske i neka slavlja znajte da ni to neće biti vrhunski.
3. Pokazivaću vam neka jela koja ja volim da pravim, samim tim i da jedem. Videćete da su vrlo prosta i jednostavna jer nisam kuvarica i ne znam da kuvam. :D
4. Mnogo volim da čitam knjige, pa ću vam i o tome pisati. :) U sledećem postu ću napisati neke knjige koje sam pročitala i sa kojima sam oduševljena. :)
5. Pisaću vam i o nekim mojim iskustvima, ali otom potom. :)

Znači ovde ću pisati bukvalno o svemu i zbog toga takav (ne) originalan naziv bloga.

Da ne dužim više, jer neki ne vole da čitaju dugačke postove... nadam se da vas nisam smorila i da sam vas bar malo privukla da biste me zapratili. Da, da ne zaboravim, postove ću pisati jednom nedeljno, odnosno četvrtkom. :)
To bi bilo sve za danas... :) Šaljem vam veliki pozdrav do sledećeg četvrtka. :*

P.S.: Nemojte odmah da me hejtate i osuđujete zbog nekih grešaka, jer svako greši a i neće me to pogađati, samo ćete mi pomoći da budem još bolja.

Коментари

  1. Drago mi je da si nam se pridružila, nadam se da ćeš uživati i srećno! :)
    Jedva čekam tvoje naredne postove :)

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago da sam sada deo vas i hvala od srca... što za ovaj komentar što za pomoć. :) :*
      Iskrena da budem, i ja jedva čekam da pišem dalje. :)

      Избриши
  2. I ja jedva cekam da cujem sta volis da citas , jer i ja to mnogo volim. poozzz :* :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E drago mi je... ma od mene se svašta može očekivati što se tiče čitanja. :D Pozdrav :*

      Избриши
  3. I love the festive atmosphere: D
    And these songs are very cool :)

    Follow me I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, and I also love.... :) I'm glad you like it song. :)
      Sure... I follow you, so follow me and you.

      P.S. I just wrote a new post, so if you're interested.... see. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi