Od srca srcu ♥ Novogodišnji poklon :) ♥

Iii evo ga, prvi post u novoj godini... :) Pa zbog toga, pre nego što počnem sa temom posta, da vam prvo poželim Srećnu Novu 2017 godinu, da budete zdravi, veseli... da sve što zamislite da vam se i ostvari... uskratko, da vam 2017 godina bude bolja i uspešnija od 2016.
S obzirom da je sutra badnje veče, a prekosutra Božić, takođe želim (unapred) Srećan Božić svima koji slave, da ga provedete u veselju sa svojim najbližima. :)

Rekla sam da će najverovatnije današnji post biti o novogodišnjim, tačnije božićnim noktima, ali nešto mi se dešava sa noktima, pa mi pucaju do živaca, tako da sam ih samo jednom za ove 2 nedelje mazala. :(

Kao što vidite po nazivu, u ovom postu vam pišem o poklonu koji sam poklonila najboljoj drugarici za Novu Godinu. :) ♥


Iskrena da budem, nisam planirala da joj nešto poklonim za Novu Godinu... nekako nemamo običaj da tada poklanjamo nešto jedna drugoj, jer je ne čekamo zajedno i uglavnom je ona u BG-u, a ja ovde gde jesam. Ali s obzirom da mi je za rođendan poklonila stvari koje sam želela i da se setila nekih stvari koje sam ja sama zaboravila da sam joj rekla ( VIDI OVDE ) poželal sam da joj pokažem koliko mi je stalo do nje. Rešila sam da joj poklonim teglu sa 60 razloga zašto je volim. Samo nisam znala da li da joj poklonim to za Božić (25.12.), za Novu Godinu ili za rođendan. Rođendan je u startu otpao, jer je tek juna (ko će do tada da čeka), tako da sam se dvoumila između Božića ili Nove Godine. Dala bih joj ga svakako za Božić, jer za Novu godinu nećemo biti zajedno, ali moram da ga namenim za jednu priliku. :D
Kako se oduševila mojoj četkicom za puder i kako je kukala kako nigde ne može da je nađe da je kupi (a nisam je našla ni ja), rešila sam da joj poklonim moju četkicu. :)
(hvala Bojani što mi je ovako lepo slikala četku :D )

Četku je dobila tačno u ponoć (možda koji minut kasnije) i po meni se oduševila...
Znači to je to... teglu dobija kao novogodišnji poklon. :)

Kada nije bila u kuhinji, stavila sam poklon na sto.
Ovako je poklon izgledao kada ga je ona videla. :)

Ovako izgleda tegla sa malim papirićima. :)

Kada je otvorila teglu unutra je izgledalo ovako ↓↓↓↓↓
Vidite papiriće na kojima piše 1,2,3,4. Samo su ta 4 papirića označeni brojevima. To znači po kojem redu će da ih otvara.
  1. Draga Bojana, srećan ti Božić i Nova godina. :)
  2. Nadam se da će ti se poklon svideti...
  3. ... i da ćeš shvatiti koliko mi značiš. :)
  4. 60 razloga zašto te volim i zašto si mi najbolja drugarica. :) By Anđela
(tako nekako je pisalo, ne znam tačno u reč).


* 60 RAZLOGA ZAŠTO TE VOLIM
I ZAŠTO SI MI NAJBOLJA DRUGARICA *

Volim te, jer...
1. ... si savršena drugarica.
2. ... mogu apsolutno sve da ti kažem i znam da me nećeš osuđivati.
3. ... me možeš satima slušati kako pričam.
4. ... uvek govoriš sve najbolje o meni.
5. ... si pametna.
6. ... me nikada ne vređaš.
7. ... si hrabra.
8. ... se voliš ludirati kao i ja.
9. ... si posebna.
10. ... si gotovo uvek na mojoj strani.
11. ... si ljubazna.
12. ... lepo pričaš.
13. ... si iskrena.
14. ... nisi umišljena.
15. ... si jedna jedina.
16. ... si luda (u pozitivnom smislu) :D
17. ... si hrabra (znam to sam već napisala, ali sam i njoj slučajno 2x napisala... a ne znam šta sam ustvari htela da napišem. :( )
18. ... ti verujem.
19. ... kad sam s tobom, ništa drugo nije važno osim nas.
20. ... si neponovljiva.
21. ... znaš da me oraspoložiš.
22. ... me razumeš.
23. ... s'tobom zaboravim na sve probleme.
24. ... voliš da izlaziš u provod kao i ja.
25. ... te uvek zanima moje mišljenje.
26. ... me noću pratiš kući (ona zna zašto).
27. ... me slušaš dok pričam.
28. ... se uvek mogu osloniti na tebe.
29. ... imaš prekrasne oči.
30. ... uvek znaš šta trebaš da kažeš.
31. ... volim da razgovaram sa tobom.
32. ... sam te upoznala na folkloru.
33. ... mi pomažeš kada ne mogu sama.
34. ... se zbog tebe osećam bolje.
35. ... želim zauvek da ti budem drugarica.
36. ... koliko god se zabavljala, uvek mislim na tebe.
37. ... imam nekog tako divnog u životu.
38. ... si mi uvek pomagala.
39. ... mi daješ komplimente.
40. ... me ne iskorišćavaš.
41. ... ti je stalo.
42. ... voliš moje mane kao i moje vrline.
43. ... me ne uzimaš zdravo za gotovo.
44. ... te uvek zanima šta me muči.
45. ... misliš pozitivno.
46. ... si me prihvatila takvu kakva jesam.
47. ... pamtiš šta volim i šta želim.
48. ... se ne bojiš da reskiraš.
49. ... me poštuješ.
50. ... si poštena.
51. ... si uvek uz mene.
52. ... me uvek možeš nasmejati.
53. ... mi ne možeš dosaditi.
54. ... kažeš ono što misliš.
55. ... volim kako razmišljaš.
56. ... kad god dođeš, imaš vremena za mene.
57. ... mi nikada nisi dala razloge da sumnjam u tebe.
58. ... nisi kao druge.
59. ... se NIKADA nismo posvađale.
60. ... se ne mogu ozbiljno naljutiti na tebe!

Poklon joj se svideo... nadala sam se tome. :) Te razloge nisam sama smišljala (neke jesam). Našla sam ih na netu. Ali sam pisala samo ono što bih i sama rekla za nju... :)

Da li ste vi dobili nekada ovakav poklon? :)
Da li i vi imate ovakvu drugaricu? :)
Pišite u komentare. :)

Do sledećeg posta... šaljem vam topli pozdrav. :* ♥

Коментари

  1. Svaka ti cast pod 1, vidim koliko se trudis da napises post, i trudis se da sve izgleda super, pratim te i zelim ti uspeh u daljem pisanju postova, ako zelis uzvrati. https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala najlepše... :) Veoma mi znači ovakav komentar... i od srca ti hvala. :)
    Naravno da ću da uzvratim. :*

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja. Sviđa mi se dizajn bloga. Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O hvala lepo. :) Drago mi je da ti se sviđa i dizajn, do sad mi to nikad niko nije komentarisao. :D Naravno da ću da uzvratim, odmah. :*

      Избриши
  4. Odličan post draga. :-)
    Na mom blogu imaš Giveaway, pa ako te zanima, možeš pogledati. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. PREDOBRE IDEJE!Tvoj blog mi se jako dopada,tako da sam postala član istog.Nadam se da ćeš uzvratiti. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Wow divan komentar... zaista mi znači... i popravio mi je dan. :) Naravno da ću uzvratim. :)

      Избриши
  6. Ovo je jedan od najljepših novogodišnjih poklona ikad!
    Super post, zapratila sam tee ☺
    amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nadam se da jeste.... :) Hvala ti najlepše. :)
      Odmah ću i ja tebe zapratiti. ;)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi