Nova boja kose :3 ♥ ~ New hair color :3 ♥

Ćao svima i dobro došli u moj novi post. :)


Kao što možete da vidite po naslovu, u današnjem postu ću pisati o mom farbanju kose. Ne bih inače pisala o tome, ali je u pitanju boja koja se retko viđa i promena je (u mom slučaju) vidljiva.

Do prošle godine sam bila crvena, tačnije do prošle Nove godine (tako nešto) ja sam imala crvenu kosu. Prestala sam da se farbam, jer nisam imala živaca da se svaki mesec farbam, nisam uvek imala pare za tu farbu, a i nekako sam želela promenu. Kako se par meseci nisam farbala, logično videla se moja prirodna boja kose. Svi su govorili kako sam luda što se farbam, kako imam divnu prirodnu boju i kako retko ko ima takvu boju. Ja je zovem pepeljasta, jer izgleda sivkasto. Bar na početku, kasnije je to smeđa boja. Uglavnom, da ne dužim, rešila sam da puštam kosu, odnosno da puštam prirodnu boju i da se više ne farbam. I tako sam se ja "patila" godinu, godinu i po, i napokon mi je porasla toliko da sam recimo za još 2-3 šišanja crvena boja mi se više ne bi videla... To izgleda ovako...

Da, ovde sam šarena... Vidite početak kose, to je moja prirodna boja. Na sredini je isto moja boja samo posvetlela od sunca, a dole su ostaci crvene boje... (Ovakvu boju kose i da hoćete, ne biste mogli da imate :P )

Međutim... takva sam ti ja... volim promene... I tako, pre nekih mesec dana meni dune da ja hoću da se farbam i to ne u bilo koju boju, nego, ni manje ni više u moju omiljenu LJUBIČASTU... :3 :D Tražila sam po internetu u kakvu bih nijansu želela da se farbam, ali kada sam ih pogledala shvatila sam da ja ne znam šta hoću jer jednostavno volim pa volim ljubičastu kakva god da je nijansa.

I tako, ja odem kod moje frizerke, pokažem joj ja dve nijanse koje bih želela i ona mi kaže kako bih ja mogla da se ofarbam da bih dobila nešto slično. Da ne trabunjam mnogo, kaže ona meni da dobre farbe u ljubičastoj boji ima u Alexandru i da trebam da kupim farbu, toner i još ćemo mi dodati blanša.

(slika skinuta sa neta)


Ja nikako da dočekam da odem u Vršac da kupim. I kad sam otišla, kao sunce da me je granulo. :D Uglavnom, odem ja tamo, kažem devojci šta mi treba, pokaže ona meni katalog (ili kako se to već zove) da vidim koje ljubičaste boje ima i ja shvatim da to nije to što ja želim. Ja želim ljubičastu, baš ljubičastu, a ova mi liči kao da je tamno ljubičasta, ustvari kao da je crna pa se preliva na ljubičasto a ja to ne želim.
Pokažem ja devojci sliku sa neta, kako ja želim da mi kosa izgleda i ona meni kaže da to nema šanse da ja dobijem sa običnom bojom, nego da to mogu da postignem jedino Crazy Color-om. Ja hoću, neću i reko daj da vidim katalog, ništa me ne košta. Kad sam ja videla boje, majko mila, a ono pamet da ti stane koje sve crazy boje ima... Dugo sam se dvoumila između dve ljubičaste. Jedna je ljubičasta ali malo vuče na rozu, a druga je ova moja.
(slikala sam bočicu, ali mi je slika u telefonu, a mrzelo me je sada da je prebacujem, tako da ću staviti sliku sa neta.


Crazy Color by Renbow: Hot Purple no. 62
(slika skinuta sa neta)

E sad, ja sam htela da više od pola glave izblajham, ono, skroz da budem plava, pa onda da se prefarbam, međutim frizerka mi je rekla da nije baš dobro da to tako uradim, jer mi je tanka kosa, a znamo kako hidrogen šteti kosi, pa da izvučem pramenove samo. Ja sam se složila. I to je onda izgledalo ovako.


Kada je sve gotovo, izgleda ovako...




Iako ne izgleda onako kako sam ja htela, meni se moja nova boja sviđa. Mada, ja kakva sam, dok ne bude onako kako sam ja htela, neću da se smirim. :D

I to bi bilo to što se tiče ovog posta (koji će opet izaći u petak umesto u četvrtak -_- ali dobro).

Nadam se da vam se svideo... :)


Pišite u komentare:
- da li vam se sviđa moja boja?
- da li biste se i vi ofarbali crazy?
- koju biste vi crazy boju odabrali? :)

Do sledećeg četvrtka šaljem vam zagrljaj. :* ♥


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi