BFF tag ♥ sa Dacom

Ćao svima. Kako ste ove zime, pardon proleća?! :D Da li je i vas ovo vreme poremetilo malo? Mene jeste, osećam se kao da je zima ponovo došla, kao da sam leto prespavala... sva sam nikakva... ali dobro... proćiće i to... valjda. :D
Možda ste primetili da me nije bilo dve nedelje, tj da prošle nedelje nisam uopšte pisala post?! Trebala sam prošli četvrtak, ali nisam imala vremena. U petak me je mrzelo, reko u nedelju ću. U nedelju me je i mrzelo i nisam imala vremena, tako da sam ostavila to za danas. Tako da vam dugujem jedan post, ali ne brinite, nadoknadiću ga ili sledeće nedelje ili one tamo nedelje. :D



Kao što možete da vidite po naslovu, danas radim prvi TAG na moj blog i to je BFF tag. Danas ću ovaj tag uraditi sa jednom od mojih najboljih prijateljica a to je Daca. :) Znamo se 8 i po god. tako nekako... :)
Da ne dužim mnogo, da počnemo. :)

1. Kako i gde ste se upoznale?
Daca: U školi. Bila sam nova učenica.
Ja: Da, ja se sećam da si ti... došla si i bila u fazonu "ja sam nova učenica". Sećam se da si došla do mene i kao "Ja sam Danijela" a ja sam se mislila "Jao brate, pa gde mene baš nađe?" :D Uopšte nisam bila raspoložena tog dana za novu učenicu.
Daca: Da, sećam se da sam svima bila antipatična.

2. Koji je bio vaš prvi utisak o ovoj drugoj osobi?
Daca: Užasno si me nervirala. (U međuvremenu ja isprobavam da li je dovoljno sladak dulek ili šta je već pravila :D ) Ali sam bila dovoljno kulturna da svima priđem i kažem kako se zovem i prezivam. :D
Ja: Moj prvi utisak je bio "Nee, ne opet". Zato što su kod nas u razred svako malo dolazili neki novi učenici i odlazili za jako kratko vreme i onda sam bila u fazonu, dal još jedna osoba... :D

3. Koji vaš zajednički trenutak vam je omiljeni?
Daca: Ufff ima mnogo... Mislim da nam je omiljeni zajednički trenutak bio tvoj... (ubacujem se: "19 rođendan" jer već znam šta će da kaže :D )... kada sam ti donela najsavršeniji poklon.
Ja: Meni je najomiljeniji.... pa ne znam brate :D ... najomiljeniji trenutak mi je ono AKO ZOĆEŠ (Daca zna o čemu se radi)
Daca: Da brate, to veče smo popile tvoju koka kolicu i onda smo bile to veče nenormalne.
Ja: A inače smo kao normalne. :D

4. Opišite jedna drugu u jednoj reči?
Ja: Znam, ali ne znam koja bi najbolja reč bila da bih to rekla. :D
Daca: Anđela je duša.
Ja: Dobro je što nisam rekla pre nje. :D Još nisam našla odgovarajuću reč. Ona tera po svome i boli je uvo za sve, boli je uvo dal si tata, mama, baba, deda, Šaja, Paja... Ali ne znam koja je odgovarajuća jedna reč. :D

5. Jedna stvar koja vas nervira kod ove druge?
Ja: Upravo to što sam rekla. Evo jedan primer: Ona mene pita da li ćemo da izađemo? Ja joj kažem jaoo pa ne znam... a ona će meni "Ja izlazi sa ili bez tebe." u prevodu boli je uvo da li ću i ja da izađem ili ne.
Daca: Možda što si često ljutiša.

6. Jedna stvar koju voliš kod ove druge?
Daca: Blesava si. Jako. U pozitivnom smislu.
Ja: Isto. Možeš da se zezaš sa njom, ne moraš da brineš šta ćeš da kažeš. :)

7. Kada biste mogle da odete na jedno mesto zajedno, gde bi to bilo?
Daca: Na Havaje.
Ja: Šta ću brate tako daleko? Daj negde gde znam jezik, da razumem. :D
Daca: Goli momci svaki dan, mislim goli... u kupaćim kostimima. Toplo, uvek sunce, kokteli...
Ja: A jezik?
Daca: Šta 'oćeš, bude "Porfavor, komo estas? (Izvinite na pisanju, mrzelo me je da pišem kako se stvarno piše.)
Ja: Eto, neka budu ti Havaji. :D

8. Omiljena interna šala?
Ja: "Ako zoćeš", niko nema pojma, sem nas dve šta to znači. I u posledje vreme je "Dudo".

9. Kome treba više vremena da se spremi?
Ja: Ajde pustiću te da odgovoriš.
Daca: Tebi.
Ja: Meni??? Ne laži ljude. :D Ovo uopšte nije tačno da se ja duže spremam. Evo ovako, moram da kažem: Npr mi se dogovorimo da se vidimo, da krene ka meni i ja joj kažem da krene za 5 minuta i za 5 minuta se javlja i kaže mi "Ja sam krenula." Ja dođem na pola puta i pitam je gde je a ona mi javlja da je kod bolnice, koja je tipa minut od njene kuće. :D Kao ono nađemo se na pola puta, a ja dođem do njene kuće. Tako da vam je jasno kome duže treba xD

10. Koje boje su vam oči?
Daca: Tvoje su braon.
Ja: A tvoje zelene.
Pogodile smo. :D

I to bi bilo to. Nadam se da vam se sviđaju odgovori, odnosno post. Mi smo uživale dok smo radile ovaj tag. :)
Ja vas više ne bih zadržavala... pozdravljam vas do sledećeg puta. Ćaos :) :* ♥

Коментари

  1. Odlican post.. ^^ vrlo zanimljivo poznanstvo ^^ podsetile ste me na mene i moje najbolje drugarice... :D

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo *__* Da, baš zanimljivo poznanstvo. :D Hm, volela bih da čujem vašu priču. :D
      Upravo sam napisala novi post, pa ako te zanima, pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/04/azbuka-ja-od-do-s.html

      Избриши
  2. ovo nije još jedan blog o beaty, fashion već o pričama tko zeli neka procita i komentariše nabacite follow uzvratit ce http://karlastoriesdiary.blogspot.hr/2017/04/when-your-dreams-become-reality-prvi-dio.html

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Thank you :)
      Thank you, and I wish you a nice day. :)

      http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/04/azbuka-ja-od-do-s.html

      Избриши
  4. Одговори
    1. Hvala ti. :)
      Upravo sam napisala novi post, pa ako te zanima pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/04/azbuka-ja-od-do-s.html :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi