Ljubičasta? Ne bih rekla!

Dobro veče svima, ima li koga budnog? :D Da li postoji još neko ko u 1h posle ponoći piše post? Ako ima, javite mi, da mi bude lakše. :P Kako ste mi? Odavno me nije bilo. Ne znam šta mi je bilo u proteklih mesec dana... i opet me dve i po nedelje nije bilo na blogu, a zašto? Ni sama ne znam... Ali s obzirom da sam sada dve nedelje na odmoru, planiram da za te dve nedelje napišem četiri posta... dva normalna, što bi trebala da idu i dva što nisam dve nedelje pisala... samo ne znam kojim ću danima da pišem, ali dobro... to sad nije ni bitno. :)

U današnjem postu ću vam pisati o mom novom farbanju. Ko me prati i ko je čitao moj post "Nova boja kose", zna da sam imala ljubičaste pramenove...
Za one koji nisu čitali, a zanima ih o čemu se radi, pogledajte OVDE. :)

Uglavnom, boja se mnogo ispirala i bila sam sve samo ne ljubičasta. :D Imala sam i ljubičaste, žute, plave, zelene, braon, ma svakakve pramenove.. što bih ja rekla, bila sam papagaj. Rešila sam da sačekam da se boja skroz ispere pa da se ponovo farbam u crvenu...
Prošlog četvrtka, reši moja drugarica Daca (ko želi da pročita nešto o našem prijateljstvu, pročitajte OVDE) da se farba i naravno, ko će da je farba, nego ja!? Odemo mi u parfimeriju i dok je ona tražila odgovarajuću boju, vidim ja kanu... počnem da razgledam i vidim jednu boju koja mene jako zanima.... pogodili ste... ljubičasta! I pošto već želim da se prefarbam, što se umesto crvene ne bih prefarbala u ljubičastu, kad već imam osnovu?! Hoću, neću i rešim ja da je ipak kupim... 65 dinara kesica, ne znam koliko ima grama...


Znala sam da nema šanse da budem baš ljubičasta, ali s obzirom da imam iskustva sa kanom, predpostavila sam da će bar prelivati na ljubičastu...

Kada otvorite pakovanje, dobijete kesicu sa kanom i uputstvo za upotrebu.


Ko nije nikada imao "dodira" sa kanom, fora je u tome da taj prah (kanu) pomešate sa vodom, nema hidrogena i samim tim je zdravija od bilo koje farbe... Možete da držite koliko god želite, jer piše da treba da se drži dok se ne osuši ta boja.



Moja boja pre farbanja je izgledala ovako...

 (zanemarite što izgleda kako izgleda, imala sam pre toga riblje kosti, pa sam nakon toga vezala kosu, pa zato izgleda ko da me je drmnula struja :D )

Meni lično, kana smrdi, tako da bih vam preporučila da se farbate napolje (ako ste u mogućnosti). Drugarica je počela da me farba i farbe nije bilo dosta iako imam relativno kratku kosu. Uspela je da mi namaže samo prednji deo glave (od ušiju do čela) i nije uspela celu dužinu da uhvati (namaže). Zamolila sam druga da ode po još jednu istu kanu... dečko je prošao ceo grad i nigde je nije našao, a parfimerija u kojoj sam kupila, nije radila... Rešila sam da ostavim tako, da popodne kupim još jednu kanu, pa da sutradan ofarbam donji deo.
Boju sam držala jedno sat vremena, tako nešto... a kada sam oprala kosu i osušila boja ne da nije bila ljubičasta, nego nije ni približno ljubičasto bilo... ja sam bila u šoku... a koju sam boju dobila, možete videti dole. :)


Ispadoh ja tamno braon... na slikama više liči na crnu... nisam mogla da verujem. Nazad kosu nisam ni slikala, jer nema potrebe ista je ko pre bila... Bila sam u šoku što sam tamna, ali u neku ruku mi se svidelo... i svi koji su me tada videli rekli su da mi boja dobro stoji... Rešila sam bila da kupim još jednu "ljubičastu" kanu i da ofarbam ostatak, da budem tamna i onda da puštam moju boju, međutim kupila sam drugu boju i nakon dva dana se prefarbala. :D
Sada kada razmišljam, ja sam i dobila boju koju sam kupila... ako pogledate onu plavu kesicu, videćete da je boja na devojci identična mojoj... :D

Tako da, moj savet vam je, ako ne želite da eksperimentišete i neće vam se svideti rezultat i znate da ćete zbog toga da se nervirate onda NEMOJTE da kupujete i da se farbate kanom. A ako ste ko ja, osoba koja je spremna na promene, i koja voli da menja boje kose, onda kupite kanu koju želite, pa možda vam se svidi boja. U svakom slučaju i jeftinije i zdravije vam je da se farbate sa kanom... samo je na vama, šta ćete uraditi! :)

Nadam se da sam vam bar malo pomogla oko toga... ili odmogla... kako kome. :D

Da li vam se sviđa post?
Da li ste se nekada farbali sa kanom?
Ako jeste, kakva su vaša iskustva?

Do sledećeg viđenja... pozdrav. :* ♥




Коментари

  1. Ja baš planiram po prvi put da se ofarbam u bordo t.j. boju vina i nakon ovog posta nisam baš sigurna u tu svoju zamisao, mada treba mi promena. Nikada nisam isprobala kanu, ali iskreno nemam ni neku posebnu želju, držaću se za sada farbe za kosu. Međutim iako tvoja kosa na kraju ipak nije ispala onako kako si planirala, meni se boja baš dopada i lepo ti pristaje. Inače odličan post! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U jedan dugačak i zanimljiv komentar... hvala ti na tome. :)
      Da, da, bolje je držati se isprobanih proizvoda... mada ni to ne mora da znači... može da nekada nešto ne ispadne kako treba. :) Da, lepo mi stoji, ali sam se na kraju ipak rešila za staru boju, a to je crvena i PREZADOVOLJNA SAM. Moram priznati da sam mislila da neće uopšte da mi se primi boja gde je kana, ali sam pogrešila... uhvatila mi je boja iz prvog puta... i tu sam jedna od retkih... tako da ako nisi spremna da eksperimentišeš, bolje nemoj da isprobavaš kanu. :) Hvala ti. :*
      I da, upravo sam napisala novi post, pa ako želiš pogledaj http://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/05/novi-dobijeni-proizvodi.html :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi