Vlogbovanje - BELOCRKVANSKI KARNEVAL 2017. - Dan 4. i Dan 5.

Ćao svima, evo mene posle tačno nedelju dana. Prošle nedelje sam baš imala obaveza, pa nisam mogla da napišem novi post, reko za vikend ću. Međutim u subotu sam imala susret generacije, pa sam ceo dan bila zauzeta, a juče sam odmarala ceo dan. :D
U svakom slučaju, vraćamo se vlogbovanju :D i događajima sa Belocrkvanskog karnevala. :)

DAN 4.

U četvrtak, odnosno četvrtog dana, bila su dva događaja, međutim ja sam išla samo na jedan.
Radi se o Koncertu klasične muzike soliste Nikole Davida u pratnji profesorke Ljubice Grujić na klaviru. Inače ne idem na takve koncerte, ali sada sam išla koliko zbog mame, toliko i zbog sebe. Nisam sedela ceo koncert, imala sam obaveze posle, ali moram da priznam iako ja takvu muziku ne slušam, bilo mi je zanimljivo, opuštajuće. :)






Drugi događaj koji je bio toga dana, a na koji nisam bila jeste Jazz u "Pobedi".



DAN 5.


Jedva sam čekala petak, jer je bilo dosta događaja, tačnije čest na koje sam želela da odem.

Prvo je bila Dečija karnevalska povorka. Evo nekih slika, koje su koliko toliko dobre.













































 Izvinite što su možda neke slike duple i što je sve ispomešano,
ali nisam mogla po redu da poređam slike...
pokušala sam, ali mi se nešto iskomplikovalo, tako da,
eto ovakve slike....


 Nakon povorke, na binu (tačnije ispred bine) bili su Haos animatori. Ja sam ih gledala samo kada su igrali ispred bine.


Kasnije su sa decom igrali neke igre, tako da to nisam gledala, otišla sam sa drugaricom iz osnovne koju dugo nisam videla da prošetamo...

Nakon šetnje, otišle smo na Vesela varoš: Mini sajam rukotvorina. Tu ništa nisam slikala jer je bio mrkli mrak u parku, pa se na slikama ništa ne bi ni videlo.

Tada je počelo nevreme, bežanija po gradu, mislila sam sad će smak sveta. :D Katastrofa je bilo. Otišla sam kući, pa nisam gledala ni:
Izbor za klinca i klinceze.
Nastup glumaca iz predstave "Vilinska zavrzlama", Pesme i priče iz Maštošume. Ali sam ih pre nevremena slikala, jer su nas zamolili da ih slikamo.


Takođe nisam išla ni na Karnevalsku "Salsa" žurku i zbog toga mi je jako žao, jer sam prošle godine uživala na njoj. I na Audio - vizuelni R'n'R spektakl "The Gigolo". I sve to zbog glupog nevremena, koje ne znam da li je trajalo ni sat vremena.

Toliko za ovaj današnji post. :) Nadam se da vam se svideo i izvinite zbog nekvalitetnih slika... slikano je mobilnim... :/

Do sledećeg posta, ljubim vas. :*



Коментари

  1. Zaista si napisala odličan post. Veoma je lep i hvala ti što si napravila ovakvo odlično vlogavanje. Imala sam osećaj kao da sam ja tu bila sa tobom zajedno. Baš je lepo,slike su isto lepe,tačno sam osetila kao da sam tu sa tobom. Sve u svemu odlično!
    Nova sam na blogu,volela bih kada bi mogla da pogledaš moj novi post ukoliko želiš. Hvala puno!♥
    link --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pre svega, hvala ti na ovolikom komentaru. :) Hvala ti, drago mi je da ti se post sviđa. :) Drago mi je i da ti se sviđaju slike iako su mogle biti mnogo, mnogo bolje. :) Pa ako si imala takav osećaj, dođi sledeće godine da uživo osetiš čari Belocrkvanskog karnevala. :) (Ja ću ti biti vodič :P )

      Naravno da želim, izvini nisam mogla ranije, ali odmah dolazim. :*

      Избриши
  2. Super post! Događaj se čini stvarno zanimljiv i super je što si nam napisala ovako opsežan post o tome,slike su super!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo. :) Drago mi je da sam uspela bar sa slikama da vam pokažem kako izgleda sve. :)
      Hvala i da, naravno da ću da uzvratim. :)

      Избриши
  3. Super post♥ Zapratila sam te i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) I hvala ti što si me zapratila ♥ Naravno da hoću i naravno da ćemo se podržavati. :)

      Избриши
  4. Jao ovo je tako super, uživala sam gledajući fotografije :)
    Zapratila sam te :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa. :) Očekujem te sledeće godine, pa da uživaš uživo a ne u slikama. :)

      Избриши
  5. Hi dear,
    i'm a new follower of your nice blog (n 28)
    can you follow mine? <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi dear. :) Thank you for following me and thank you for thinking that my blog is beautiful. :) Of course I can return the tracking. :*

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi