Bele patike ponovo bele? Moguće!

Ćao svima, kako ste mi danas? :) Danas će biti kratak ali efikasan post.

Dešavalo se i vama (100% sam sigurna) da kupite bele patike i posle par nošenja one više ne budu blistavo bele. Brišete ih, perete u mašini, ali i dalje nisu bele kao nove a nemali broj puta se desilo da ostanu žućkasto-bele (bar meni) pa se više ne sećam koja im je pravo boja zapravo.

Došlo je leto i ja sam počela da nosim moje bele platnene patike, bukvalno svaki izlazak sam ih nosila, jer bele su (slaže se uz sve) a lagane su, imam osećaj da sam bosa i noge me nakon izlaska uopšte ne bole. Međutim, kako to ide po diskotekama, kafana, generalno izlascima, mora da vas neko barem jednom zgazi dok prolazi pored vas. Skoro mesec dana nakon izlazaka, meni patike više nisu bile bele. Više su bile crne nego bele, što bih se ja zezala, osećala sam se ko stočna vaga (šala mala). Nije mi to toliko smetalo, u onoj gužvi ko će da vidi kakve su mi patike, međutim približavao se Karneval Cveća i koncert na koji sam planirala da obujem te patike, a još važnije nedelju dana nakon koncerta imala sam susret generacija i outfit uz koji bi mi te patike išle savršeno. Ali imala sam problem. Kako da nosim prljave patike na tako važnom događaju? Neki od vas bi rekli "Opereš u mašini za veš". Razmišljala sam, ali nisam smela. Do tada, te patike nisam prala na taj način i šta ako se raspadnu, šta ću onda?
Tražila sam po internetu i naišla na jedan lak i brz način, koji sam znala i ranije, ali iskrena da budem, nisam verovala slikama i tome što se pisalo. Ali nisam imala šta da izgubim, gore od toga ne može da bude.

O čemu se radi? Potrebna su vam svega tri sastojka, koji generalno svi imamo u kući (dva imate sigurno ako ne sva tri). Potrebno vam je:
kašičica sode bikarbone
- malo vode
- malo sirćeta


Sva tri sastojka pomešate. Sirćeta i vode stavite otprilike isto. Mešajte zajedno sa sodom bikarbonom. Trebate da dobijete gustu pastu.

Patike su mi izgledale ovako:




Uzmete staru četkicu za zube (ili ako imate neku drugu četkicu koja može da posluži) i izribate patike. Kaže da treba odmah da se opere, međutim ja sam ostavila da odstoji par minuta, ne duže od 5 minuta i isprala ih toplovom vodom, lepo svuda, istrljala rukom I stavila sam ih da se suše. Nisam na sunce, jer sam čula da tako patike po žute.
A evo kako su izgledale kada su se osušile.


Nije da su bile blistavo bele, ali s obzirom kakve su bile, kasnije su bile odlične i zaista mi se sviđa rezultat. Evo još jednom, da uporedimo pre i posle.


I da, zaboravila sam da su napočetku crnje i gore izgledale uživo. I zanemarite što su malo pocepane iz nutra :D

Ako mi ne verujete i ne verujete mojim slikama (kao što ja nisam verovala tuđim slikama), proverite i uverićete se sami. :)

Toliko od današnjeg posta :)


Da li ste čuli za ovaj trik
i ako jeste, da li ste ga isprobali?
Da li znate za još neki trik?
Pišite u komentare. :)


P.S. E a mora komp da mi se zabaguje dok pišem post, pa to ti je... ako se ne zabaguje na trećoj rečenici (90% slučajeva je tako), onda se zabaguje na zadnjoj.... poludeću -_-

Do sledećeg videa, šaljem vam zagrljaje. :*

Коментари

  1. Genijalna ideja za post i jako korisna. Divan ti je blog, uclanila sam se, ako zelis uzvrati

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Da, delovao mi je kao koristan post i drago mi je da nisam pogrešila. :) Hvala još jednom... Naravno da ću da uzvratim. :)

      Избриши
  2. Great post! I think this items are very useful ^^ Thanks for sharing~
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast! Odličan post! Hvala ti što si podelila ove savete sa nama, jer ja zaista obožavam nositi bele patike ali nažalost one se jako brzo isprljaju! Odličan post još jednom hvala ti puno. Ove savete ću primeniti!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala, u postu se radi o veče pred školu, tj. pred polazak u školu i to je reality vs expectations. Nadam se da ćeš mi ostaviti tvoje mišljenje u komentaru jer mi mnogo znači, hvala!♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/backtoschool-vece-pred-skolu-reality-vs.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. "Hvala ti" je malo reći na ovaj divni komentar koji si mi uputila. :) Drago mi je da ti se sviđa post i drago mi je da će ti isti i pomoći. Idem odmah da pročitam postić. :)

      Избриши
  4. Odlican post draga :)) <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi