Utisci/mišljenje o Farmasi šamponu od belog luka

Ćao svima i dobrodošli na post. :)

U prošlom ili predprošlom postu, rekla sam da ću vam pisati o jednom šamponu. Ovo je prvi post koji će biti posvećen samo jednom proizvodu. U pitanju je Farmasi šampon sa ekstraktom belog luka i capixyl-a. Kada sam kupila, napisala sam neke osnovne podatke i to možete pročitati u postu koji se zove Kupljene stvari u septembru odnosno OVDE .
U tom postu sam napisala kako ću više o ovom šamponu da pišem tek onog trenutka kada ga potrošim, jer ću tada konačno znati šta mislim o njemu. Takođe sam rekla da će taj post biti za 2-3 meseca, odnosno novembra, eventualno decembra. Ali evo, pišem tek sada.


E kako je počela moja priča i zašto sam ja počela da koristim ovaj šampon?

Generalno imam jako tanku kosu, koja opada dosta i kosu koja se brzo masti. Znala sam da to (opadanje kose) ima veze i sa tim što imam obolelu štitnu žlezdu. Međutim, početkom leta kosa je počela nenormalno da mi opada... dok se češljam, dok perem kosu, dok sušim kosu, pa opet dok se češljam, to je bilo katastrofa... Mislila sam da mogu da je skupljam i da bih napravila uskoro jednu periku. :D Šalu na stranu, toliko mi je opadala da sam očekivala da ću jednom zateći pečate po glavi. Probala sam razne šampone i ništa mi nije pomoglo. Jedini, do tada, šampon koji sam primetila da mi je pomogao jeste Ervamatin. Ali problem je u tome što se brzo trošio, a bio je skup. 1000/1100 dinara za 200/250 ml. Leto je prolazilo, a ja sam se predomišljala da li da se šišam na kratko ili ne.. hoću, neću i jedno popodne, početkom avgusta (tačnije 03., sećam se kao juče da je bilo) rešim ja da se šišam na kratko. Kad kažem na kratko, mislim baš na kratko.. I ošišam se.

septembar 2017

Zažalila sam sutradan odmah... Većinu svog života imala sam dugu kosu ili bar do ramena, i sada odjednom ovoliko kratko. Svi su mi govorili da mi lepo tako stoji, ali dzaba, kada ja nisam tako mislila... nisam se osećala lepo u svojoj koži, što bi se reklo.

Malo nakon mog šišanja, drug mi kaže da postoji jedan šampon Farmasi koji je od belog luka i kako ga svi hvale... reko probala sam ja slične šampone, dzaba što je beli luk meni to ne pomaže. Počnem ja da istražujem po google-u i vidim razne tekstove devojaka koje su zadovoljne rezultatima... reči ko reči, ali vidim slike... i shvatim da nemam šta da izgubim i da moram to da kupim.. Jedva ja nađoh ženu koja radi sa njima i naručim ga. Stigao mi je 5 ili 6 septembra i odmah počnem da ga koristim.


TU ĆU DA ZA TRENUTAK STANEM SA SVOJOM PRIČOM
I NAPISAĆU VAM NEŠTO MALO VIŠE O OVOM ŠAMPONU!



Ovo je šampon od belog luka i capixyla. Koristi se za sve tipove kose koje su sklone opadanju i pucanju.
"Revitalizujući šampon sa novom formulom donosi efikasno rešenje za sve tipove kose koji se suočavaju sa problemom opadanja i pucanja. Posebno se preporučuje za jačanje tanke i krhke kose. Unapređena tehnologija sada pruža još više kombinujući snagu ekstrakta belog luka i capixyla koji revitalizuju strukturu dlake oporavljajući oštećene delove i podstiču rast kose. Kosi se vraća snaga, bujnost i sjaj."


VRAĆAMO SE NA MOJU PRIČU!


Prvo što sam pomislila da će da mi kosa smrdi na beli luk, međutim, uopšte nije bilo tako. Moram da priznam, da mi u početku miris uopšte nije prijao. Ne umem da ga objasnim, nije da mi je smrdeo, ali nešto mi je smetalo dok perem. Naravno, posle kada se kosa osuši tog mirisa uopšte nema. To je bio prvi šampon u mom životu koji je bio sa pumpicom. Prvi put kada sam prala kosu, sećam se da sam za svako ispiranje koristila dve pumpice, znači 4 pumpice za jedno pranje. Ja sam kosu jedva isprala od tolike sapunice. To je izlazilo i izlazilo, nikad kraja. :D Već drugi put kada sam prala koristila sam po jednu pumpicu, odnosno 2 za celo pranje i bilo mi je dovoljno... zato što mi je kratka kosa.

Prvo pranje je prošlo dobro, kosa mi je izgledala lepo, međutim problem koji sam sutradan imala bio je... jako masna kosa! Pitala sam se šta se dešava i pretpostavila da je nisam lepo oprala jer je bilo puno sapunice. Taj dan operem opet kosu, kad sutradan opet masna kosa...
Generalno, kada mi je bila duža kosa, prala sam je svaki 3 dan.Međutim ovde sam morala svaki dan, eventualno svaki drugi i bila sam u šoku, pitala sam se šta se dešava.. Pričala sam sa ženom preko koje sam naručila ovaj proizvod i rekla mi je da ume to da se dešava, da se teme čisti od nečistoća i da se ne iznenadim ako budem imala perut. Toga nije bilo, tačnije mislim da sam jedno dva puta primetila da imam perut.

Nakon jedno mesec ipo dana, kosa mi se "smirila". Šampon mi više nije smrdeo, kosu sam prala svaki drugi dan, nekad čak i svaki treći. Kosa je prestala da mi opada. Mislim opadala mi je po malo, ono, dlaka dve, što je normalno, ali ne toliko koliko i pre. Primetila sam da mi jekosa gušća i da se ne mrsi kao pre.

Šampon sam potrošila krajem januara, negde 27, 28.


januar 2018
(malo je mutna slika, mami drhtale ruke :D )
 
Nakon 5 meseci, kosa mi je porasla za 5.5 cm. :D

I na kraju utisci:
- što se tiče pomoći protiv opadanja:  prezadovoljna sam
- što se tiče pomoći oko ne mašćenja:tu i tamo,
nije mi pomogao da mi duže bude čista.
- što se tiče rasta: pa nisam baš zadovoljna,
poraslo mi koliko je normalno da poraste za to vreme,
a viđala sam druge devojke dosta veću razliku za isto vreme

Sve u svemu, predlažem da kupite, nemate šta da izgubite, ne može da vam naškodi, može samo da vam pomogne. :)


To bi bilo sve od ovog posta. U komentarima mi napišite da li ste probali ovaj šampon i koji su vaši utisci. :)

Zapratite me na instagramu:
andjelaradovanov

 

Коментари

  1. Одговори
    1. Hvala na preporuci. :) Probala sam Afroditin šampon od belog luka, nisam zadovoljna, a šampone kao što su kopriva, jabuka, breza itd nemaju učinka kod mene...

      Избриши
  2. Probala sam ovaj šampon i nije loš.
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    I usput pogledaj i komentariši dva poslednja posta,ako nije problem. 😘

    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  3. Nikada nisam probala ovaj šampon, budući da sam u zadnje vrijeme odlučila eksperimentirati i isprobati svakakve dok ne nađem onaj koji mi najviše odgovara, probat ću i ovaj. Hvala ti na recenziji :) Želim ti divan i produktivan dan!

    Pratim te, nadam se da ćeš zaviriti i uzvratiti: Happy But Mess

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljivo što isprobavaš razne stvari. :) Napiši neki koji si probala, a da služi istoj svrsi kao i ovaj. :) Nema na čemu, hvala tebi što si pročitala post. :) Naravno da hoću. :)

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam probala sampon od belog luka i takodje mi brzo umasti kosu. Inace, kod ovakvih sampona je neophodno prstima masirati teme glave kruznim pokretima jer se na taj nacin podstice krvotok i dotok hranljivih materija do folikula dlake, samim tim rezultati su bolji. Takodje, trebalo bi menjati sampone sa vremena na vreme jer se kosa navikne. Preporucujem sampon od koprive i cicka/pantenola (proizvode still i afrodita) jer su protiv opadanja kose.Kod tebe se bas vidi poboljsanje, dobila si na gustini, volumenu i duzini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, čula sam da još nekima masti brzo, to znači da čisti teme. Tako i perem kosu... uglavnom. Šampon menjam uvek, čim potrošim bočicu, kupujem novi, a kad kažem novi, mislim na drugi neki, ne isti koji sam tada koristila. Završila sam za frzera, pa toliko znam. :D Šamponi od koprive, jabuke, breze i slični mi uopšte ne operu kosu, mogu da budu biljni ali malo jači, kao što je trenutni koji koristim od Farmasi. Hvala ti na ovako detaljnom komentaru.
      Na dužini i nisam mnogo kliko sam kod drugih viđala, ali da, na gustini jesam. :)

      Novi post je tu https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2018/05/veridba-na-divan-dan-poklon.html

      Избриши
  6. Bas ti hvala na detaljnom objasnjenju. Moracu da probam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi što si pročitala post. ☺️🤗 Probaj pa javi utiske

      Избриши
    2. Evo, probala sam ga. Perem kosu svakog dana kao i godinama unazad, kao preporuku dermatologa koji je bio u soku kada je video koliko mi se masti kosa. Ja je cak i farbam, ne bih li smanjila mascenje. Jos uvek nisam potrosila prvih 500 ml, ali mi se kosa manje masti. U pocetku mi se mastila bas dosta, ali evo, posle nekoliko meseci svakodnevnog koriscenja, mogu da kazem da sam zadovoljna.

      Do ovog sampona sam nekoliko godina koristila sampon koji svi "sami prave". Ako znate, onaj od koprive, pa u njega dodate pantenol, ad kapi i tako to i mogu reci da mi se od ovog sampona kosa jos manje masti.

      Za mene je to uspeh, narocito sto ne moram da ga drzim par minuta da mi "odstoji" na glavi pre ispiranja.

      Cisto da dodam da nemam nikakve zdravstvene probleme, hormonalna slika mi je odlicna, krvna slika takodje. Jedino imam problem za kozom koja se previse masti.

      Citala sam i da pranje kose kruznim pokretima cupa kosu iz korena i da frizeri peru kosu napred-nazad upravo iz tog razloga (a bas sam se pitala zasto), pa sam i to promenila. (moda nekome pomogne).
      Eto, toliko od mene, nadam se da ce nekome da znaci ovaj utisak.
      Hvala Andjela!

      Избриши
    3. Da, to sam zaboravila. I meni je bilo rečeno da će puno u početku da se masti, jer izvlači tu "nepotrebnu" masnoću iz glave. Da tako kažem.
      Baš sam razmišljala da napravim taj šampon od koprive i pitala se da li valja nešto.
      A kosu od 2007 perem kako frizeri peru, jer sam i sama završila frizersku pa drugačije ni ne umem da perem 🤷‍♀️🤣

      Избриши
  7. Koristila sam ovaj sampon I nemam dobro iskustvo,
    naprotiv, nakon koriscenja mi se perut pojavila, a sa tim nisam nikada imala probleme....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene zanima kakva je tvoja kosa, jer planiram da i ja kupim taj šampon a već imam perut, nadala sam se da će mi on pomoći..

      Избриши
    2. Moja kosa je jako slaba, brzo se masti, puca nekada prilikom češljanja, opada uvek, nekada više, nekada manje. Ali meni je to sve generalno od štitne žlezde. Tako da mi je ovaj proizvod donekle pomogao. Mislim kažem donekle jer on jeste pomogao, ali sigurno bi bio još bolji rezultat da sam nastavila da ga koristim. Što se tiče peruti, ja sa tim baš nemam problem. Mislim desi se tu i tamo da ga imam ali iskreno time se ne opterećujem jer prođe nekako samo od sebe. Mislim nemam ga u onoj meri da mi se vidi po garderobi. Tako da tu baš i ne mogu da ti pomognem.

      Избриши
  8. 💕Waht you say about shampoo sounds so good! IS it helpful for my 13x4 lace front wig

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam ga upravo dobila i nadam se najboljem 😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Valjda će ti pomoći. Držim fige, što bi se reklo. 🤞🤣 Javljaj utiske 🙂

      Избриши
  10. Dali u kraljevu neko prodaje ovaj sampon

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bih znala. Ne mora da bude osoba iz Kraljeva. Možete da poručite online kod nekog i taj neko da Vam pošaljem. Ja zaista ne znam ko prodaje za Farmasi

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi