Onlajn devojka - saradnja :)

Ćao svima i dobrodošli na novi post nakon dužeg vremena. :)

Ne znam baš kako bih nazvala ovaj post i objasnila o čemu se radi. :D Najlakše rečeno, ovo je "recenzija" (ako može tako da se kaže) i saradnja. Verovatno se pitate o kakvoj saradnji je reč. Naime, jako davno (pre skoro godinu dana.. malo manje), dogovarala sam se sa jednom devojkom da napravimo neku saradnju... Imale smo mnoge predloge jedna za drugu i taman kada bi našle neku odgovarajuću temu, nešto bi se iskomplikovalo (uglavnom meni). Devojka vodi blog pod nazivom Nikolinable 


Na kraju smo se dogovorile, da pročitamo istu knjigu i da pišemo o njoj, svaka svoje mišljenje. Ako možete iz naslova da zaključite, radi se o knjizi pod nazivom "Onlajn devojka".




O knjizi:


"Sanjam o tome da se sve tinejdžerke krišom osećaju kao ja. I možda ćemo jednog dana, kad shvatimo da se sve osećamo isto, prestati da se pretvaramo kako smo nešto što nismo. To bi bilo sjajno. Ali dotle ću iskreno govoriti o tome na ovom blogu. I skrivaću to u „stvarnom životu“."

Peni ima tajnu.
Peni je tinejdžerka. Pod pseudoninom Onlajn devojka, Peni bloguje o onome što stvarno oseća u vezi s prijateljstvom, mladićima, svojoj šašavoj porodici i paničnim napadima koji su joj ovladali životom. Blog će joj doneti mnogo istomišljenika i pratilaca, ali život van interneta krenuće nizbrdo.
Kad se situacija zaista pogorša, porodica je vodi u Njujork, gde upoznaje Nou: lepog mladića koji svira gitaru. Peni se odjednom zaljubljuje ‒ i opisuje svaki trenutak na svom blogu.
Ali i Noa ima tajnu. Tajnu koja preti da ugrozi Peninu anonimnost ‒ i jedno dugogodišnje prijateljstvo ‒ zauvek.

„Zoi očigledno dobro poznaje sve zamke onlajn sveta, a njena istančana opažanja o osetljivom adolescentskom dobu u eri digitalizacije čine ovu knjigu o odrastanju zaista posebnom.“ Booklist



Moje mišljenje o knjizi:


Odavno sam čula za ovu knjigu ali nikako nije dolazila na red da je pročitam. Čula sam za Zoellu, ali iskrena da budem, nikada nisam nijedan njen video odgledala ili pročitala post, šta god. Ne znam ni kako devojka izgleda (nemojte da me linčujete). Iako mi je trebalo 2 meseca da pročitam knjigu (nikako da nađem vremena da je pročitam). Ali ovih dana, negde na polovini knjige sam uzela da je čitam i za 2 dana pročitala više od pola knjige. Znači da mi se svidela baš. Da me je vuklo da je čitam.
Kada sam čitala o čemu se radi u knjizi bila sam "Okej, Noa prati njen blog, shvatiće da je ona jer će ona pisati i opisivati njihove zajedničke trenutke i onda će je izdati i svima reći da je ona. I da je njen drug možda zaljubljen u nju pa sad preti opasnost da će zbog Noe Peni prestati s dugogodišnjim drugom da se druži". Ali ne da sam bila u zabludi, nego iju. Totalno se drugačije stvari dešavaju. Zato sam pola knjige i pročitala za dva dana. :D Kada se izdogađa to nešto što preti da ugrozi Peninu anonimnost, ni ne slutim ko tu može da umeša prste. Mislim na jednu osobu, a na kraju shvatiš da je neko drugi u pitanju. A ja obožavam takve knjige, tako da sam uživala dok sam je čitala. Ne mogu da poreknem da su mi par puta krenule suze... pogotovo kada bi Noa pričao o svojim roditeljima, jer... znate i sami zašto... malo sam sada osetljiva na tu temu.
Što se tiče njenog blogovanja u knjizi, ja sam zaista oduševljena. Ne znam da li stvarno tako piše ili ne, ali ja sam o-du-še-vlje-na. Prvo temama o kojima piše a zatim i tekstovima. To je sve sažeto, kratko, a vrlo iskreno i otvoreno. Pročitaš malo teksta, ali shvatiš sve. I staneš da razmišljaš da li je to tako ili nije. A onda sam ja stala da razmislim i shvatila da bih i ja volela da pišem o nekim temama, o stvarima koje me muče ili tište ali o tome ne mogu da pišem na ovom blogu jer ako bi pročitali akteri mojih priča, tj ljudi o kojima bih možda pričala itd, naljutili bi se, posvađali bismo il šta već.... tako da sam, od početka ove knjige razmišljala da napravim još jedan blog, da bude anoniman i da se ne zna da sam ja (možda bi ste vi neki provalili ko sam) i da mi taj drugi blog bude neka vrsta dnevnika.
A šta vi mislite o tome?


Par reči o autorki


Zoi Elizabet Sug je rođena 28 marta (dan kada ja pišem ovaj post) 1990. Zoi je engleska modna blogerka i jutjuberka. Ona je najpoznatija po svom kanalu Zoela. Njen prvi roman, "Onlajn devojka" , objavljen je u novembru 2014. i oborio je sve rekorde čitanosti.

Zoi je radila kao učenik u kompaniji za dizajn enterijera kada je februara 2009. godine kreirala svoj blog "Zoela". Do kraja godine imala je 1000 pratilaca, a od septembra 2015. godine primila je preko 540 miliona pregleda.. Kanal na jutjubu osniva 2009. 2013 Zoi je imenovana za jednog od ambasadora Nacionalne službe za građanstvo, koji pomaže u promovisanju novoformirane službe za mlade. Sledeće godine proglašena je za prvog "digitalnog ambasadora" za Um, u humanitarnoj organizacuji za mentalno zdravlje.

Prvi kanal je bio o modi, lepoti i zdravlju.. Drugi kanal su vlogovi, o tome šta ona radi tokom dana. Od juna 2017., broj pretplatnika na glavnom kanalu Zoela iznosi 11.814.219 i ima ukupno 976.920.411 pregleda (što je sada mnogo više - verovatno).




To bi bilo sve od ovog posta. Nadam se da vam se svideo. Ako niste pročitali knjigu, pročitajte je obavezno. A ako jeste, pišite mi u komentarima šta mislite o knjizi i o mojoj ideji za još jedan blog. :) Posetite i Nikolinable:)

Mi se vidimo za par dana (nadam se) a do tada budite mi pozdravljeni... :)

P.S. Zoi čestitam 29. rođendan! :)

Коментари

  1. Jaooo znas kako sam se obradovala kada sam videla da je post o Onlajn devojci. U svojoj kolekciji trenutno imam prvi deo u verzijama na srpskom i na engleskom, zatim drugi na sprskom i treci na engleskom, jer ga u vreme kada sam ga ja citala jos uvek nisu preveli. Elem, prvi deo sam prvi put citala u leto 2015 cini mi se i obozavala sam je. Onda sam je malo kasnije procitala ponovo, pa onda posle nekoliko meseci jos jednom. Za divno cudo mi prvi deo nikad nije dosadio, jer je knjiga tako nekako cozy i kjut. Bas relaksirajuca ako mene pitas. O i takodje pojma nisam imala ko je Zoella kada sam je citala prvi put. Ustvari sam zbog knjige pocela da je gledam tada hahah. Sve u svemu, jedva sam cekala da izadje drugi, ali na kraju je ispao blago razocarenje. Nije los, daleko od toga, ali bas nista posebno i mogu da ti kazem da me je Noa razocarao u tom delu. S druge strane, treci deo je GENIJALAN. Uhh tako bih ti sad pricala o omiljenim delovima iz knjige, ali bolje da ti ne spojlujem. Sve u svemu, proslo je ja mislim oko 2, godine od kad sam zadnji put citala ti triologiju ali i dalje je se rado setim. Nadam se da ces procitati i ostale delove. Obavezno javi utiske ❤

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo moram da kažem jednu stvar: mislim da nikada duži komentar nisam dobila. :D Pa počela sam da čitam drugi deo, ali me je nešto smorilo, tako da sam iskreno batalila :D Mislim da treći deo nema u bibliotevo. :/ Možda dođu na red nekada i te dve da pročitam.. :D Mada, s obzirom da te je Noa razočarao, šta i da čitam onda!? xD

      Избриши
  2. Hi! Interesting book. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  3. Čula sam za ovu knjigu, ali nikako da nađem vremena da ju pročitam! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj, ja sam ovu knjigu čitala davno, i onaj drugi deo kada je izašao odma sam išla da kupim. Knjiga nije loša, zanimljiva je. Jako lepo zbog saradnje, želim ti da ih imaš još puno, zapratila sam te i jedva čekam novi post 💙💙

    ОдговориИзбриши
  5. Još uvijek nisam pročitala Online djevojku. Nikada me nešto nije privlačila, jer mi nije djelovala vau posebno. Ali, nakon ovog posta sam se zainteresovala za nju i djeluje mi kao odlična i interesantna knjiga. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ni meni nikada nije izgledala i zvučala wow. Zato je i nisam čitala do sada. :) Hvala ti ♥

      Избриши
  6. Hvala lepo... drago mi je da ti se sviđa. ♥
    I ja sam jedva čekala tvoj da pročitam, ali, sada ću ga opet pročitati, da se podsetim i NARAVNO da ostavim komentar :)
    Otvoriću ga jednog dana SIGURNO, mada mi je sada drugi blog i sasvim druga tema na umu (znam nisam normalna) :D
    I meni je drago da smo sarađivale, i nadam se da ćemo još nekada da sarađujemo. :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi