Poklon za svadbu - ideja ♥

Zdravo, zdravo. Kako ste mi? Pada li kiša kod vas? U današnjem postu ću vam pokazati šta sam najboljoj drugarici i njenom (sada već) mužu poklonila za svadbu. Po meni, poklon je originalan i nije svakodnevan. Tako da, nadam se da će vam se post i poklon svideti i da ću nekome dati ideju za poklon.. ne mora samo za svadbu nego za bilo koju drugu priliku. :)

I odmah da vas obavestim, slike nisu ništa specijalno.. jbg loš telefon.

Prvo što sam im naručila jesu jastuci sa njihovim imenima... tačnije nadimcima. :D






Za ove jastuke su znali, bar je Daca znala. Svideli su joj se i pošto sam je pitala šta bi želela da dobiju, pokazala mi je par slika i ja sam odabrala baš ove. :) Naručila sam sa instagrama. Stranica je upisana @dekorativni_jastuci . Ali nešto mi instagram preko kompa ne funkcioniše, pa ne mogu da linkujem,

Svaki poklon je bio iz dva dela, za nju i njega. Svaki poklon sam posebno pakovala... za nju u crveni papir sa Mini, a za njega u neki sivo-plavi (jbg nije bio na Mikija). I svako je dobio svoje poklone u posebnu kutiju, on u plavu na tufne, a ona u rozu na tufne.




Zatim sam im naručila papuče, iste. Samo što njemu piše MR. a njoj MRS. :)




Slikala sam i njene, ali ne znam kako je nemam u telefonu... Uglavnom, na sledećoj možete i njene da vidite.




Papuče sam naručila na Papiko papuče . Vrlo su ljubazni. :)

Sledeći poklon su šolje... jedna njoj, jedna njemu. :)

Njoj, sa našom jednom od omiljenih slika i našim tekstom. :)





Njemu sa našim slikama, tekstom KUME BRATE i datumom svadbe. :)






Zatim magnete. :)




Njemu sam kupila na Sunđer Boba, jer ga obožava... ali ne znam što nisam slikala!

Lampa za njihovu sobu...




 Zatim album za slike, koji je napravila od moje drugarice mama. A album je bio u kutiji, a na poklopcu, naravno, pogađate, slika Mini i Miki. :D
Nisam stigla da slikam, jer sam to u poslednjem momentu dobila. I da, bile su i lažne pare u koverti tu. xD

A da, šolje su bile u kutijama, i na svakoj strani sam napisala po neki citat/status. Pa evo neki od najzanimljivih



To bi bilo sve od ovog poklona, a i od ovog posta. Nadam se da vam se sviža :)

Коментари

  1. Vau, ja originalniji i ljepši poklon nisam vidjela. Oduševljena sam tvojim izborom i baš mi se sviđa sve, jer ne samo da je unikatno, već je i s ljubavlju i dušom odabrano. Sjajan post.💖

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi