Kako zračiš tako privlačiš?

Kažu ljudi "Kako zračiš, tako i privlačiš". Da li je to istina? Da li je? Pitam se.... Jer ako jeste, onda ja apsolutno loše privlačim.

Kao što možete da vidite (ako vas zanima i ako pogledate), nisam pisala postove od 17-og decembra. Što znači meec i par dana. A šta mislite zašto??? Verovatno ste pogodili! Zato što mi se nešto izdešavalo.

Za rođendan, odnosno par dana posle rođendana (inače hvala svima koji su mi četitiali - zahvaliću se kasnije svakom posebno) i nekoliko dana pre proslave rođendana Elektrodistribucija nam je izključila struju zbog nekih radova. Struje ceo dan nije bilo. I tako ja popodne, da se kući ne bih smrzavala odem kod bratanice. Vratim se uveče, ima struje, ulazim u dnevnu vidim ne radi resiver i tv. Proverim i vidim da se i jedno i drugo pokvarilo. Smorila sam se, al kao ajde, nema veze star je televizor, a resiver (od satelitske) mi je služio samo za sat. To se desilo tačno 25-og, 27-og (dan kada sam slavila rođendan) došli iz Elektrodistribucije da popišu šta se sve pokvarilo. Ja nisam otvorila. Uopšte nisam ni znala da su dolazili. Kasnije mi komšija rekao. Požurim ja u pola 1 kod njih, kaže majstori nisu tu, nema nikog popodne, a sada će vikend, tako da dođem u ponedeljak. I SVA SREĆA DA JE TAKO BILO!

Dođem ja kući i shvatim da uveče dolazi društvo, a da meni ne radi tv i da ne mogu muziku da pustim. Pitam drugaricu da mi donese laptop, pa da stavimo moj usb i da tako slušamo muziku. Ja u sobu, da uključim komp, kad neće da se upali. Reko isključen iz struje, pogledam, uključen. Probam još par puta kada shvatim da se i on pokvario.
I nije radio do prekjuče.

Onda idi opet u Elektro Vojvodinu, pravi popis, čekaj majstore da popišu oni, pa nema ih jedan dan, došli 31-og, popisali. Pa idi u Osiguranje da oni prave popis. Ali sam morala da čekam da prođe Srpska Nova Godina. Pa mi dali spisak šta sve trebam da odradim i koje papire da spremim. Tako da sam sve spremila, namestila komp, samo za televizor nisam ništa uradila, jer u ovoj jebenoj (da izvinete) Beloj Crkvi nema nijedan majstor za tv koji ima prijavljenu radnju.

Ali dobro, to nije bitno. Uglavnom, do prekjuče mi nije radio komp, tako da zbog toga nisam pisala postove.

Sad radi, hvala Bogu, tako da će biti postova. Ali ništa određeno neću da govorim, jer ja čim kažem da imam spremne postove, da će biti redovno postovi, da će biti tog i tog dana, nešto me u životu izjebe (opet da me izvinite na rečniku) i pokvari mi se sve!

Toliko od mene za ovaj post. Nadam se da se vidimo uskoro! :* ♥

Коментари

  1. Looking forward to more posts. Sorry about your computer not working.
    I just followed you back :) Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  2. Primijetila sam da nisi pisala i iskreno, baš mi je žao zbog toga. Dobro je da je sad sve uredu i nadam se da ćeš i TV popraviti. Inače, nadam se da si se snašla za rođendan i da si se lijepo provela, bez ozbira na poteškoće.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i nije baš sve u redu. Internet nemam već skoro 3 nedelje. Sada nekim čudom imam, videću da li ću imati ubuduće. :) Tv još nije popravljen, niti će biti. :D A za rođendan je bilo odlično. :)

      Избриши
  3. Meni se komp pokvario početkom godine baš u vreme kad sam imala veliku inspiraciju za postove, hehe. Eto, šta da se radi. Nadajmo se da će nam u budućem vremenu dolaziti samo lepe stvari. ♡

    jasminadimitri.blogspot.rs | YouTube | Insta

    ОдговориИзбриши
  4. Hi! Interesting post, thanks for sharing. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na ovom odgovoru. Veruj mi da nije baš tako lepo kada ti nestane struja i to u sred zime. :D I tebi svako dobro. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. I don't know what is quite sweet in this post .. ah yes, it's an advertisement for your site .. very clever.
    http://andjelina-svastara.blogspot.com/2020/02/potroseni-proizvodi-jul-decembar-2019-2.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi