Kako se spakovati za put od 10ak dana i uštedeti mesta...


Zdravo svima :) Dobro došli na novi post. I pre nego što krenem "ozbiljno" pisanje posta, želim da kažem da post pišem preko telefona. "Ubila" sam se dok sam ubacila slike, pa tekst. Ne mogu sve da "iskontrolišem" i stavim kako želim, pa ako tekst ne valja, stoji pored slike ili slično, ne zamerite.

Da, htedoh da vas pitam kako ste mi? :) Evo ja pod nekim "pritiskom", treba snajka da mi se porodi i tako. :) Ali dobro, to nije tema ovog posta. Tema je kako sam se spakovala za put koji je trebao da traje nedelju dana, a trajao je dve, zbog nezgode.

Ovaj post, tj slike su spremne još od oktobra ali nikako da uspem da napišem post.
Dosta sam pisala gluposti... Vreme je da pišem nešto pametno. :D


Pre bilo kakvog pakovanja morala sam par stvari da kupim. Tu su dva pakovanja različite veličine kesica za zamrzivač sa ziperom (ili kako se beše kaže :D ). Takođe, tu su dve kese za pakovanje stvari, iz kojih se izvlači vazduh. Sigurno znate na šta mislim. :)



Kese za zamrzivač sam koristila za pakovanje nekih sitnica. Kao što rekoh kupila sam dve veličine. U nastavku ćete i sami videti razliku.



U jednoj kesici sam spakovala čarape. Urolala sam ih da bi moglo više da stane.


U drugoj sam stavila donji veš.



Takođe, kupila sam dva pakovanja plastike za put. Ne znam kako se tačno zove. U suštini, u pitanju su male bočice za pakovanje kozmetike.


U jednoj sam stavila, kao što možete videti, micelarnu vodu, sprej za kosu, pastu za zube koja mi je taman stala tu, lekove i pantenol emulziju.


A u drugoj: Šampon za kosu, drugo ne mogu da se setim šta je :D , još jedan sprej za kosu :D i aceton.


Na sledeće dve slike, možete da vidite kako sam spakovala stvari. Sve sam ih urolala (da li se uopšte tako kaže!?)


Zanemarite što ne izgleda baš reprezentativno.

Kao što sam već rekla, kupila sam i dve kese iz kojih se izvlači vazduh sa usisivačem.





U jednoj od onih kesa sam spakovala kozmetiku i još neke sitnice, pa da vidimo šta tu ima.

Peškir za lice, tupferi za lice, mali tupferi, električna četkica, gel za kupanje, gel za umivanje, vlažne maramice za skidanje šminke i obične vlažne maramice. I mislim da je to to.



U kutijicu za uloške sam spakovala malo štapića za uši i malo konca za zube.

Ponela sam i šminku, ali to nisam slikala. Takođe, nisam slikala ni kako mi je na kraju kofer izgledao. Jbg zaboravila sam.

To bi bilo to od ovog posta. Nadam se da je ovaj post bio od pomoći.

Vidimo se, nadam se uskoro :)

Коментари

  1. Super post, i super saveti posebno za nas, koji pakujemo kilo stvari 🤗

    ОдговориИзбриши
  2. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi