Dečak ili devojčica - babske priče

Zdravo svima. Kako ste mi? 😊 Evo ja sa  happy. Juče sam bila na kontroli, 4D ultrazvuka, pa sam čula neke lepe stvari. I evo u 22. nedelji saznali smo pol bebe. 😊 Od početka trudnoće sam slušala te neke što bi rekli babske priče kako ovo pokazuje da je dečak a ono devojčica. Pa me onda pogleda neko i kaže "nosiš dečaka zbog toga i toga" a onda neko treći dođe i kaže "a pa nosiš devojčicu, vidi to i to" ...

Zbog toga sam došla na ideju da vidim da li su babske priče tačne. Naravno, na google sam našla neke "sigurne" pokazatelje pa da vidimo koliko su tačni. 😊




1. Hrana za kojom čezne




Kažu da hrana, tj da ono za čim čeznete u trudnoći može da pokaže šta nosite.

Ako se trudnici jede stalno slatko i zaslađena hrana vrlo verovatno nosi devojčicu. A ako pak čezne za slanom i začinjenom hranom velika je verovatnoća da ćete dobiti dečaka.

Po tome gledano ja nosim i jedno i drugo. Nikad nisam imala neku preteranu želju za određenom hranom u smislu da mi se uvek i samo određeno jede. Ne. Meni se recimo sad jede sladoled, za sat vremena čips, posle bečka šnicla, a onda ipak krofna itd. Tako da je to onda 1:1 🤷🏻‍♀️

2. Jutarnje mučnine

Kažu ako početak trudnoće prolazi bez ili s vrlo malo jutarnjih mučnina vrlo verojatno je dečak. Ako je želudac stalno uznemiren i trudnica ima jake jutarnje mučnine to možete to znači da je devojčica. 

Po tome, ja nosim dečaka, tako da je 2:1 za dečaka. 😊

3. Oblik stomaka




Ako je trudnički stomak nisko, to je dečak. A ako je stomak položen više onda je devojčica. 

Pa kako gledam uvek je stomak dole. Tako da je dečak. 3:1 

4. Otkucaji srca




Kaže se ako je oko sedme nedelje od začeća broj otkucaja detetovog srca u minutu 140 ili više, to ukazuje da je devojčica, a ako su otkucaji srca ispod 140 onda je dečak. 

Ja sam u sedmoj nedelji saznala da sam trudna u osmoj bila na prvu kontrolu, nije rečeno koliki su otkucaji srca. U 12oj nedelji sam bila na dabl testu i tada sam videla, tj drugarica je videla da piše 160 i nešto otkucaja srca. Znači po tome je devojčica. 3:2

5. Akne

'Buktanje' bubuljica i loš ten znak su da je devojčica. U narodu se veruje ako imaš akne i ako si "ružna" nosiš devojčicu, jer devojčice svojim mamama kradu lepotu.

Od kad sam trudna mislim da su mi samo dva ili tri puta izašle zajedno dve-tri bubuljice koje prodju za isto toliko dana. I svi mi nešto govore da sam se prolepša, da sam lepa. Znači sin. 😂 4:2

6. Veličina grudi

Ukoliko je leva dojka izgleda veće od desne to bi moglo da ukazuje na to da je sin. Veća desna dojka od leve pak znači da može da se očekuje devojčica.

Tek sam pre neki dan primetila da mi je leva dojka spuštenija od desne za par milimetara. Jel to onda znači da je veća? Ne znam. Al ajde da kažemo da to to znači. 😂 Onda znači da je dečak. 5:2

7. Miris belog luka

I postoji i mali test s belim lukom koji može da  vam otkrije pol deteta. Nakon nekoliko sati od konzumacije, mirisbelog luka izlazi kroz pore, biće muško. Ukoliko nema nikakvog mirisa, biće žensko.

Ne znam da li ovo važi samo za jelo čistog belog luka ili u jelu. Samo luk da grizem nisam jela tako, dok u jelima jesam. Nešto nisam primetila da isparavam na luk 😂 Znači devojčica je 5:3.

8. Grljenje stomaka

Ovom nisam mogla da proverim jer mi je ovo prva trudnoća. Što znači da nemam dece više. 🤣

Kažu da ako trudnica ima već malu devojčicu i ona stalno grli stomak, znači da trudnica nosi  dečaka. A ako ima sina koji stalno grli stomak, onda nosi devojčicu.

9. Test s venčanim prstenom

Ni ovom metodom nisam mogla da proverim šta nosim jer nisam venčana i samim tim ni nemam venčani prsten. 🤷🏻‍♀️ 

Priče kažu da treba da se veže prsten, po mogućnosti venčani, za končić i držite ga tako da visi iznad stomaka. Ako se prsten pomera napred nazad onda je devojčica, a ako se pomera kružno, onda je dečak.


I eto, to su te metode, tačnije pokazatelji šta nosite. Po njima je pobedio dečak sa 5:3. Da li su pokazatelji kod mene tačni... Zamislite onu muziku, dramatičnu... 🤣 Da li su tačni, da li su tačni...!? Jesuuuuuu.... Danas je viđeno da nosim dečaka. 😊




Da li ste vi čuli za neku od ovih metoda?

I da li znate za još neku metodu koju nisam napisala? 🙂

Vidimo se u sledećem postu... Ćaos 😘❤️

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi