Spremna za porodilište 😊

 Zdravo dragi moji... Kako ste mi? Evo mene nema neko vreme. Ušla sam u deveti mesec, tačnije sada čekamo svaki dan, pošto mi je termin 23.11. 😊 Pre 10ak dana sam se spakovala za porodilište, ali je to bilo samo natrpano u dve torbe, tj kese, kako već da to neko zove. Sada sam kao razvrstila sve da ima nekog smisla.. mada baš i nema. 🤭😁


Nigde nisam, tj niko mi nije dao nikakav spisak šta mi treba u porodilište da ponesem. S obzirom da ću se porađati u Betaniji, u Novom Sadu, našla sam na netu spisak šta mi treba.




Po tome sam spremala stvari. Onda sam aa jedne stranice na instagramu dobila spisak šta je neka devojka ponela. A posle sam se čula sa nekom devojkom koja se otprilike pre mesec dana porodila u Betaniji, pa mi je dala njen spisak. Tamo ima i šta treba i šta ne treba, tj šta je njoj trebalo, tako da sam ja po tome, šta smatram da mi treba, spakovala. A sada ćete i sami videti šta je to spakovano. 😊


Kao što rekoh imam dve kese. Jedna je crvena, Coca Colina, kao ceger veći za prodavnicu. A druga je kesa iz DM-a. I sad to nije toliko bitno, ali je meni lakše da vam napišem da biste skontali šta sam gde spakovala i šta je za šta.




Uglavnom svi pakuju u tri kese stvari, jednu za brijem u bolnicu, drugu za salu i treću koju donose posle muževi u porodilište.

Ja sam u crvenoj torbi spakovala što treba biti u prvoj i drugoj kesi. Pa ću to poneti odmah. A vama ću pokazivati kao da sam pakovala u dve kese pa te dve u jednu (ako me razumete). 😁


* 1 KESA - PRIJEM *



- Jednu spavaćicu (tek je oprana i malo je gužvana), htela sam da je opeglam, al na kraju nisam. Nema veze. 🤣





- papuče (možda spakujem još jedne posle kućne, za po sobi, a ove kada se kupam) 





- fascikla sa dokumentima (to sada nisam spakovala jer mi treba ovih dana, ali svakako ću se setiti da je ponesem)

- mali neseser u kome stoji sledeće (četka za kosu i gumica, dezinfekciono sredstvo za ruke, labelo) . I treba i mobilni, al to će svakako biti sa mnom kad idem tako da ću ga tada staviti tu.







- Plastična kesa

- Kesa za klistir

*  2 KESA - SALA (neki je zovu i klistir kesa)*




- Neseser u kome se nalazi ( kupka, brijač, wc podmetač, papirne maramice, vlažne maramice, bebi krema - u tom neseseru su i stvari koje ne trebaju u sali, al nisam mogla i to da premeštam 

- četkica za zube i pasta, kutija za sapun, sapun)











- Pelene



- Podmetači za krevet



- Mrežasti ulošci



U drugu torbu, tj kesu iz DM-a sam spakovala stvari za porodilište, odnosno ono što će mi posle trebati.

Za bebu:
- 5 tetra pelene



- 2 švedske pelene (to nigde i niko nije napisao, ali ja sam stavila za svaki slučaj, ako će odmah da stavljaju široki povoj)



- takođe nigde ne piše, ali mi je devojka rekla da je spakovala par benkica, i da joj je značilo to tamo, pa sam ja spakovala 3 benkice (koje nisam slikala posebno, ali vidite ih na prvoj slici)

- takođe, ćebe nigde ne piše, ali mi je drugarica a i ta devojka rekle da su ponele pa ću i to spakovati kada se osuši.

Razmišljam da li da spakujem i jedne pantalonice za svaki slučaj. 🤔

Za sebe:

- 2 spavaćice (koje nisu ispeglane)





- 2 peškira (ovde na slici vidite 3 plava, a na prvoj slici tri u različitim bojama - prvo sam spakovala sve iste boje, a sad sam shvatila da tako neću znati koji sam za šta korustila, pa sam promenila boje)



- Plastičnu čašu (ja sam videla ovu i bila mi simpatična pa sam umesto obične kupila ovu).



Spakovaću još jedne papuče, ako se osuše dok ne odem. I čarapice ću za svaki slučaj. Naravno, tu ide voda, plazma, punjač.

- Mrežaste gaće koje nisam slikala, ali ima ih na prvoj slici.

U jednoj od kesa je i mala zip kesa sa maskom, rukavicama i valjda vlažnim maramicama. To je iz aviona, pa mi poslužilo za ovo.

I to je valjda to. Ja mislim. 

Trebam još da spakujem stvari za mene i bebu koju će tata da nam donese kada dođe po nas. I to bi sada trebalo stvarno da je kraj. 😊

Šta mislite, šta trebam još da ponesem? 😊

Коментари

  1. Uf, ovo mi je nekako najteže padalo, pored nervoze i straha od poroda. Zimus sam i sama prebacivala po netu šta kako koliko i opet na kraju mi uzalud bilo. Jedni kažu ponesi ovo, drugi ono, kada sam došla tamo oni - vrati ovo, to ti ne treba. Ono što ti mogu preporučiti da poneseš jeste bar 3 paketa higijenskih pamučnih uložaka, toga nikada neće biti previše. I ono što bih ti preporučila iz sopstvenog iskustva (ukoliko planiraš da dojiš) ponesi silikonske kapice za bradavice i jekoderm mast (kod nas je silikal jako lošeg kvaiteta, a ja nisam stigla da je dobavim iz inostranstva). Sok od jabuke, meni su babice rekle da je odličan za nadolaženje mlijeka.

    Želim ti puno sreće i da se brzo oporaviš i što prije da dođete svojoj kućici <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao ja ostalaa 7 dana, koliko su mi još stvari doneli 🤦🏻‍♀️ Hvala u svakom slučaju na komentaru :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi