Pričam vam o... prijemu u porodilište

Zdravo svima... Kako ste mi? Ja sam ovih dana (kada ovo pišem ) malo čudno (psihički) ali dobro, proćiće. 🙂


Imala sam želju, da vam pišem kako je prošao porođaj, kako mi je bilo u porodilištu, kako sam se osećala, šta se desilo... Ali sam shvatila da bi to bio jako dugačak post, pa sam rešila, da pišem nekoliko postova, samim tim i novi serijal... "Pričam vam o..."

Kao što vidite po naslovu, danas vam pisem o prijemu u porodilište...


Termin je bio 23. novembra. Međutim, beba nije htela napolje, pa se to pomerilo za 29. novembar. Prvo mi je rečeno da će me tad primiti i staviti na indukciju, ako porođaj ne krene sam pre toga. Međutim, posle 28. novembra mi je rečeno da idem na prijem 29-og a porođaj će biti 30-og novembra.


29-og sam trebala biti na prijemu u pola 7, ujutru. Došla sam u 06:15. Došla sam i pre sestara. 🤦🏼‍♀️ Čak sam bila prva trudnica koja je došla. Sve su dolazile sa koferima, jedino ja sa dve kese. 🤦🏼‍♀️ Počeli da rade, mislim prva sam, kad ono izlazi sestra i kaže meni da idem da odradim test na koronu, pa tek onda da se njoj javim i da prvo prednost imaju one koje su došle sa negativnim testom.


Objasni ona meni gde treba da odem. A kada sam došla tamo, a tamo još 10-ak trudnica. Mislim se 'divota nikada neću proći'. Međutim, imala sam sreće pa sam ipak prošla prva. Zašto? Jer smo jedino ja i još jedna, možda dve bile taj dan za prijem.


Odradim prvo onaj brzinski, negativan. Uradim onaj drugi, kaže taj će biti uveče gotov. Vratim se sa tim papirom na prvobitno mesto, tj na patologiju. 


Prvo ona klasična pitanja "da li pijete neke lekove?", "krvna grupa" itd. A onda merenje... težina, visina, obim stomaka i šta već, a onda karlice. Dobro, sve je uredu. Ajde sada na ctg. Legla sam i ležala jedno 45 minuta. Pitala sam se da li su me možda zaboravili. Gotovo. Ajde sada u salu, čekaš pregled kod doktorke.


Dočekala sam i pregled kod doktorke. I opet sve jovo nanovo... Ispitivanje od kulina bana, što bi se reklo. A onda ultrazvuk i pregled. Tada je rekla da sam otvorena da li 2 prsta - 3cm ili obrnuto. Al znam da je 2 i 3 bilo rečeno.

Obuci se, 'idi na šalter za istoriju bolesti i popuni ove papire, sa obe strane'. A papira mali milion. Kao da kuću kupujem ili u ovom slučaju dete a ne da se porađam. 🤦🏼‍♀️


Odradila sam to sve. A sada, presvlačenje, ostavljanje stvari svojima (iako niko moj nije bio tu) i penjanje na sprat da nas poređaju po "narandzastim" sobama. Za one koji ne znaju, kao što ni ja nisam znala, to su sobe za one pacijente koji ne znaju da li su pozitivni ili ne.

Eto tako je, ukratko, trajao moj prijem u porodilište... Od pola 7 do 1.


U sledećem postu ću vam pričati kako su protekle pripreme za porođaj. A do tada... Ćaos 💜

Коментари

  1. Kao prvo, čestitam!! Nadam se da uživaš u majčinskoj ulozi. :)
    Hvala ti što s nama dijeliš svoja iskustva, vrlo je zanimljivo čitati ovakve postove.

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na ovakvom komentaru... 😊 Da je lako... Nije... Ali da uživam, uživam... 😊

      Избриши
  2. Ne znam da li sam ti već u nekom od komentara čestitala. Za slučaj da nisam - čestitam i neka je sa srećom. 💖 Interesantan post. 💕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ne sećam se... Malo sam otišla sa pamćenjem 😁 ali hvala ti ❤️

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi