Isprobavanje nemačkih slatkiša

Zdravo svima... Evo mene posle... 2 meseca 🤦‍♀️
Imam spremne postove, tj slike još pre Uskrsa ali nikako da uzmem i napišem postove... Tako da će biti malo prastare slike, ali nema veze 🤷‍♀️



Za današnji post imamo isprobavanje i ocenjivanje nemačkih slatkiša... Ove slatkiše nam je donela moja zaova iz Nemačke i sve smo manje više ih već probali, ali ipak da ih ocenjujemo... 😁

Prva dva slatkiša koje isprobavamo su ova dva čokoladna zeca... 


Od prvog sam imala mnogo velika očekivanja i kada sam otvorila ono crna čokolada... Nisam neki ljubitelj... Mogu da je jedem aliiii.... Nije da je obožavam... I zbog toga ocena.... 6/10.

Što se tiče Milka zeca.... Čokolada je bila sa lešnicima sitnim... Iskreno to nisam očekivala, iznenadila sam se. Volim čokolade sa lešnicima, ali mi nekako ne ide u uskršnje slatkiše 😁 8/10.

Sledeće su ove 2 čokolade. Kao što vidite 2 su iste. Sa lešnicima. Kao što rekoh volim čokolade sa lešnicima i za ove čokolade 9/10.

Tofife ko Tofife i zato 9/10.


Ovo jesi novogodišnji slatkiši, ali nema veze... Čokolada je odlična... I zato 10/10.


Iste takve su i ove uskršnje.... Čist pogodak... 10/10.


Nikada nisam volela Toblerone... Ni kao mala. Sada volim bademe pa sam mislila da će mi se sada Toblerone svideti, međutim, ne... Nikako, tako da 5/10.


Ovi "zecovi" su mi okej, ali nisu kao one "lize", zato 9/10.


Haribo, ko Haribo... Svi znamo kakav im je ukus... 10/10


Ove voćne mi se nikako ne sviđaju 1/10.


Ova čokolada je opet sa lešnikom, i bolja je od one prve (dve iste)... 10/10.



To je to od slatkiša... 😁 Ako sve izračunao, saberemo, podelimo (kao u školi), ocena za nemačke slatkiše je... 7,9... Da zaokružimo na 8... Pa moglo je to i bolje... Ali dobro je 😁

Koje ste vi slatkiše od ovih probali? 
Koje biste probali? 
I koje nemačke slatkiše volite? 

Vidimo se u sledećem postu... 😊 Pozdrav ❤️



Коментари


  1. Awesome ❤️
    Your creativity is inspiring !
    Nice article, thanks for sharing this!


    Fashion Blog & Magazine

    ОдговориИзбриши
  2. Very interesting post.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  3. Skoro sve ove slatkiše sam probala i naravno da su mi se svidjeli :D

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Bilo mi je interesantno čitati ovaj post. Za većinu slatkiša znam, jer ih ima i kod nas, ali je bilo i onih koje prvi put vidim. Odlično napisano. 🥰

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi