Šta se dešava

Zdravo svima. 😊 Evo mene nakon skoro 5 meseci. Verovatno niko nije primetio da me nema, ali nema ni veze.


Ovaj post je da ukratko kažem šta se događalo, zašto me nije bilo, da li ću nastavljati sa blogovanjem i slično. 


Prvo pitanje: Šta se događa?

Događa se život. Događaju se promene. Kao što znate, prošlog septembra sam se preselila u drugo mesto. Udala se. Ne zvanično, tj ne na papiru, ali to je to. Na to se nisam skroz navikla. Još uvek. Nekada i dalje uhvatim sebe kako razmišljam koliko sam još ovde, kad idem kući. Ko da sam na odmoru.

Takođe sam prošlog novembra postala mama. Tek se na to nisam navikla. 


Drugo pitanje: Zašto me nije bilo?

PA svašta se dešavalo, prvo leto, šetanja, gosti, slavlja... Pa onda tata menjao posao, pa malo nervoza u kući. Pa moji problemi sa štitom žlezdom. Onda izbila 2 zuba, pa bio bolestan. Pa ja bila bolesna (ne sećam se kada sam ovako bila bolesna i sa 2 dana temperaturom), pa opet neko nezadovoljstvo životom, tuga, muke sa bebom, treći zub, pa ne puzi pa mi svi sole pamet. Itd. Pa onda upis u vrtić ali još nismo krenuli. Pa sad kreću brige oko toga. Krećemo za 3 nedelje. I tako. Od svega pomalo. Počela neki novi posao od kuće. 

Ali dobro, valjda je tome polako došao kraj i ide bolje vreme. Nadam se. 🤞🏻


Treće pitanje: Da li nastavljam sa blogom?

Nastavljam sa blogom. Tj blogovanjem. Pogotovo sada. Decembar će još malo. Znate šta to znači??? Blogovanje 🥰🥰🥰

U novembru se svašta dešava, tj dešavaće se. Lepih stvari. Polazak u vrtić. Prvi rođendan, pripreme za rođendan, pa pripreme za slavlje.

Pa u decembru, kićenje kuće, jelke, slava, moj rođendan, nova godina... Ima dosta materijala za blogovanje. 🥰 Smislila sam i napravila spisak za svaki dan u decembru, šta da objavljujem. Nadam se da neću da omanem neki dan... Ili više. Nadam se. 🤞🏻


Eto. To bi bilo to otprilike od ovog posta. Sledeći će biti duži i zanimljiviji... Obećavam. 😁 Vidimo se. 😘

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi