Vlogbovanje - BELOCRKVANSKI KARNEVAL 2017 - Dan 2. i Dan 3. :)

Ćao svima, evo mene opet, ove nedelje. :D Kao što sam rekla, ove nedelje će biti više postova, planirala sam da najmanje tri posta izbacim ove nedelje, ali nisam imala vremena, a i vreme me nije poslužilo jedno veče (bilo nevreme, grmljavina i ja ugasila komp :D ) tako da ništa od tri posta, ali dobro, biće dva i to je nešto. :D


DAN 2.

Drugog dana Belocrkvanskog karnevala bilo je samo jedno dešavanje... Radi se o Izložbi: "300 godina kroz reči i slike". Ne bih mnogo da pričam o tome, jer ne znam baš sve o tome, tako da je najbolje da slike govore same za sebe. :)









A da, zaboravila sam da kažem da je bila i ulična galerija toga dana i naredna tri. Radi se o Izložbi fotografija "Belocrkvanski karneval", "Najlepše belocrkvanska dvorišta" i "Fotografije mladih belocrkvanskih autora".

Videćete sada slike, ja sam slikala samo koje mi se najviše sviđaju slike i slike moje školske drugarice Nikol Jagec.


Nikol Jagec

Nikol Jagec



DAN 3.

U sredu, iliti trećeg dana karnevala, bila su dva događaja, na koja sam ja naravno išla. :)

Prvi događaj je Veče aforizama, Aleksandra Baljaka (Baljka - kako li se već kaže :D)

 

Moram da priznam da nijednom do sada nisam bila u prilici da odem na tako nešto, tako da mi je bilo zanimljivo. :)

Nakon toga, otišla sam na Koncert hora "Bella Misica". Tema im je bila pesme iz filmova i tu mi je isto bilo zanimljivo. :)


Slika je malo mutna jer je zumirana,
ja bila mnogo daleko,
a drhtala mi ruka, tako da,
molim vas, razumite. :D


I to bi bilo to što se tiče ovog posta. Nadam se da vam se svideo. :)
Do sledećeg posta, ljubim vas sve. :*












Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi