FARMASI - kupovina - utisci :) - 1. DEO

Ćao svima, dobrodošli na novi post. :)

Po naslovu vidite da ću vam pisati o proizvodima koje sam iz Farmasi (ili kako već to da se kaže). :D Naravno, nisam kupila sve odjednom proizvode, poslednjih 6 meseci naručujem Farmasi proizvode, pa sam sada skupila sve odjednom da vam pišem... pa da ne dužim puno, da pređem odmah na temu. :D
I da, da odmah napomenem, da ću o ovoj temi pisati u 2 dela, da ne bih smorila danas sa svim tim proizvodima i predugačkim postom. :)

Prvi proizvod koji sam naručila bio je šampon za kosu i njemu sam vam pisala OVDE .
Radi se o Farmasi šamponu sa ekstraktom belog luka i capixyl-a.


Više o ovom šamponu ću pisati u zasebnom postu... verovatno će sledeći post biti posvećen njemu. :) Tako da ne bih sada nešto pisala o njemu. :)

Druga stvar koju sam kupila  jeste fiksator za šminku i radi se o 
Make up fixer spray .

O ovom proizvodu i mojim prvim utiscima, mogli ste da pročitate OVDE. Sve što sam tu napisala i dalje stojim pri tome i idalje sam oduševljena. :)

Ova dva proizvoda sam pazarila u septembru i u oktobru. Sledeća dva proizvoda sam naručila u novembru.


Prva stvar je Body Lotion sa nevenovim uljem

"Lekovitost nevena poznata je od davnina. Listovi i cvetovi bogati su vitaminima A i C, te brojinim aktivnim supstancama koje jačaju odbrambeni mehanizam kože. Zbog izuzetne lekovitosti i danas ga nazivaju ruskim penicilinom."
 

Dobija se u lepoj ambalaži, koja ima 225 ml. Kao što vidite, ima pumpicu. Čak i ovaj kao zatvarač... znači komotno možete da nosite negde na put a da ne brinete da li će da vam iscuri proizvod u toku putovanja.
 

 Lepo miriše i osvežava. Koža ne upije proizvod odmah, ali nakon par minuta više nemate onaj lepljiv osećaj na koži i možete slobodno da se obučete a da ne brinete da li će odeća da vam se umasti.
Na slici dole vidite koliko proizvoda izađe iz jedne pumpice. Meni toliko treba za određeni deo tela (za butinu, podkolenicu, stomak, itd). Znači, otprilike 8 pumpica vam treba za celo telo (tako je barem kod mene).


Evo šta piše za proizvod: "Losion za telo posebno je razvijen za potrebe suve i osetljive kože. Zahvaljujući nevenovom ulju dubinski hidrira, ostavljajući prijatan osećaj meke kože. Brzoupijajuća nemasna formula koja se ne lepi. Losion naneti na celo telo, po potrebi na suve delove. Za najbolje rezultate koristiti nakon tuširanja."
Bio je na nekom sniženju, oko 250 dinara sam ga platila ako se dobro sećam.

Sledeća stvar koju sam naručila su lakovi za nokte. Bila je akcija, naručiš 6 laka za 300 dinara, ali fora je u tome što ne biraš ti lakove, nego ti oni pošalju one koji oni žele.
Dobila sam ih u ovoj lepoj kuticiji.
 



 Prvi u pakovanju je bio Pretty Dots, i kao što možete na predhodnoj slici da vidite, dobila sam dva ista. Jedan sam dala najboljoj drugarici za Božić. :) Ovaj lak ima 11 ml.

Za njega piše da je lak za nokte sa specifičnim česticama, pruža jedinstven izgled. Može se koristiti samostalno ili kao Top Coat preko laka za nokte. Njegova redovna cena je 345 dinara, a kada su popusti, onda je 249.
 


Ove dve slike su samo prvi sloj.
 

Brzo se nanosi, brzo se suši i ne smrdi kao neki lakovi. Ne znam da li možete da vidite, ali ima male i velike, crne i bele šestougaonike. :D Kada pređete prstima po noktu, ne oseća se da ima ove čestice. Nije onakav kakav sam mislila da će biti. Mislila sam da će izgledati kao u bočici, ali mogla sam da pretpostavim da se to neće desiti. :D Ali sve u svemu, sviđa mi se. :) Probala sam ga samo samostalno.
 

 Sledeći u kutiji bio je Nail enamel, ima 11 ml. Normalna cena mu je 285, a kada je sniženje, onda je 179 dinara. On je u nekoj bebi roze iako ovde to tako ne izgleda.
Za njega kažu da su dugotrajne moderne boje, koja traje 7 dana. To naravno, nije tačno. Lak je počeo da se skida nakon 2 dana.
 

Ovako izgleda kada se nanese prvi sloj. Ni ne vidi se da ima neki lak na nooktima, dok se ne zagledate malo.
 

I on se brzo nanosi, još brže suši. Osušio se za 2 minuta, ma ne znam ni toliko da li je trebalo. Kada se nanese drugi sloj, deluje prirodno, a kada kažem prirodno mislim na prirodnu boju noktiju. Znači ne vidi se iz kosmosa da imate neki lak, ali kada ih malo bolje pogledate, deluju prirodno i lepo. Ja volim kad nokti dreče i šljaste, mada mi nekada i ovo, neutralno odgovara. Ne sviđa mi se jedino to što moram da nanesem 3 sloja da bih dobila boju kao iz bočice. Ajde to,manje više, nego što moram da nanasem 3 sloja da mi se lak ne bi provideo, odnosno video nokat.
 

Sledeća dva su crni i beli. Ta dva sam dala drugoj drugarici jer ja imam i crni i beli lak a ona nema ili su joj se osušila, tako da ne mogu ništa o njima da vam kažem.

 


Sledeći je Shimmer, takođe ima 11 ml. Normalna cena mu je 345, a kada je sniženje onda je 249. Za njega kaže da je svetlucavi lak koji sa svakim novim nanošenim slojem menja boju. Kao što vidite u zlatnoj je boji.
 

Ovo je prvi sloj.
 

Drugi sloj.
 

Divan je, oduševljena sam. Takođe za nekih 2-3 minuta se osuši, ne osećaju se mnogo te šljokice. Svetluca divno i nestvarno. Nema kome se nije svideo. Stoji bukvalno 7 dana. Malo se samo na krajevima noktiju skine, ali se to uopšte ne primeti. Trenutno ga imam na sebi, tačnije 2 dana i nije se pomerio još uvek.
Jedini problem kod ovog laka koji imam je ostavljanje boje nakon skidanja. Znači kada se skida lak, nema problema kao sa drugim koji ima šljokice. Ali kada skiinete lak, ostaju vam polu žuti nokti. Ja kada sam videla zgrozila sam se. Delovalo mi je kao da sam onaj, što bi rekli, strastven pušač, pa da su mi žuti nokti od toga. Kadastrofa. 2 Nedelje nakon toga i dalje su mi žuti nokti. Tako da ako vam to smeta baš, onda am ne bi preporučila da kupite ovaj lak.


To bi bilo sve od ovog posta. U sledećem postu vidimo se sa drugim delom kupovine. :)

Do tada, želim vam ugodne dane. :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi