Potrošeni proizvidu u 2017-oj godini :)

Ćao svima i dobrodošli na novi post. :D



Prošle godine, bukvalno negde na početku januara, gledala sam videe na youtube-u i naišla sam na Vinin video sa ovakvim nazivom. Prvo što sam pomislila bilo je "Potrošeni proizvodi iz cele godine? Pa ko to još skuplja? Koga još zanima šta je neko potrošio u toku godine? Šta sve ova Vina neće da snimi". Pustila sam taj video, jer u tom trenutku nisam imala nijedan drugi video da gledam i reko ajde, ako se smorim, bataliću. Međutim, kako sam počela da ga gledam, shvatila sam da sam pogrešila. Shvatila sam da to nije običan video, da nije ono samo pokazuje šta je potrošila... Shvatila sam da je to ustvari video u kojem sem što toga govori, govori i svoje utiske o tim proizvodima, da li valjaju, da li ne valjaju, šta rade i tako to. Od tada, takvi videi su mi postali jedni od omiljenih. Rado ih gledam koliko god da traju. :) Tog momenta sam rešila da ću i ja skupljati stvari koje potrošim iako sam bila sigurna da će to biti "obične" stvari i da ih neće biti toliko koliko god nje... neće ih biti ni četvrtinu. :D
Iskrena da budem, neke proizvode, zapravo ambalaže, sam zaboravila da  sačuvam... Svesna sam da ima malo proizvoda i da nema mnogo šminke, svega 4-5 stvari, ali ne koristim toliko stvari različitih. :) Pa da počnemo. :)

Odmah da napomenem, da proizvode nisam trošila ovim redom kojim ću da ih spominjem... samo sam uhvatila neki red. :)

Prva stvar su šamponi. Tu ima imam dva šampona. Verovali ili ne, toliko sam samo potrošila. Ne zato što ne perem kosu :D, već zato što treći šampon i dalje koristim, evo već 6-i mesec i još ga nisam potrošila, a koristim ga svaki 2-3 dan.. Ali o njemu ću poseban post da objavim kada ga budem potrošila. :) Uglavnom... prvi šampon koji sam potrošila je Head & Shoulders 2in1. O njemu sam pisala u OVOM POSTU  . Tu možete malo bolji opis da pročitate.... tako da neću da dužim mnogo. Sve što sam tu napisala, mislim i dan danas i sigurno ću mu se nekada vratiti, mada u skorije vreme nije mi u planu. :)
Inače je protiv peruti, ja nešto i nemam problem sa time, tako da ne mogu da vam kažem da li pomaže ili ne. Ima 400 ml.

  
Drugi šampon koji sam potrošila jeste Pantene Pro V. O njemu sam pisala OVDE . Sve sam tu napisala... Mišljenje sada... pa okej je, služi svrsi, ali nije mi bio toliko odličan kao predhodni šampon. Inače  ima 360 ml. Regenerator nisam ni koristila.. eno još ga imam...


Sledeća dva proizvoda su paste za zube. Prva pasta koju sam potrošila je Signal sport gel fresh (OVDE). Pasta ko pasta, lepo peni, služi svrsi... Ima 75 ml.
Sledeća je Kalladont plus, ja kažem minus. Zašto? Svi je hvale. Ne ovu, ko ovu, nego generalno Kalladont. Meni se uopšte ne sviđa, ne peni, nekako je vodena.. Šta znam. Nekako mi ne prija. Ima 85 ml.


Sledeći proizvodi su gelovi za tuširanje. Prvi je Aveo pflegedusche sweet lemon. Ne miriše mi nešto wow. Lep je, ali nisam bila luda za njim, s obzirom da je od limuna, a ja limun ne volim. Ne mogu da vam kažem kako peni, jer uopšte toga ne mogu da se setim. Ima 300 ml.
Iz nekog, meni nepoznatog, razloga, uopšte ambalažu nisam slika... ali evo kako izgleda bočica.


(slika uzeta sa neta)

Sledeći gel je takođe Aveo, ali ovoga puta je u pitanju Golden Secrets. Svoje prve utiske sam napisala OVDE . I dalje se slažem sa tim da predivno miriše, da miriše na čokoladu i da ne znam na koju. :D Kada sam se kupala sa njim, lepo je mirisalo, tuš kabina miriše na taj miris. Mislila sam, baš zbog toga, da ću tako mirisati i kada se osušim i izađem iz kupatila. Međutim, ništa od toga. Kao da se nisam ni kupala. Mislim kada to kažem ne mislim da smrdim kao da se nisam kupala, nego ne mirišem na kupku. Miris predivan, ali sam se razočarala u proizvod. Inače jako se brzo troši i ima 300 ml.
Ni ovaj proizvod nisam slikala i opet ne znam zašto ali evo stare slike kada je još bio ne otvoren. :D
 


 Potrošila sam još jedan gel a u pitanju je Palmolive feel good. Piše da je od neke jabuke, narandze i još nekog cveta, mada ja ne mogu da se setim kako je mirisao. :D Ambalaža sada nije tako mirisala. :D Sećam se da je lepo penio. Mada čujem da Palmolive generalno lepe kupke ima odnosno da lepo pene. Ima 250 ml.


Sledeće što sam potrošila je komplet gel za tuširanje i losion. Odnosno potrošila sam pola pola. :D O čemu se radi?
Radi se o Baylis & Harding. Mirišu na ružu i lista maline. I stvarno i mirišu na ružu. Bukvalno me podseća na period kada sam bila mala, kupala se u kadi, pa kada mama stavi neku kupku baš od ruže. :D I jedna i druga bočica imaju po 100 ml. Iskreno, mislila sam da ću gel da potrošim za 3 dana, možda i pet, al ja sam ga cedila i cedila skoro mesec dana. Malo proizvoda treba da bi penio. :) I gel mi je okej.
Što se tiče losiona, to onako. Potrošila sam pola bočice. Jedva sam i to pola potrošila, jer nema nikakvu pumpicu ili nešto, nego samo rupu i jako teško izlazi proizvod. Dok izađe prođe te volja da se mažeš. Rešila sam da ga prebacim u neku drugu posudu i pošto nisam imala nijednu drugu normalnu, uzela sam onu metalnu, u kojoj se uloške stavljaju i zajebala se odmah. Za 3 dana je počela da se kvari, da dobija boju rđi i normalno da sam bacila.


Sledeća stvar su tupferi. :D U pitanju su Septona koja ima 120 komada i Cotoneve koja ima 100 komada. O njima neću da pišem ništa, tušferi ko tupferi, služili su svrsi. 


Potrošila sam i tečnost za zube Genera Colutorio. Zadovoljna sam, lepo osvežava. Ima 500 ml.


Takođe sam potrošila gel za intimno pranje Cliven Intimo. Radi radnju, prija, ima 300 ml. Ne mogu da se setim baš da li je imao neki miris.


Tu su i štapići za uši. Ja bez njih ne mogu da živim. :D Ima 100 km i opet iz nekog razloga nisam slikala kutiju. :O Ne mogu ni sa neta da skinem sliku, ne mogu da se setim koje su bile u pitanju... ali nije ni bitno.

Sad prelazim na šminku. :)
Potrošila sam Farmasi kremastu podlogu za šminku. Ima 30 ml. U broju 41 je. Ne znam da li radi. Ne mogu da se setim. :D


Zatim sam potrošila tečni puder, takođe Farmasi. U broju F003. Poslednji 6 meseci kupujem  Farmasi proizvode i ne vidim da postoji i dalje ovaj puder. Uglavnom, puder je najbolji koji sam do sada probala.. pogotovo ta nijansa. Sada nešto mešam.. Nije skroz pokrivna moć, ali meni i odgovara tako. Ima 30 ml. I na pumpicu je. Da, ima ulja u sebi, zato vam treba mala količina. :)


Potrošila sam i dve maskare. U pitanju su Wonder Lash Oriflame. Ima  8 ml. Dobra je. Četkica je odlična ali mnogo bode. Par puta sam se ubola u oko, mislila sam da sam ga iskopala. :D



Druga je  Golden Rose volume & define Miracle lash ultra black mascara. Četkica mi ne odgovara, maskara je okej, lepo istakne trepavice. Samo što treba odmah više sloja da se stavi, jer ako se osuši, posle drugi sloj ne može da se nadogradi.




Sledeća stvar je opet za kosu. Radi se o Crazy Color "Hot purple". Više o ovom proizvodu i kako izgleda na kosi, možete da pogledate OVDE . Ima 100 ml a skupo je ko đavo.. i po meni je samo za jedno farbanje.



Sledeće dve stvari su dezodorans i parfem.
U pitanju je B.U. hippy soul dezodorans. Ne sećam se mirisa, ima 150 ml.


Zatim sam potrosila dva testera (ako se tako kaže :D ). Radi se o mirisu For her swisso logical. Dobila sam ih iz Zeptera. Imaju po 1.5 ml. Predivno mirišu. Ne mogu da objasnim miris, ali to je jedini parfem koji mi se 100% sviđa. Koristila sam ih samo za specijalne prilike. :D Volela bih da imam full size, ali to ko zna koliko košta.. ne mogu cenu nigde da nađem. :)



Sledeće dve stvari su iste. U pitanju su uljani acetoni. Jedan ima 50 ml, a drugi ima 120 ml. Sa ovim većim kada skidam lak, posle mi se lepe ruke.. tako da mi je zbog toga ovaj mali bolji, ali i opet koristim onaj veći. :D


I poslednja stvar koju sam potrošila, koju sam bezveze stavila, jer sam pored nje još jedno 10 vrsta potrošila ali dobro. U pitanju su vlažne maramice. Neću o njima pisati.
 

I to bi bilo to za ovaj video. Znam da nije nešto posebno i da nema toliko zanimljivih stvari, ali mi nemojte zameriti. :)

U komentarima mi napišite:
- da li vam se sviđa ovakav post?
- da li ste probali neke od ovih proizvoda?
- vaša mišljenja o nekim proizvodima?
- da li biste neke od ovoih proizvoda probali?
- koje proizvode meni preporučujete da probam ove godine?

Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj. :* ♥

Коментари

  1. Odlična ideja za post! Jako mi se sviđaju potrošeni proizvodi i način na koji je post napisan. :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  2. Oriflame maskara je jedna od boljih na trzistu..Za sve ove godine sam probala mnogo maskara i oriflame je zaista nesto posebno, daje fantasticnu duzinu i volumen, svaka trepavica je odvojena, nema slepljivanja..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi