Girl Pumpkin - Halloween maska - part 2

Ćao svima i dobro došli. :) Neću mnogo da dužim uvod, jer će post sam po sebi da bude dugačak. U današnjem postu vam prikazujem još jednu ideju za masku koju možete da uradite za noć veštica. Ja sam je nazvala Girl Pumpkin iliti devojka bundeva. Pola lica je "normalno" a pola je bundeva. Nadam se da će vam se maska svideti i da ćete uživati u postu, kao što sam ja uživala radeći ovaj make up. :)




Prvo sam jednu polovinu lica (levu) našminkala obično, tj kako se ja inače standardno šminkam, kada se ne šminkam nešto u full-u.
Koristila sam kremu, tečni puder, korektor, puder u kamenu, senku za oči, olovku za obrve, maskaru, bronzer i hajlajter. Koliko se sećam ništa više nisam koristila.


 
(ne vidi se razlika sa puderom i bez, znam, al osvetljenje mi je loše)


Zatim sam uzela crni kreon (krejon - kako već kažete) i napravila krivu liniju na sredini lica. Ako budete radili ovaj make up, tu liniju možete uraditi kako god želite.


(ovde sam već počela da bojim deo bundeve, a zaboravila sam da slikam pre toga)


Zatim sam napravila krug oko oka. Neko pravi trougao, neko precizan krug, ja sam samo prešla kreonom oko oka, nisam baš brinula kako će da izgleda. Jer po meni to nije bitno. Isto sam uradila i sa nosem. Samo sam napravila neku krivudavu liniju, koja je meni odgovarala, iako neki prave takođe trougao. Što se tiče usta, tu sam se mučila, jer nisam imala sliku ispred sebe, pa nisam baš znala najbolje da ih nacrtam. :D




Zatim sam oko njih, bojila u narandzasto. Ja sam ovo radila senkom, jer boju za lice nemam. Nažalost. :(




Zatim sam crnom senkom popunila krug na oku, nos i usta.




Sledeće što sam uradila, sa tamno braon senkom sam povukla uspravne linije po toj polovini lica. Jer znate da bundeve tako izgledaju. :D Takođe sam i na "rubove" sa istom senkom radila.



I za kraj sam sa alajnerom, prešla preko linije koju sam uradila sa kreonom na početku make up-a i dodala tu i tamo koju liniju, da izgleda kao pukotina.












I to bi bilo to. :) Ako idete na neku žurku, sa ovako urađenom maskom, preporučujem vam da prsnete sprej za fiksiranje, tj fiksator. :)


Video o ovom make up-u, tj o ovoj masci imate na mom instagram profilu @andjelaradovanov . Pišite mi u komentarima, šta mislite o ovoj masci, da li vam se sviđa, šta vam se sviđa, a šta ne... jako mi znači vaše mišljenje. :)

Do sledećeg posta (u četvrtak ili petak), šaljem vam zagrljaj. :* ♥

Коментари

  1. Super je,bas mi se svidja! Jako kreativno! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastic post, very nice :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Maska je predobro ispala i oduševljena sam njome. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Fantasticno si ovo odradila draga ^_^

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako kreativna maska, i simpaticna, steta sto kod nas Hallowen i nije toliko zastupljen, ali bez obzira tvoja maska je jako zanimljiva. :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi