Halloween nail art :) - part 2

Ćao svima i dobro vi meni došli. :) Kako ste? Šta radite? Spremate li se za sutra? :D Znam da je ovaj post trebao da izađe u četvrtak, petak, ali viša sila nije dala... neću da pišem o čemu se radi... jer mi deluje da se u svakom trećem postu nešto pravdam. :D
Po naslovu znate o čemu ću da vam pišem danas, pa da počnemo. :)




Za današnji post sam vam spremila opet ideje za nokte. Doduše, slični su kao u prošlom sličnom postu (ako ne znate o kom postu pričam, pogledajte OVDE ) Tako da, ako vam se sviđaju, možete slične da pravite. :)


1. Ideja je: oko
Potrebno vam je 4 boje: bela, plava, crna i crvena.




Ja sam koristila Cairuo beli u broju milk 06. Zatim takođe Cairo plavi u broju blueberry 16. I zatim dva Golden Rose crni je u broju 35 a crveni je 21.

Prvo belom obojite ceo nokat. Naravno u dva sloja. Zatim stavite malo veću plavi krug na sredini (ili gde vi želite). Ja baš nisam uspela da napravim krug, pa sam ovako krivo napravila, ali mi uopšte to ne smeta. :D Onda stavite crnu tačku unutar plave. Zatim po ostatku belog dela, samo vučete crvene linije, nije bitno kako, jer to su kapilari. :D Jedino što sam zaboravila da slikam (a uradila sam), jeste sa belim lakom stavite belu tačkicu između plave i crne boje. :) I gotovo oko. :)

 


Druga ideja je monstrum.
I prošlog puta smo imali monstruma, samo što sam prošlog puta crtala lice, a sada samo ove kao rane ili kako već da ga nazovem.

Potrebne su vam samo dve boje, a to su zelena i crna. Koje sam ja koristila možete videti u prošlom postu, da se ne ponavljam. :)



Potrebna su svega dva koraka. Prvo da namažete zelenom bojom ceo nokat a onda da crnom napravite par ovakvih linija. Ništa lakše. :)

 
 (tek kada sam pravila sliku ukapirala sam da mi je prva slika ustvari mutna :D )


 Treća ideja je bundeva.
Isto kao i u prošlom postu, ali u malo drugačijem izdanju.
Potrebne su vam samo dve boje a to su narandzasta i crna. Nijanse su napisane u prošlom postu. :)



Prvo namažete ceo nokat narandzastom bojom. I ova slika mi je mutna, van fokusa, mislila sam da je okej, da je to mutna jer je mat lak, međutim tek kada sam prebacila sliku na komp videla sam da sam pogrešila. Ali dobro. To nije bitno. Zatim nacrtate oci i krivu liniju za usta i zatim popunite oči.

 


Četvrta ideja uopšte nije ispalo kako sam htela, ali mi se na kraju sviđa ishod, jer sam napravila sasvim nešto drugo. :D Al kako da nazovemo ovu ideju? Krvlju umazan nokat, može tako!? Ili dajte vi predlog. :D
Potrebne su vam dve boje, crvena i bela. Nijanse sam vam već pisala za prvu ideju. :)




 Prvo ceo nokat obojite belom, a onda crvenom samo tako razvlačite četkicom, da bude ovako umrljano. Možete da napravite dole kao "frenč" koji sam ja napravila kao lokva krvi, recimo... a i ne morate.




I poslednja ideja je nešto neutralno, kao neki kostur. Potrebne su vam dve boje.. crna i u mom slučaju roza, a vi možete apsolutno koju hoćete. Takođe možete i belu da koristite, posle za oči, što sam ja zaboravila.
Rozi lak koji sam ja koristila jeste, gle čuda,  Cairuo rose 11.




Prvo sa rozom obojite ceo nokat. Zatim stavite dve tačke za oči, dve crtice uspravne za nos i  par crtica za usne.... nije teško, zar ne? Na kraju možete da stavite dve tačkice u crne tačke, kao što je meni ovde odsjaj od blica. :)

 


I to je to što se tiče ovog posta. Da li vam se sviđaju ideje? :) Na mom instagramu @andjelaradovanov imate video sa ovim noktima, da možete malko bolje da ih vidite. :)


U slučaju da niste, pogledfajte predhodne postove na temu Halloween-a. :)



Коментари

  1. Ideje su fantasticne. Odusevljena sam tvojim talentom za stilizovanje u Hallowen fazonu. Odlican post.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :* Hvala, mada ja to ne bih baš nazvala talentom za stilizovanje, ali svejedno, hvala ti od srca. :* ♥

      Избриши
  2. Vrh ideje,vidi se da si bas kreativna!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Very nice nail art my friend :D you are very talented, i love the green ones ^^
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you my dear. : * ♥ I would not say that I am very talented, but thank you in such a way. : * ♥

      Избриши
  4. Hi! Thanks for sharing these original ideas.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    ОдговориИзбриши
  5. Koliko preslatkooo 😍 Fan sam svega vezanog za Halloween, tako da sam se normalno odusevila za ovo. Genijalne ideje, koje cu verovatno da isprobam kada budem imala malo duze nokte hahaha ❤❤

    Novi post je na mom blogu---
    http://mellowcent.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Očekivao se tvoj komentar. :D Mada sam ga, iskreno, više očekivala na postovima gde sam radila make up za Halloween, ali dobro. xD Hvala, drago mi je da ti se sviđa. :)

      Избриши
  6. Great post dear ! You have a nice blog.
    I follow you can you follow me?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi