Poklon za rođendan :) ♥



Ćao svima. :) Dobro došli. :) U današnjem postu vam pokazujem šta sam to poklonila svojoj najboljoj drugarici za rođendan. Ovaj post je trebao da bude objavljen aprila. Međutim, evo ga sada, tačno 5 meseci kasnije. :D

Razmišljala sam kako da vam "dočaram" ovaj poklon, tj kako da vam ga prezentujem. Jer ima više poklona i bio je poklon u poklonu. Razmišljala sam da li da vam pokazujem onako kako sam pakovala ili da vam pokazujem onako kako izgleda kada se otvara. Pa sam se rešila za ovu drugu opciju.

Poklon nije bio ništa veliko... malo veći od telefona. Možda kao telefon ipo, ako vam to daje neku predstavu. :D


 Tu su bile pantalone. Slikala sam samo ovako upakovano. Nisam ih cele slikala. Iskreno zaboravila sam. Tako da ćete ostati uskraćeni za sliku. U pitanju su elegantne pantalone, koje su malo iznad gležnjeva (ako se tako kaže). Znači nisu ni trofrtaljke niti dugačke. Iskreno, ne umem baš najbolje da objasnim. :D


Ovako su bile spakovane, a unutra je bio drugi poklon. Taj drugi poklon je bio jedan otvoren i jedan upakovan poklon. I sve to sa porukicom koju možete pročitati na slici dole. :)


Radi se o masci za telefon. Dugo je tražila masku sa Mini ili Miki Maus. I koje god da je nalazila, nisu odgovarale za njen telefon. Jednom prilikom mi je poslala sliku na instagramu sa nekog profila koji pravi maskice za telefon po želji. Na maskici su bili Mini i Miki koji gledaju u Mesec koji ima oblik njihove glave. Čim mi je poslala, ja sam naručila istu tu masku samo za njen telefon.



Na njenom telefonu, odnosno maskici se ne vide oba "uveta" mesecu. A evo slike što je ona slikala...


Sledeći poklon su bili magneti :D
 




U ovom poklončiću su se nalazila, opet, jedan otvoreni jedan upoakovi poklon.



Poslednji poklon ili pretposlednji, ne znam kako da ga nazovem (a videćete u nastavku i zašto), je privezak za ključeve.
Ovakav privezak je ona videla na instagramu, samo sa drugim tekstom. Tako da sam ja naručila ovaj privezak, a samo promenila tekst.


I za kraj, kao šlag na tortu, jedan mali poklončić, odnosno porukica. :)



To bi bilo od ovog poklona... i ovog posta. :) Nadam se da vam se svideo i post i poklon. Možda sam nekome dala malu ideju kako da upakuje poklon. :) Uskoro ide post za poklon za svadbu, isto Daci. :) Jedva čekam da vidi ona i njen budući muž a i vama da pokažem. Mislim da je zaista originalan poklon. :)

Vidimo se u sredu ili četvrtak. :) Ćaos. :* ♥

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi