Potrošeni proizvodi / januar - jun 2019

Ćao svima i dobrodošli na novi post. Taman kada sam rešila da redovno pišem postove, ja izgubim net. Nisam imala skoro 2 nedelje neta. Ali evo, sada je popravljen, tako da se nadam da će sve ići po planu. :) U današnjem postu, pokazujem vam koje sam proizvode potrošila od januara do juna. Znam da mnogo kasnim sa ovim postom, ali šta da se radi... viša sila. Pa da počnem odmah, jer imam dosta proizvoda.

A da, pošto mi je 02. crkao telefon, tj ja sam ga pokvarila, nemam slike potrošenih proizvoda, tako da ću uzimati odgovarajuće sa interneta.

1. Štapići za uši, bez kojih ja ne mogu da živim. :D




2. Hvatač boja . Bez koga ja ne umem da operem veš. :D


3. Gel za intimno pranje .
Cliven intimni tečni sapun ima 300 ml. Inovativna formula garantuje delikatnu svežinu i dugotrajnu zaštitu, pružajući ugodan osećaj tokom čitavog dana.


4. Vlažne maramice za skidanje šminke - Septona 


5. Gel za tuširanje - Malizia Doccia Schiuma. 300 ml.
U nekom prethodnom postu, sam pisala o ovoj kupki, tako da neću da se ponavljam. :)


6. Šampon za kosu - Schauma
Strength & Vitality šampon za tanku i slabu kosu. Fornula sa biotinom za do 10x jaču kosu. Delotvorno štiti od lomljenja kose. Vegan formula obogaćena sa mikronutrijentima. Bez silikona. Ima 400 ml i miriše fenomenalno.


7.  Šampon za kosu - Krauterhof sa ruzmarinom za masnu kosu: Šampon sa uljem ruzmarina koji neguje i hrani masnu kosu i normalizuje masno vlasište. Pogodan za svakodnevno korišćenje. Podstiče prokrvljenost kože glave prilikom pranja kose. Prilagođen je prirodnoj pH vrednosti kože. Ima 500 ml i meni miris nikako ne odgovara.


8. Gel za tuširanje - ovoga puta muški. U pitanju je STR8. Ima 250 ml


9. Gel za umivanje - Farmasi SkinTrends , ima 200 ml. I o njemu sam pisala. :)


10. Dezodorans - Fa Invisible sensitive . Ima 150 ml.



11. Još jedan Lovac na boje ili ti hvatač boja. U pitanju je Dr.Beckmann. I čini mi se da je ovaj za mrvicu bolji od onog crvenog.


12. Gel za brijanje
Balea gel za brijanje Peach Love ima 150 ml. Sa mirisom breskve i limuna za osetljivu kožu.


13. Brijač jedan od 100 potrošenih.
Ne mogu odgovarajuću sliku da nađem, sličanm je ovima sa slike dole, samo što je zeleni. I uvek samo taj zeleni koristim.


14. Četkica za zube - Colgate


15. Puder u stiku - Farmasi


16. Gel za tuširanje
LMX Milk & Honey gel za tuširanje 2 u 1 za telo i kosu, sa mirisom mleka i meda i dodatkom ulja pšeničnih klica koji je idealan za revitalizaciju kože i pruža intenzivnu negu vašoj koži i kosi. Bez dodatka parabena i boja. Namenjen je svim tipovima kože.
Ja sam ga koristila samo za telo, za kosu baš nisam imala hrabrosti da koristim. Ima 400 ml. I divno miriše.


17. Sunđer za kupanje


18. Sunđer za umivanje

19. Šampon za kosu -  nadaleko poznat kod mene Farmasi šampon sa lukom. Ima 225ml.


20. Četkicu za šminkanje sa sunđerčićem

21. Pakovanje za stopala
MB pakovanje za stopala - čarapice natopljene serumom. Kombinovani sastojci shea butera, peperminta, badema i vitamina E dubinski prodiru u kožu. Omekšava i obnavlja ispucalu kožu peta i stopala. Vidno smanjuje naslage i zadebljanja ostavljajući stopala meka i hidrirana.


22. Parfem - Economic br 35


23. Regenerator za kosu
Nectar Nutrition regenerator za suvu, beživotnu i zapuštenu kosu. Intenzivno neguje vašu kosu iznutra. Za meku i svilenkastu kosu. Za 3x lakše raščešljavanje. Ima 200ml.


24. Sunđer za šminkanje


25. Još jedna četkica za šminkanje sa sunđerčićem

26. Još jedna umivalica.
Nivea gel za čišćenje lica za mešovitu do masnu kožu. Ima 150ml. Mnogo mi se svidela ova umivalica.


27.Ruž za usne - Don Juan 55


28. I poslednja stvar je  lak za nokte. U pitanju je  neki iz Avona



To bi bilo sve od ovog posta. Nadam se da vam se svideo i da vas nije smorio. U komentarima pišite da li ste probali neki od ovih proizvoda i kakav je utisak proizvod ostavio na vas. :) Vidimo se u sledećem postu koji će biti, nadam se, u nedelju. :) Ćaos. :* ♥

Коментари

  1. Odlican post.Ni ja ne mogu zamisliti zivot bez stapica za usi, bukvalno ne mogu.Jako dobro napisan post i zaista dosta potrosenih proizvoda!

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super. Od ovoga sam koristila samo Farmasijev šampon, ali sam isto tako našla neke proizvode od ovih koji bi mi mogli koristiti.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Se ve todo precioso! Echaré un vistazo! Buenas noches! ♡♡♡

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Od ovih sam koristila nekoliko proizvoda, hvala što si ih podelila sa nama xx

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi