Potrošeni proizvodi / jul - decembar 2019 / 2 deo

Evo mene, posle  17 dana, sasvim slučajno. :D 17 dana  nisam imala net i sada imam, ne znam kako, pa da iskoristim brzo da napišem post. :D Zadnji put kada sam bila pisala sam o istoj temi, samo što je bio prvi deo. Ako niste, pročitajte Potrošeni proizvodi / jul - decembar 2019 / 1 deo a sada prelazimo na 2 deo. :)
Slike će opet biti skinute sa interneta (ako nađem odgovarajuće. ) :)

1. proizvod koji sam dohvatila je Ziaja kokos kremasti gel

Šta piše na anbalaži: Gel je na bazi kokosa, za suvu i normalnu kožu. Sadrži lipide kokosa, bogate omegom 3 i omegom 6 i D-pantenolom. Vlaži i omekšava kožu. Ph uravnotežen, ne narušava zaštitni sloj epiderma. Ima 500 ml.

Moje mišljenje: Miriše fenomenalno. Ako volite kokos. :)



2. proizvod je Malizia kupka.

Šta piše na ambalaži: Ne piše ništa, barem ne što ja razumem. :D Ima 300 ml.

Moje mišljenje: Ništa specijalno.



3. proizvod je Colour catcher - hvatač za boje

Šta piše na ambalaži: Zahvaljujući svojoj tehnologiji, maramice deluju poput magneta i privlače boje i prljavštinu tokom pranja. štedi vreme i novac. Ima 40 komada.

Moje mišljenje: Okej mi je. Mada ima jedan koji mi je mnogo bolji od ovoga. :)



4. Vlažne maramice - avion Qatar

Šta piše na ambalaži: Ne piše ništa.

Moje mišljenje: Baš su vlažne, natopljene. :)



5. proizvod je Fitogal - uljani skidač laka bez acetona

Šta piše na ambalaži: Skidač laka za nokte bez acetona je visoko efikasna a istovremeno vrlo blaga formula za uklanjanje laka sa prirodnih i veštačkih noktiju. Bez oštećenja i beljenja. Sadrži proteinsku komponentu koja ojačava nokatnu ploču i deluje preventivno na pojavu listanja. Ricinusovo uljevraća sjaj noktiju čime omekšava i hidrira. Ima 120 ml.

Moje mišljenje: Aceton ko aceton. :D



6. proizvod je Moe 28 - blaga kupka za intimnu higijenu

Šta piše na ambalaži:  Jedinstvena formula obogaćena mlečnom kiselinom, ekstraktom nevena, alantoninom i  emolijensima priža blagu negu ženske intimne regije. Mlečna kiselina omogućava održavanje ph neutralne vrednosti intimne regije i pomaže u sprečavanju upala. Ekstrakt nevena ima antibakterijsko dejstvo. Alantonin ubrzava regeneraciju ćelija i pomaže hidrataciju kože. Natrijum laktat i pantenol su poznati po svojim  hidrantnim svojstvima. Ima 250ml.

Moje mišljenje: Sasvim mi je odgovaro ovaj proizvod. :)

Nisam pronašla sliku kupke, samo kutiju iste.

7. proizvod je  Baroness Aloe mask sheet

Šta piše na ambalaži: Osvežavajuća maska za lice sa aloe verom - protiv bubuljica i mitisera.
Sadrži ekstrakt aloe koji brzo oporavlja kožu i hrani je. Učiniće vašu kožu  svilenkastom i gipkom hidrirajući je i efektom zatezanja aloe vere. Ima 21g.

Moje mišljenje: Okej je. Jednom sam je probala tako da ne mogu baš da kažem da li pomaže kod bubuljica.



8. proizvod je Labial - bubbl gum

Moje mišljenje:  Baš miriđe na švake. :D



9. proizvod je Economic 35

Moje mišljenje: Samo ću reći moj omiljeni parfem. I jedini koji mi odgovara u potpunosti. :)



I za kraj, 10. proizvod je C-Thru black beauty

Šta piše na ambalaži: Ništa.

Moje mišljenje: Lepo miriše, ali je baš baš gel, onako gust... i podseća me sada na period kada sam imala gips na nozi. :D I da, ima 250 ml.



To bi bilo sve od ovog posta. :) Da li ste probali neki od ovih proizvoda? :)

Коментари

  1. Probala sam i obozavam ih!
    Mozemo da se zapratimo ako zelis <3

    JFASHIONLOVER <3

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam jedna od onih osoba koje često isprobavaju kozmetičke proizvode tako da, od ovoga nisam ništa probala. Ali, privukla me je maska za bubuljice i mitisere. Odličan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovu Aloinu masku nisam probala ali sam cula da da pomaze kod akni, 😊

    ОдговориИзбриши
  4. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi