Potrošeni proizvodi / jul - decembar 2019 / 1 deo

08:50 - subota

Zdravo, zdravo. :) Kako ste mi? Ja sam trenutno dobro, hvala na pitanju (iako me niko ništa nije pitao). :D U današnjem postu ću vam pokazivati šta sam potrošila u drugoj polovini prošle godine. Biće 2 posta. Jer imam 20 proizvoda.
Da, ambalaže neću moći da slikam, jer trenutno nisam tako u mogućnosti. Ali ću pokušati da nađem slike na internetu. 

Prvi proizvod koji sam dohvatila je moja ljubljena micelarna voda. Ako ste pročitali moj post 27 želja za 27 rođendan onda znate da je u pitanju Balea micelarna voda.

Šta piše na ambalaži: Micelarna voda koju sam ja potrošila je za mešovitu kožu. Za uklanjanje šminke sa lica, očiju i usana. Sa vodom namarnelisa, glicerinom i pantenolom, za mešovitu i osetljivu kožu. Deluje kao 3 proizvoda u jednom: za čišćenje, za uklanjanje šminke i kao tonik za lice. Micelarna receptura uklanja šminku i njene ostatke. Čisti, neguje i čuva kožu od isušivanja. Nije potrebno ispiranje vodom. Proizvod ima 400ml.

Moje mišljenje: Ja samo reči hvale imam za ovu micelarnu vodu. Najbolja koju sam do sada probala. Na žalost, nema je trenutno kod nas u prodaji. Da li su je ukinuli ili joj samo menjaju ambalažu, ne znam... nadam se da je ovo drugo u pitanju.



09:20

Drugi proizvod koji sam dohvatila je moja ljubljeni sprej za kosu (počela sam sa ljubljenim stvarima). :D Ako ste čitali moj post Trenutna nega kose - Blogmas #15 mogli ste da pročitate da sam zaljubljena u ovaj proizvod. U pitanju je Gliss Suprime Fullness Express-Repair.

Šta piše na ambalaži: Regenerator sa fiberbond kompleksom za tanku i retku kosu, obnavlja popucale veze između vlakana dlake za trenutno bujniju kosu.
Upotreba: Naprska se na peškirom prosušenu ili suvu kosu nakon svakog pranja. Ne ispira se. Ima 200ml.

Moje mišljenje: Odličan je! Nisam mogla više nijedno pranje bez njega. Mnogo sam se lakše češljala.




3. U pitanju je još jedan preparat za kosu. Ovoga puta šampon i to Farmasi šampon sa uljem crnog kima. 

Šta piše na ambalaži: Dr. C. Tuna Vitalizing hranljivi šampon, obogaćen uljem crnog kima (čurokota), namenjen je za sve tipove suve, oštećene i slabe kose. Dubinski čisti teme i ostavlja kosu mekom i sjajnom. Ima 500ml.

Moje mišljenje: Iskrena da budem ni ne sećam se koje sam mišljenje imala. Verovatno mi je bio okej čim se ničega ne sećam. :D Da sam bila prezadovoljna njime, setila bih se. A isto tako i da mi se uopšte nije svideo isto tako bih zapamtila. :D Sećam se samo da mi miriš nije baš odgovarao. Jer se oseća taj kim.




4. Avon kremasti gel za tuširanje

Šta piše na anbalaži: Ništa specijalno, sem kako se koristi. Ima 500ml.

Moje mišljenje:  Lepo miriše, osvežavajuće. Sećam se samo da sam jednom umesto šampona, uzela njega i oprala kosu sa njim. :D



5. Afrodita  Clean Phase pena za umivanje

Šta piše na ambalaži: Pena za čišćenje za normalnu do masnu kožu. Temeljno čisti i odmašćuje kožu, pri čemu hijaluronskom kiselinom i ekstraktom limuna štiti njenu svežinu i dugotrajnost. Uklanja i šminku oko očiju. Ima 150 ml.

Moje mišljenje: Uzela sam je jer su je svi hvalili (mislim na sve jutjuberke koje pratim, pa i neke blogerke) i jer je bila na sniženju. I iskreno, meni nije ništa specijalno. Okej, jeste ona meni lepo očistila lice, jeste radila sve što treba, ali koliko su je nahvalili meni eto nije ništa wow. Za mene ima druga bolja čistilica za lice.



6. Tu je još jedan šampon. U pitanju je Avon advance TECHniques.

Šta piše na anbalaži: Na anbalaži ne piše ništa sem da je šampon za sve tipove kose. Ima 400ml.

Moje mišljenje: Šampon ništa specijalno. Al apsolutno. Nit je radio nešto wow mojoj kosi niti je nešto lepo mirisao.



7. Sada ide jedan preparat koji je za kuću, tačnije za wc šolju. :D U pitanju je Bref Power aktiv Pine Forest.



8. Potrošila sam još jedan Bref, sa kojim sam oduševljena, mislim mirisom. :D I pre neki dan sam ga opet kupila. U pitanju je Bref Power Aktiv Juice Lemon.



9. Još jedan sprej za kosu. Ovoga puta je u pitanju Velnea Easy Comb Spray.

Šta piše na ambalaži: Sprej za lako češljanje kose. Lagana formula, obogaćena vitaminima A i B, kao i biljnim uljima, pruža mekoću i sjaj vašoj kosi, dok pantenol dodatno štiti i hidrira dlaku. Ima 150ml.

Moje mišljenje: Žali Bože para koje sam dala. Nisam mnogo, 200/250din. ali žali Bože. Apsolutno nikakav posao ne radi na mojoj kosi. Dal ga prsnula ili ne isto mi se vata. U poređenju sa Glissovim, velika 0.



10. I idemo na 3 šampon za kosu. :D Šampon koji je skoro, posle mog objavljenog posta Yes smile! Očekuješ jedan poklon, dobiješ punu kutiju, Bojana sa youtube kanala Taste of Fashion, nahvalila. I pre neki dan je objavila video gde je rekla da se rasprodao i da nigde nema. U pitanju je Balea šampon za kosu - bela čokolada.

U tom postu sam sve napisala o njemu, tj napisala sam šta piše na deklaraciji i moje ukratko mišljenje... miriše na belu čokoladu, bukvalno i to vam je dovoljno xD Plus miris ostaje neko vreme na kosi...



To bi bilo to od ovog posta, a mi se vidimo u sledećem sa još 10 potrošenih proizvoda. :) Ćaos. :* ♥

P.S.: Da li ste probali neki od ovih proizvoda i ako jeste, koje je vaše mišljenje?

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi