Trenutna nega kose |Blogmas #15



Zdravo. :) Kako ste? :) Dobro došli u 16 dan vlogmasa. :) Današnja tema, već vidite da je moja trenutna nega kose. :) Pa da pređem odmah na stvar. :)


Prva stvar koju koristim pre svakog pranja kose je L'oreal Paris Elvese Extraordinary clay.

To je maska sa glinom koja upija višak masnoće i čisti teme. Maska se nanese 5 minuta pre pranja kose na celo teme. Ispere se vodom, nežno masirajući teme.

Sviđa mi se ovaj proizvod. Možda će vam malo smetati miris, oseća se malo glina. Meni se sviđa :D




Druge dve stvari su šamponi. Naravno ne koristim ih u isto vreme. Kako mi koji zapadne ili kako mi dođe volja da ih koristim.

Prvi je Krauterhof šampon sa ruzmarinom za masnu kosu. Čemu služi, napisala sam u OVOM postu.
Kod ovog šampona mi jedino smeta, tj UŽASNO smeta, miris ruzmarina. Nepodnosim taj miris. Kada sam ga kupovala, gledala sam samo da je za masnu ili protiv opadanja nisam gledala o čega je.




Drugi šampon koji koristim je  Farmasi šampon sa ekstraktom belog luka i capixyl-a. Svoje utiske i nešto o šamponu (čemu služi itd) sam napisala u OVOM postu.





Četvrti proizvod je svakako regenerator. U pitanju je Shauma Nectar Nutrition. Nectar regenerator sa odabranim cvetnim nektarom za suvu i oštećenu kosu, bez silikona.

Generalno ne volim balzame za kosu, ali sam rešila da skroz negujem kosu, tako da sam počela da koristim ovaj. Lepo miriše i krajevi su mi meki nakon ovog preparata. :)






I poslednji preparat u koji sam ja zaljubljena i koji mi je MNOOOGOOO pomogao jeste Gliss Suprime Fullness Express-Repair regenerator sa fiberbond kompleksom za tanku i retku kosu. Obnavlja ispucale veze između vlakna dlake za trenutno bujniju kosu.
Promućka se pre upotrebe. Može da se koristi na mokru kosu koja je prethodno prosušena peškirom ili na suvu kosu. Ja prskam kada mi je mokra kosa, jer sam videla da mi je tako bolji učinak a da kada isprskam na suvu kosu, da mi se brže izmasti. Možda mi se samo čini, ali... I ne ispira se. Ja ovo koristim posle svakog pranja kose, bez toga više ne mogu da zamislim da se očešljam nakon pranja kose. Mnogo se lakše raščešljavam.







To je to što se tiče ove teme. :) Kao što se može videti iz priloženog imam tanku i krhku kosu, koja se brzo masti i mnogo opada...

Da li ste probali neki od ovih preparata?
Koje preparate vi koristite za negu kose?
I koje biste mi preparate preporučili protiv opadanja i mašćenja?

Mi se vidimo sutra, a do tada pročitajte prethodni post (Pričam vam o detinjstvu-blogmas) , ako već niste. ;) Poyy :D :* ♥

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi