Wishlist - 26 stvari za 26-i rođendan! :) ♥ |Blogmas #19



Zdravo svima i dobro došli u novi post a samim tim dobro došli na moj blog. :D Kako ste mi? :) Za današnji post sam vam odabrala jednu temu koju odavno (čini mi se) nisam pisala. A radi se o wish list-i... I to ne bilo kojoj, nego šta bih želela da dobijem za rođendan (al pošto znam da neke stvari nije moguće da dobijem), onda šta želim sama sebi da kupim do sledećeg rođendana ako je to moguće. :) S obzirom da za 3 dana punim 26. godina, staviću 26 stvari koje želim. :) Pa da počnem što pre. :)


1. Elektronska četkica za zube



2. Pasta za zube
I to ne bilo koja, nego baš ova sa slike, tačnije White Now Glossy Chic (ako znate gde ima da se kupi ili poruči pišite mi u komentare)



3. Četka za kosu
(ako znate kako se zove ova četka i to mi pišite u komentare :D)



4. Bjuti blender



5. Bjuti blender (mini)



6. Organizator za šminku



7. Senke sa šljokicama



8. Ruževi za usne
U suštini može bilo koja boja, pretežno sam za nude, ali ono može bilo koja, ja se ne bunim. :D




9. Boje za lice
Prvenstveno mi treba bela, pa crna, pa posle može bilo koja :D



10. Četkice za šminkanje
Može i pojedinačno, ne bunim se :D Mada bih ja više komplet. :)
Jer znate i same, četkica nikad dosta. :) :D


11. Organizator za lakove za nokte



12. Pištolj za lepak



13. Mirišljave sveće







14. Grejači za ruke
Videla sam (u videima) da ima u Sefori. Da li znate možda da li ih ima u Lily i ako ima koliko košta? :)




15. Novčanik
Da bude veliki, ne sad preterano veliki da ne mogu recimo u manju torbu da ga stavim, ali ono... :) I da što više pregrada ima. :)




16. Torba
Bitno da je crna i malo veća, da može sve da mi stane, a da opet mogu uz skoro sve da nosim. :D I iskreno ova druga bi mi više odgovarala, jer dobije se i ova mala uz tu veliku (moja drugarica ima sličnu).



17. Adventski kalendar
Par godina u nazad želim adventski (ako se tako kaže :D ) kalendar. Pa da svaki dan otvaram po jedan broj da vidim šta sam dobila. :)



18. Maske za lice






19. Pidzamu






20. Papuče



21. Lančić
Nisam neka osoba koja voli da nosi nakit, ali u poslednje vreme želim neki srebrni lančić sa nekim malenim priveskom (recimo da izgleda slično kao na slici)



22. Čizme
Čizme uopšte ne mogu ni da opišem kakve bih... ja kad vidim ja znam da li bih ih nosila ili ne. :D





23. Farmerke
Farmeraka nikad puno. :D


24. Dukseve



25. Haljine
Što se tiče haljina, to je isto kao i sa čizmama, kad vidim onda znam da li bih je nosila ili ne. Ali više sam za neke crne ili jednobojne, obične haljine, da mogu više puta da ih nosim.


26. Flomastere 
Što više nijansa to bolje. :D




Vi ako želite možete slobodno nešto da mi poklonite od ovih stvari, neću se ja ljutiti :D :P Pišite mi u komentarima:

- da li znate gde mogu da naručim onu pastu za zube
- kako se zove ona četka za kosu
- i ima li u Lily oni grejači za ruke


Prošli post: Lista pesama koje me "rade" - strana . Vidimo se sutra, znate već, u isto vreme na isto mesto. Ćaos... :* ♥ 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi