DRUGI BLOGOROĐENDAN!! ♥ | Blogmas #1



Zdravo svima i dobro došli na novi post nakon mesec dana... Napravila sam pauzu sa razlogom... malo da se odmorim od oktobarskog pisanja (kao da sam pa mnogo pisala :D) i da bih spremila sve što treba za decembar... Jer decembar je taaakooo poseban mesec za mene. Silni rođendani, veselja, Božić, Nova Godina itd... :)




Danas smo se skupili u ovolikom broju da bih zajedno sa vama proslavila 2. ROĐENDAN blogu "Anđelina svaštara". :) Jeeej, ne mogu da verujem da je ovo tek druga godina kako se družim sa vama a čini mi se kao da sam godinama tu, da pišem postove i da posećujem vaše blogove i čitam vaše postove.
Ne znam šta bih drugo rekla sem jedno VELIKO HVALA svima koji su ostavljali divne komentare i podršku kada mi je to trebalo. :) Neizmerno sam zahvalna i srećna kada pročitam divne komentare na neki post i rad gde sam se baš trudila i dosta vremena uložila. :)
MNOGO HVALA svima koji su se pretplatili na moj blog (ili me zapratili - kako vam je lakše)... Drago mi je da vam se sviđa. Možda bi neko rekao da vas je malo, ali budimo realni, kada bih vas sve pozvala na rođendan i vi došli... dosta bi tu ljudi bilo. :) ZAISTA VAM HVALA!
Takođe hvala svima onima koji su samo došli da vide moj blog i pročitaju neki moj post... i vama jedno HVALA!
HVALA VAM SVIMA, zaista! :* ♥




Čini mi se da sam se više trudila oko postova i sadržaja nego u prvoj godini... a nadam se da će sledeća biti bolja. :)
A sada da se malo prisetimo prošle godine. :)


Godinu smo započeli sa postom u kojem sam pisala o novoj godini, novim planovima i starim navikama (post možete pročitati OVDE ). Zatim smo prešli na jedan zanimljiv tag. U pitanju je Holly Jolly Christmas TAG i tu nisam odgovorila na sva pitanja, ostavila sam nešto i za sledeću godinu. :P Pokazala sam vam koje proizvode sam potrošila u 2017-oj godini (post možete pročitati OVDE ). Zatim sam vam pokazivala proizvode koje sam kupila u Farmasi ( 1. DEO2. DEO ). Nakon tih postova, sledio je još jedan post o Farmasi, samo što je ovoga puta bio post Mišljenje o Farmasi šamponu od belog luka . U martu i aprilu sam, nažalost, napisala samo po jedan post, ali bili su "bogati" (što bi se reklo). :D Pokazala sam vam Šta se nalazi u koferu sa šminkomSvočevi šminke iz tog kofera. Pokazala sam vam šta sam poklonila najboljoj drugarici za rođendan i rekla par reči o njenoj veridbi (post možete pročitati OVDE ). :) Dala vam predlog šta to možete da naručite iz Avona i odradite Full make up. Odradila još jedan tag, ovoga puta u vezi youtube (post možete pročitati OVDE ) i sa vama podelila svoju Wishlist-a iz H&M-a za punije. ;) Nije zaostao ni post o poklonu koji sam poklonila drugoj najboljoj drugarici (post možete pročitati OVDE ) a onda sam vam pokazala šta se sve to izdešavalo na Belocrkvanskom karnevalu ( 1. i 2. DAN , 3., 4. i 5 DAN6. DAN #16. DAN #26. DAN #3 & 6. DAN #4  ). :) U julu sam imala prvu saradnju na ovom blogu i to sa jednom stranom blogerkom, u pitanju je Laura (link njenog bloga je u postu), a post je bio Pogodi šta je! :D Bilo je mnogo zabavno pogađati. :D A onda smo zajedno prošli kroz zanimljive DM popuste ( 1. DEO2. DEO ). :) Zar ste mislili da je godina prošla bez nekog recepta? A ne! To nikako! Probala sam Slatke rolate koje sam videla kod druge blogerke Marije (link njenog bloga je u postu). :) A onda sam vam pokazala neke novitete iz H&M-a ( odećacipele i aksesoari ). A onda sam uradila još jedan tag sa veoma zanimljivim pitanjima (post možete pročitati OVDE ). :D Zajedno smo prošli kroz Češku sa postom o zanimljivostima o istoj (post možete da pročitate OVDE ). :) Sledeći post je bio posvećem mojoj opekotini (post možete da pročitate OVDE ) . :D Čitali smo zanimljivosti o septembru (koji je i začetnik serijala zanimljivostima o mesecima :D - OVDE ), a onda smo zajedno Gledali filmove . A onda sam išla u Kupovinu u Lily i naravno to podelila sa vama. :D Gle čuda, tu je još jedan tag i to ne bilo kakav nego BFF TAG , a na pitanja sam odgovarala sa Bojanom. :) A onda smo opet zajedno Gledali filmove . I za kraj, tu nam je oktobar... i to nije bilo kakav mesec. To je mesec strave i užasa i normalno svi postovi su bili posvećeni, čemu drugo nego Halloween-u ( OVDE ). :) Mogli ste da vidite moje transformacije ( Harley Quinn u pokušajuGirl Pumpkin ), moje nail artove ( 1. DEO2. DEO ), i da čitate o Legendama . :) A novembra, kao što sam već rekla, odmarala sam da bih mogla da spremim dobre decembarske postove... i jedva čekam da to podelim sa vama. :)

Mislim da je dosta od mene za prošlu godinu. A sada je rođendan i nova godina "života" bloga. Kao što sam rekla, nadam se da će ova godina biti bolja i nadam se da ćete biti tu, uz mene i moj blog, da i dalje rastemo zajedno. :)

ŽIVELI!







Zapratite me na instagram @andjelaradovanov (ako već niste). Za neku saradnju možete da mi pišete na instagramu ili na e mail radovanovandjela23@gmail.com . :)

Do sledećeg posta, šaljem vam poljubce i zagrljaje. :)

P.S. Jeste li primetili nešto? Jeste? Niste? Hmmm :D Do sledećeg posta. ;) :* ♥

P.P.S. Kao što možete da vidite, od danas na mom blogu počinje Blogmas i postovi će biti objavljeni svaki dan. :)





Коментари

  1. Drago mi je da si se vratila blogovanju nakon pauze i jedva čekam i naredne postove. Ovaj je super i ne mogu da vjerujem koliko je vremena prošlo od kad sam te zapratila. ❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan ti drugi blogorodjendan!!! 😃 Jedva cekam jos postova!!!! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Oooo srecan blogorodjendannn ❤❤ Zelim ti da ti ova godina bude jos bolje za blogovanje od predhodne 😊. Jedva cekam nove postove ❤❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro došla nazad i srećan blogorođendan ^_^

    Želim ti ugodan vikend i srećan početak Decembra :*

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan blogorođendan! Ne pratim te toliko dugo, pa tako nisam znala da si već dve godine član naše blogerske zajednice, ali mi je jako drago zbog toga i puno sreće ti želim u daljem blogovanju! ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear. I am following you and I hope you follow back too 😊.
    https://www.deriasworld.com

    ОдговориИзбриши
  7. Loved your post! <3
    Would you like to follow each other on GFC? ^^
    <a href="http://www.michellecheungg.com”>MichelleCheungg.com </a>

    ОдговориИзбриши
  8. very nice article ,very unique.Want to see more of you .Keep on writing and Sharing.
    Love and Regards
    BTPL(Web Design company in Kolkata)
    Bulk SMS Service Provider in Kolkata

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks for the wonderful comment. :)

      New post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/decembar-tag-blogmas-6.html

      Избриши
  9. Thanks :)

    https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/decembar-tag-blogmas-6.html

    ОдговориИзбриши
  10. Sretan ti drugi blogorođendan! Želim ti još puno njih!

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=lElpv4yu1_k&t=59s

    ОдговориИзбриши
  11. Hello my dear friend! i really like the new design in your blog, it looks amazing!
    I am also happy that christmas is around the corner! i hope you have an amazing day <3
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  12. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Hey There. I discovered your weblog the use of msn. This is a really smartly
    written article. I will make sure tto bbookmark
    it and come back to read extra of your useful information. Thank you ffor the post.
    I will definitely comeback.
    English speaking course 30 days

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thanks :)
      http://andjelina-svastara.blogspot.com/2020/02/potroseni-proizvodi-jul-decembar-2019-2.html

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi