Dekoracija kuće (ideje) | Blogmas #10

Ćao svima... kako ste mi? Evo ja odlično, pišem već drugi post za redom (pa idem na ono planirano :D).. taman da napišem ovaj post pa da popijem antibiotik u 2h. Doduše, vi kada budete čitali ovaj post, ja više antibiotike neću piti, ali Božee... gde ja ode... nije to bitno...





U današnjem postu ću vam staviti slike sa dekoracijama kuće... možda nađete neku ideju iz njih.. a možda vam se svidi neka, pa je ostavite za pozadinu telefona ili kompa.. eto ubih dve muve jednim udarcem. :D







 














 To bi bilo to, nadam se da vam se slike sviđaju... i nadam se da ste naišli na bar neku ideju. :)

Ako niste, pogledajte Praznični filmovi #1... a mi se vidimo sutra. :* ♥

Коментари

  1. Zbog nedostatka vremena ne stižem sve ispratit, ali ovo je tooliko divno. Obožavam ove ukrase za kuću kao i da sama ukrašavam sopstveni prostor. Mislim da je to veoma korisno zbog ljepšeg osjećaja življenja u svom domu 😍😍

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super. Dekoracije su predivne i jako mi se dopadaju. Uživala sam čitajuci i gledajuci slike.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi