Novi izgled bloga :) | Blogmas #2

Ćao, ćao svima i dobro došli na moj blog. :) Znam da kasnim sa ovim drugim postom (pola 12 je kada počinjem da pišem ovaj post), ali nije bitno, par minuta gore dole neće da škodi (videćemo kada ću da ga završim). :D Pre svega želim da vam se zahvalim na komentarima koje sam dobila na postu o drugom blogorođendanu . :)

U jučerašnjem postu (Bože kako je čudno reći to "jučerašnjem", jer nikada nisam dva dana za redom pisala postove (lažem, jesam za karneval), ali valjda shvatate šta hoću da kažem :D ) sam vas na kraju posta pitala da li primećujete nešto i niko ništa nije prokomentarisao što se toga tiče, tako da kontam da niste ništa primetili. :D U pitanju je novi izgled bloga. :) Smatrala sam da je red da posle dve godine promenim izgled bloga, a nije bilo boljeg povoda nego blogorođendan. :) Možda se neko ne seća kako je izgledao prethodni izgled, pa ću vas malo "sprovesti" u promene. :D


Već meseci u nazad ja razmišljam o tim promenama, razmišljam kako bi sve moglo da izgleda da je novo, a da je opet nekako ja... Iskrena da budem, pratila sam svaki blog koji pratim, gledala svaku sitnicu i upijala kako bi i šta moglo kod mene da se promeni... i posle nekog vremena, shvatila sam šta želim...

Pre svega da vas podsetim kako je blog izgledao.



Želela sam da pre svega promenim sliku bloga. Prvu sliku sam baš volela, nekako mi je bila posebna, iako vama možda i ne izgleda ništa specijalno...



Ali smatrala sam da je vreme za novu sliku i tačno sam znala kako bi ta nova slika izgledala, međutim nisam mogla da nađem sajt odgovarajući, pa odgovarajući font itd... smišljala sam novi izgled slike i napokon napravila.. I posle raznog "istraživanja" i raznih isprobavanja i pomoći jedne osobe (Hvala Arsenije na pomoći, hvala što si mi pomogao da odaberem pravu!) napravila sam sliku kakvu želim. Napravila sam sliku, red je došao na promenu bloga. Rešila sam da će naslovna slika (ili kako god da se ona zove) bude apsolutno ista, da ću da promenim boju posta, boju naslova i još tako neke sitnice... međutim kada sam ja to počela da radim, sve se nešto iskomplikovalo... nisam mogla sliku da namestim da se lepo vidi, nisam mogla da namestim u vezi posta nešto i onakakav blog kakav sam ja želela da bude, bio je samo san, jer je u realnosti izgledao mnogo gore. Bila sam razočarana i besna, proklinjala dan kada sam rešila da menjam izgled bloga, proklinjala sebe jer sam duduk za neke stvari i došlo mi je da obrišem blog samo zbog te sitnice... Da vam ne pričam da se to sve dešavalo pre 5 dana... Kao što rekoh, iznervirala sam se, ugasila komp i legla da spavam. Sutra sam počela sve iz početka s tim što više nisam znala kako želim da blog izgleda...
A da, da vam pokažem kakvu sam napravila sliku...


(dok ja nađem sliku, prođe ponoć :D )




 I onda sam tako tražila kako bih i šta mogla da odradim i malo po malo, napravih ja  novi izgled.

Pošto na ovom šablonu koji sam ja postavila nisam mogla da stavim sliku, mislim mogla sam ali nije se videla, onda sam ja pravila novu, koju možete i sami da vidite... Promenila sam bloju naslova, font naslova, font teksta, nešto o meni, pratioci, posetioci su bili sa desne strane sada su sa leve u posebnoj kartici (da to tako nazovem). Stavila sam da može da se translejtuje tekst (što pre nije moglo, bar ja nisam stavila tu opciju), sada gore ima link od instagrama, ask-a i email koji vas direktno šalje tamo gde želite. :D I pre svega, napokon se ne vidi odmah ceo tekst nego samo deo a vi morate da pritisnete da čitate dalje što je meni davno bila želja. :)
I eto, mislim da je u suštini to to. Ne znam. Možda sam nešto zaboravila. :)
Pišite mi u komentarima kako vam se sviđa sadašnji izgled bloga i pišite mi šta vam je bolje: stari ili novi izgled. :) Zapratite me na instagramu... pišite e mail ako želite neku saradnju... 
To bi bilo to od ovog posta, a mi se vidimo sutra (sada već danas) sa novim postom.. :) Do tada, ćao. :* ♥ 

P.S. Promenila sam i sliku na Google+ i promenila ime. Pre je pisalo samo A.R. a sada je Anđela Radovanov :D 


Коментари

  1. Ovakav izgled mi se mnogo vise dopada, da budem iskrena 😊 Super post ❤

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj novi izgled bloga mi se vise svida. I sretan blogorodendan sa zakasnjenjem 😄

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se dopada novi izgled bloga,odlicno je.I slika je stvarno mnogo lepa!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    ОдговориИзбриши
  4. Preferiram malo neutralnije nijanse na blogu, stoga smatram da je novi dizajn pun pogodak. Fantastičan post! ❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  5. Super ti je novi dizajn, jako mi se dopada. ❤

    https://smallwomenscorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi