Tipično - ne tipičan dan u mom životu :) | Blogmas #8

Juče, prvi dan u ovom mesecu, nisam napisala post...Trebala sam da pišem post na ovu temu, međutim nisam mogla... mislim i mogla sam i nisam, ali saznaćete u nastavku na šta mislim... Pošto juče nisam pisala post, tema od juče se prebacuje na danas. I juče sam razmišljala da danas napišem i jučerašnji i današnji post. Međutim, post na temu koja je trebala da bude  danas (Svakodnevni make up) nisam spremila, jer.... i to ćete saznati kasnije zašto... Tako da sam rešila da na tu temu pišem kada je budem spremila (verovatno posle rođendana), a sada da pređem na temu.


Ćao svima! :) Dobro došli na moj blog...  Kako ste? :) Danas pišem jedan post koji do sada nisam pisala, tačnije nisam pisala na tu foru... i ne znam kako bi to trebalo da izgleda, i ne znam da li će vam se svideti... danas vam pišem neku kao vrstu dnevnika... Tačnije, u današnjem postu ćete moći da pročitate kako izgleda moj (Ne) tipičan dan u mom životu. Šta to znači? To znači da ću da vam pišem kako izgleda moja tipična subota, ali to nije tipično za svaki dan. A valjda razumete!? Ako ne, šta ću vam ja!? Bitno da ja sama sebe razumem. :P
Pa da počnemo. :D




Probudila sam se u pola 7. Išlo mi se u wc (jako fan fact za vas zar ne? :D ). Kada sam obavila šta imam, svaka normalna osoba bi se vratila u krevet i nastavila da spava (ako nema obaveze kao što ih nemam ja). Ali kako ja nisam normalna osoba, uzela sam telefon da odgovorim na poruku. Pa kad sam već tu, ajde da vidim šta ima novo na facebook, na instagram. E onda kada sam to završila, pomislio bi čovek da bih tada se okrenula da spavam. Ali  neee... Onda je Anđela uzela da igra igrice koje ima u telefonu (tačnije 3, sva sreća 4 nisam :D ). To sve traje oko 45 minuta. :O :D Šta ćeš? Prsoti devojka (što bi rekla moja najbolja drugarica). :'D




I tako sam ja drndala telefon do skoro 8 (da budem preciznija, do 10 do 8). E onda sam shvatila da sam gladna. Mislim, znala sam ja to i ranije (dok sam bila zauzeta prelaženjem nivoa), ali što da ne sačekam da odgladnim do te mere da se pitam ako ustanem iz kreveta da li ću da se onesvestim? :D

Ustala sam, sredila se, popila svoju terapiju (kako ovo zvuči :D ) i otišla do prodavnica i pekare. Kada sam se vratila kući, doručkovala sam, gledala par epizoda "Kuća Buka" (jedan od omiljenih crtaća), dopisivala se i igrala igrice na facebook.



A da... da li ste probali ovu najnoviju Plazmu koju reklamiraju? Ja sam toliko želela da je probam tako da sam je i kupila. Ali kada sam je probala, ništa specijalno. Kada je bila tek izašla ona slana plazma, dosta njih mi je reklo da je bezveze i da je ne kupujem bezveze. Međutim, ja sam morala lično da se uverim u to i kupila sam je. I meni se svidela. Mislim ne sad da sam poludela za njom, ali bila je sasvim okej. Međutim ova slatka (napolitanke) je meni, kao što rekoh, ništa specijalno. Okej je, slatka je, ali nije nešto što bih jedva čekala da opet kupim. Ako me razumete!?

U 10h sam popila antibiotik (jer sam već mesec dana bolesna) i legla (opet) da spavam. Fan fact - obožavam da spavam i spavam kad god sam u mogućnosti ili što bih ja rekla dok se ne udam. :D
Spavala sam do 12h a onda sam videla poruku od gazdarice da sam slobodna (na jednom od poslova). Ustala sam, otišla do wc-a, videla da je mama upravo došla iz grada, pa sam sela da pričam malo sa njom. A onda, naravno, opet legla u 1h. Doduše, iskrena da budem, nisam imala nameru da spavam opet. Nego čisto da ležim (jer kako sam bolesna ni za šta nemam volje), kuliram, dopisujem se i tako dalje. Međutim, pekle su me oči i ja ih kao zatvorila samo malo da ih "odmorim" i kada sam otvorila oči bilo je 3 i 15. :O Shvatate šta to znači? :D

Ručala sam i tada mi je bilo loše. Boleo me je jako stomak i imala sam stomačne probleme. Pa sam legla i sklupčala se, popila lek i ležala do 6. Ne brinite, nisam spavala. Igrala sam igrice. :D U 6 sam ustala da popijem antibiotik. Istuširala sam se, prala kosu, sušila kosu, tražila šta bih mogla da obučem (pošto uveče radim u diskoteci). 

U 8 sam htela da se šminkam, i taman tako da vam spremim post koji sam trebala danas da vam napišem. Međutim, shvatila sam da mi obrve nisu lepe i da ne želim takve slike da postavljam (da li samo ja gledam na to?). Međutim, kada sam ja krenula da se šminkam, tj uzela da isprobam najnoviji puder koji sam kupila, ajme meni, blagi Bože, šlog kad me nije strefio. Prvo, uzela sam nijansu koja meni odgovara (ne pitajte kako, isprobavala sam ga u Lily-ju). Znači kada sam ga stavila, a ja tamna katastrofa (a inače sam skoro pa bleda). Drugo, on je toliko gust, da je to neverovatno. Nisam mogla da ga utapkavam sunđerčićem, nego sam morala da ga "razvlačim". Znači katastrofa. I to nisam ukapirala odmah da je gust. Nego kada sam preko stavila puder koji koristim, koji je svetliji, tada sam videla da je taj moj puder mnogo tečniji nego od novijeg. Inače koristim Farmasi puder, a kupila sam Golden Rose. Kada sam pokušala da stopim jedan sa drugim, to nije bilo moguće, jer su ostajale fleke gde sam stavila stari preko novog pudera. Katastrofa. Kasnije kada sam stavila bronzer i hajlajter, tek to je izgledalo očajno. Fleke svuda po licu, koje nisu nikako mogle da se srede. I toliko sam se iznervirala sam da sam na kraju sve skinula, a nisam imala vremena ponovo da se našminkam. I bolje je što nisam. Jer sam bolesna, non stop duvam nos, suze mi oči onda, šminka bi mi se svakako razmazala.

Obukla sam se, spremila i otišla u 9 na posao. Tamo sam se smorila.. muzika mi se uopšte nije svidela... ali Bože moj, ne pitam se ja... :) Završili smo oko pola 3, ja otišla da kupim da jedem, otišla kući. Jela i pričala sa mamom do pola 4. Spremila se i u 4 legla da spavam.

I to je ceo moj dan. Dosadan zar ne? Možda ću sledeće nedelje da vam pišem kao dnevnik cele nedelje, pošto će biti pripreme za rođendan. Al' to samo ako bude nešto interesantno. :)

Ako vam se sluša muzika, a ne znate šta biste mogli da slušate, pogledajte moj post Lista pesama koje me "rade" - domaća 

To bi bilo sve za današnji post. U komentarima mi pišite:
- šta vi radite subotom kada se probudite?
- da li ste gledali nekada "Kuća Buka" i koji je vaš omiljeni crtani?!
- da li ste probali najnoviju Plazmu?
- Koji tečni puder mi predlažete da kupim a da nije jako skup? :D


Do sutra... Ćao. :* 

Коментари

  1. Haaha,zaista neobican- obican dan. 😝

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja za post je zanimljiva. Inače volim ove Random postove i opise dana, tako da sam uživala u ovome. Super post. ❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. veoma zanimljiv post! Volim i ja crtani kuca buka, bas je zanimljiv!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se svidja post, nije tipican :)


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Great post!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv ti je dan... Ja uvek moram subotom lepo da se dugo izlezavam ^_^ to mi je omiljeno,a tek onda ustanem i funkcionisem dalje... ^_^

    NYX puderi su super <3

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... :) Mislim da nema ništa bolje od izležavanja subotom ujutru. :D I hvala na predlogu za puder, imaću u vidu kada sledeći put budem kupovala puder. :D

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi