Winter Time TAG |Blogmas #12

Zdravo svima i dobro došli na novi post. :) Za današnji post sam vam opet pripremila TAG. Znam smaram više sa tim TAG postovima, ali jebiga, šta ću kad ih volim. :) U pitanju je Winter Time TAG. :)







1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?
 
- Ja stvarno ne mogu da se odlučim. Imam toliko lakova, a ja sam tip osobe koja ili ne maže nokte uopšte ili ih maže svaki 3-4 dan u drugu boju. Nikada nisam nosila samo jednu nijansu recimo mesec dana. Ako me razumete!? :D A ako bih morala da biram onda bi to bile neke praznične nijanse, koje podsećaju na Novu Godinu. :) Znači crvena, zelena, bela i možda bih izabrala sivu (nije baš novogodišnja ali Bože moj). :D

2. Omiljeni proizvod za usne?
 
- To je svakako labelo ili balzam za usne. Ali kako ja ne bih bila ja, ne mogu da se odlučim za jedno, pa biram moja 3. :D Jer sva 3 koristim. Jedna je sa ukusom žvake, druga neki limun i još nešto a treća čokolada i mislim med. :) Htela sam da slikam i da vam stavim sliku, međutim, nisam... tako da ništa od toga.. Žalim slučaj.



3. Omiljeni odevni predmet koji najčešće nosim zimi?
 
- To su svakako dukseri. I po mogućstvu sa kapuljačom. :D






4. Najčešće kao zimski dodatak nosim?
 
- Kapu definitivno. :D






5. Omiljeni zimski miris sveće?
 
- Nikada do sada nisam imala mirišljavu sveću, a generalno ih obožavam (znam, jer gde god odem a ima mirišljave sveće ja ih mirišem do besvesti). Tako da ne znam. Mada kontam da bi to bila vanila. :) Ili kokos. A možda i čokolada... Omg stvarno sam neodlučna. :D






6. Omiljeno zimsko piće?
 
- Topla čokolada.




7. Najdraži praznični film?
 
- Nemam ih. Slabo gledam filmove, a generalno svaki praznični film je u 99% slučaja odličan. :)



8. Najdraža praznična pesma?

- Mislim da i vrapci na grani znaju da je to "Kad padne prvi sneg, kad zabeli se breg..." iliti "Zvončići"... sva sreća pa ne možete da čujete kako pevam. :D

 

9. Omiljena hrana tokom praznika?

- Ma slatkiši bre :D




 

10. Najdraža praznična dekoracija?
 
- Jelka, svetiljke, ma sve. :)




11. Šta ti je na vrhu zimske liste želja?
 
- E to ne mogu da vam kažem. ;)





12. Planovi za praznike?
 
- Nemam ih. Možda da se dobro najedem (skromno, zar ne!?) :D


To bi bilo to od ovog posta. Da li vam se svideo tag i da li ste i vi već odgovarali/e na ova pitanja? :)

Mi se vidimo sutra, a do tada čitajte (gledajte), predhodni post, odnosno Zimske slike #2 . Budite mi pozdravljeni. :* ♥

Коментари

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi