Praznični filmovi #1 (1984-2000) | Blogmas #9

Zdravo svima i dobro došli na moj blog i još jedan blogmas post u nizu. :) Razmišljala sam, šta bi to još moglo da bude zanimljivo za blogmas i ove praznike i na pamet su mi pali filmovi. I to naravno ne bilo kakvi filmovi, nego praznični. U to ime, donosim vam 31 film (naravno, ne sve odjednom, nego u 3 posta, koja ću da raspored u toku meseca.

Nadam se da će vam se svideti filmovi koje ću da vam predložim. :) I da, u ovom postu vam prikazujem filmove koji su prikazani od 1984 do 2000. Čisto ono da znate šta otprilike možete da očekujete. :)




Razmišljala sam da vam za svaki film dam neki opis, čisto da znate šta otprilike možete da očujete i da vidite da li vas zanima taj film, međutim, iskrena da budem mrzi me da pišem toliko. Mislim, spremila sam ja sve opise i samo trebam da kopiram, ali... budemo iskreni, ko će toliki post da čita. Tako da sam rešila da vam napišem samo spisak filmova i eventualno žanr. :) Nadam se da vam je to okej!? Pa da počnemo...


1. "Gremlini" - "Gremlins"
(horor - komedija)







2. "Božićni duhovi" - "Scrooged"
(komedija - drama - fantastika)
 3. "Prancer" - "Prancer"
(dečija fantazija - drama)







4. "Sam u kući" - "Home Alone"
 (komedija)







5. "Sam u kući 2: Izgubljen u Njujorku"
"Home Alone 2: Lost in New York"

Znate i sami da postoje 5 dela ovog filma, ali meni su najbolja prva dva dela pa zbog toga ih i preporučujem (iako ste svi barem jednom u životu pogledali ovaj film).

 
6. "Noćna mora pre Božića"
"The Nightmare Before Christmas"
 (animirani film)






7. "Deda Mraz" - "The Santa Clause"
(porodičan - komedija - božićna fantazija)



8. "Kući za praznike"
"Home for the holidays"
(komedija)







9. "Turbo tata" - "Jingle All the Way"
(porodična komedija) 



 10. "Biću kući za Božić"
 "I'll be home for Christmas"
(porodična komedija)


 
11. "Kako je Grinč ukrao Božić"
"How the Grinch stole Christmas"
(komedija)



Ako vas zanima, pročitajte Tipično - ne tipičan dan u mom životu 

To bi bilo to od ovog posta, a vi mi u komentaru pišite:

- koje od ovih filmova ste pogledali? I da li su vam se svideli?
- koji ćete od ovih filmova da pogledate?

A mi se vidimo u sutrašnjem postu... ćaos. :* ♥ 

Коментари

  1. Od navedenih gledala sam Sam u kući (of kors😁 i opet ću) i Noćna mora pre Božića, a od ostalih mi se najboljim čini Božićni duhovi pa pa će on biti prvi na listi filmova koje ću sledeće gledati. Super post
    Prvi put sam na tvom blogu i dopada mi se, čudno mi je da ga nisam ranije videla!
    Ako želiš poseti moj blog:
    I'mperfect

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim ko nije gledao Sam u kući? Da li postoji takva osoba? :D Hvala, drago mi je da ti se sviđa i drago mi je da ćeš pogledati bar jedan od ovih filmova. :) Naravno da ću posetiti. :)

      Избриши
  2. Neke sam filmove gledala,naravno obavezan je "Sam u kuci". Ove koje nisam,definitivno cu pogledati! 😃 Super lista! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sam u Kući i Grinč su neprevaziđeni filmovi. Svaka čast na ovom postu.

    Nova sam, nadam se da ćeš posetiti moj blog:
    onlyglamvibes.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi