The Birthday TAG |Blogmas #22

Dobro došli na novi post i dobro došli na moj specijalan dan, tj na moj 26-i rođendan... fuck :) Trenutno(kada je objavljen post), ja sam u diskoteci sa svojim prijateljima i proslavljamo moj rođendan (iskreno se nadam da se odlično provodimo :D ) Pošto nemam ništa pametno više da kažem, prelazim na TAG s kojim sam i Boga i oca, a i vas, smorila. Al' jebiga.






1. Kada ti je rođendan?

- Daaanaaas :D 23. 12. :)



2. Koliko godina puniš?

- 26.



3. Koji poklon koji si dobila za rođendan ti je omiljeni?

- Pa iskrena da budem, nemam ga. Jer svaki poklon koji sam do sada dobila su mi se svideli i baš sam bila oduševljena (čast izuzecima). Svakom poklonu se obradujem i radujem i budem srećna, pogotovo ako je osoba znala da baš to želim. :) Ali jednog originalnog poklona ću da se sećam do kraja života. ;)



4. Da li ćeš imati zabavu ove godine?

- I da i ne. Kako se uzme. Ne, jer subotom obično pravim rođendan za društvo, a s obzirom da tada radim, zabave ove godine neće biti. Mada sam ih pozvala da dođu i provedu se sa mnom dok radim (radim u diskoteci :D )



5. Kako obično proslavljaš svoj rođendan?

- Kao što rekoh, rođendan uvek za društvo pravim subotom. Prvo dođu kod mene, malo sedimo, jedemo, pijemo, zezamo se, a onda oko 23h idemo u neku od diskoteka.



6. Koji je tvoj najzanimljiviji rođendan koji si do sada imala?

- DEFINITIVNO 19. :D



7. Da imaš neograničenu svotu novca, šta bi uradila za svoj rođendan?

- Iskreno, ispunila bih maminu dugogodišnju želju. Napravila slavlje za sve prijatelje i porodicu, sa živom muzikom i onako kako ona želi, pa eto, neka to bude za moj rođendan. :)



8. Koja je tvoja rođendanska lista želja?

- Pisala sam wish listu :)



9. Da znaš da ti je ostao još samo jedan rođendan, kako bi ga proslavila!?

- Isto kao i do sada. Možda čak i kao 19-i. ;) :D



10. Pokaži neku sliku sa rođendana, po mogućnosti da bude neprijatna.

- 19-i rođendan... umalo ne upalismo kuću :D



Ako želite kratak stori tajm o zanimljivim dešavanjima na 19-om rođendanu, pišite mi u komentaru. :D



11. Da li imaš tradiciju za svoj rođendan?

- Napisala u odgovoru na 5-o pitanje.



12. Koji je tvoj omiljeni deo rođendana?

- Joj ne znam stvarno. Primanje poklona? Zezanje i lupanje gluposti? Moji prijatelji na jedno mesto svi zajedno? Izlazak? Zaista ne znam šta bih izdvojila.



13. Koja je jedna stvar koja se promenila od tvog prošlog rođendana?

- Porasla mi je kosa. :D I smršala sam čitavih 6 kilograma (a možda sam se opet ugojila, ko će ga znati) :D



14. Da li si nekada bila iznenađena za svoj rođendan? I da li si nekada iznenadila nekog za njegov rođendan?

- Jesam i jesam.



15. Da li neka poznata ličnost ima rođendan kada i ti?

- Pa da nisam spremala Zanimljivosti o decembru ne bih znala da ima... mada sam sada shvatila da nigde nisam ni napisala ko decembra ima rođendan od poznatih. :O :/


I to  bi bilo to, nadam se da vam se tema posta sviđa kao i moje neko lupanje gluposti. :) Vidimo se sutra. :) :* ♥

Predhodni post: Zanimljivosti o zimi

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi