Lista pesama koje me "rade" - domaća :) 🔊🎧🎵🎶 | Blogmas #7

Ćaos, dobro došli na novi post. :)

U današnjem postu ću da vam napišem kojih 24. (ni manje ni više) pesama me iz nekog razloga "rade", u kojima uživam i koje volim. Ima nekih i novijih, ali su na listi iz razloga što ih konstantno slušam i pevušim. :) Ima svakako mnogo više pesama od 24 na mojoj play listi, ali mislim da je i ovo previše... Po naslovu vidite da ću stavljati samo domaće pesme, a u nekom od narednih videa napisaću i strane. :) Nadam se da ćete uživati u muzici :)




1. Huligani - Cvija
2. Mix cover - Kristina Prokić
3. Spreman na sve - Amar Gile
4. Ona'e - Alexandra & Matrix bend (ovih dana se zaluđujem ovom pesmom)
5. Kilo dole, kilo gore - Mile Kitić

6. Skriven svijet - Dennis Domian (predivan glas *__*)
7. Pravo vreme - Alexandra & Matrix bend (i ovu pesmu non stop slušam)
8. Cipele cover - Lana & Fatmar
9. Vila - Boris Režek
10. Kavasaki - Rasta
11. Imendan - Allegro bend (omiljena pesma svih vremena)
12. Iz inata - Gazda Paja
13. Lavina - Tropico bend
14. Ko si ti - Aleksandra Prijović & Saša Matić
15. Gledaj mene - In Vivo & Teodora
16. Show program - Milica Todorović (pesma koja me uvek tera da igram)
17.Pravo vreme cover - Kristina Prokić (pesma kojom sam se jedno vreme drogirala xD )
18. Malo čudni - Jan Kovačić
19. Samica za tugu - Dzenan Lončarević
20.  Deficit - Dejan Matić (dugo je ovo bila moja pesma)
21. Kažeš ne - Saša Kovačević (pesma koja me podseća na operaciju umnjaka - ne pitajte zašto :D )
22. Dani i godine - Nina Badrić
23. Gram emocija - Ministarke
24. Istina je da te lažem - Aca Lukas

Pokušala sam da vam stavim i pesme, da odmah i čujete, ali neke nisam uspela da nađem, pa onda nisam htela da negde ima, a negde nema. Ako volite TAG postove, pročitajte Decembar TAG .

Pišite mi u komentare:
- šta mislite o mojoj listi :D
- da li slušate takvu muziku?
- koja od ovih pesama vam se najviše sviđa?
- i ko pesmu da ubacim u svoju play listu!?


Sve pišite u komentare,  a mi se čitamo i sutra. ;) Pozdrav. :*

Коментари

  1. Ta ogroman deo pesama sa liste prvi put čujem, ali eto, mogu da izdvojim Rastinu pesmu i Kristinine kavere kao pesme koje volim, pošto generalno Rastinu karijeru pratim i uvek poslušam kad izbaci neku novu pesmu i većina mi se sviđa, mada nisam neki fan, a Kristina ima fantastičan glas. Slučajno sam naišla na obradu pesama "Pravo vreme" i "Trans" i oduševila sam se, pa sam poslušala i ostale.
    Interesantan post ❤❤️

    Blogmas: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Kristina ima divan glas... mada mi je sada, iskrena da budem, Kristina u drugom planu, više pažnje mi sada "uzma" Alexandra & Matrix band. :) Hvala, drago mi je da je interesantan. :) :*

      Избриши
  2. Iako slušam pretežno stranu muziku, a od naše samo pop izvođače, čula sam većinu ovih pjesama što preko društva, što preko sestre, Na listi ima ok pjesama, Ove ostalo ću takođe odslušati, mada mislim da će mi se tvoja lista stranih pjesama više svidjeti. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi