Decembar TAG :) | Blogmas #6

Zdravo svima. :) Imal' zime kod vas? :D Mislim da ste već provalili da obožavam kako da čitam, tako i da pišem TAG postove. U tom duhu, i ovoga meseca imam par posta koji su baš u vezi TAG-ova, a ovo je prvi od njih. :)



Kako je počeo decembar (ako niste kojim slučajem znali :P ), rešila sam da uradim TAG posvećen samo njemu. :D Ne znam da li je neko koga pratim radio ovaj tag, ako jeste, šaljite mi linkove. :D

Pa da počnemo. :)



1. Šta najviše voliš u decembru?
- Pre svega svoj rođendan. :D Onda tu prazničnu euforiju koja se oseća celog meseca. :) Mislim, ceo decembar mi je čaroban.



2. Da li znaš šta ćeš pokloniti svojim najmilijima?
- Znam. Ništa. :D Za NG samo mami poklanjam nešto, al pošto ona nije zainteresovana za poklone, onda je dogovor bio kad god hoću njoj da kupim poklon, da kupim sebi. :D (mada ove godine pravim izuzetak i kupujem jedan poklon novoj osobi u mom životu ali psssst :D)

3. Koji je tvoj omiljeni parfem koji treba nositi za praznike?
- Nemam ga. Sve mi je jedno koji ću parfem da "stavim" na sebe.

4. Koji poklon se nadaš da ćeš dobiti od Deda Mraza?
- Joj pa iskreno ne znam. Svašta bih ja volela. Imam spisak. :D Tako da, to ću znati tek posle 23. :P

5. Bez koja 3 proizvoda ne možeš da živiš ovaj mesec?
- Labele sve 3 koje imam. :D (pogotovo ovih dana kako sam bolesna baš i kako su mi usta popucala jako)

6. Koji je tvoj omiljeni praznični film?
- Pa nemam ga baš, jer ne gladam nešto filmove, ali ono dobro poznat "Sam u kući" bez koga je Božić i NG nezamisliv. :)



7. Kako izgleda ovaj mesec iz tvog ugla?
- Jako euforično, jako zauzeto, sa puno brige da li ću sve na vreme stići i u isto vreme jako veselo. :)

8. Koje slatkiše ćeš najviše jesti ovog meseca?
- Iskreno, ne znam. Mislim da neću imati određene, ono daj šta daš. :D

9. Koji je tvoj omiljeni sjajni proizvod (bilo šta što sjaji)?
- Paa nemam.. ne znam. :/

10. Koji je tvoj omiljeni ukras sa jelke?
- Bilo koji koji je ljubičaste boje. :D


To je to od ovog posta. :) Ako ste propustili jučerašnji post, pogledajte Zimske slike #1 ... A mi se vidimo sutra... :* ♥

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi