Zimske slike #1 | Blogmas #5



Zdravo, zdravo... Kako ste mi? Ja evo ubijam se od kašljanja, hvala na pitanju. :D Ovo je treća nedelja kako sam prehlađena.. :/ Ali da ne mračim ovaj post... Za danas sam vam spremila prvi deo (od tri) zimskih slika. Volim da zimi, pogotovo decembra, gde god mogu stavljam zimske slike koje nađem na ostalim profilima, Tumblr-u ili Pinterest-u... Tako da ću, ovoga meseca da vam dam 31 sliku koje su meni lepe, pa eto, čisto ako želite da imate zimski desktop (da li se tako kaže? Bože od kad nisam izgovorila tu reč, da više nisam ni sigurna da li sam pravilno rekla :D )

Nadam se da ćete uživati. :)














Nadam se da vam se slike sviđaju... :) Ako vas zanima, pročitajte post o zanimljivosti o decembru 

A mi se vidimo sutra. :)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi