Lista pesama koje me "rade" - strana :) |Blogmas #18

Ćao svima... :) Pre svega želim da čestitam Svetog Nikolu svima koji slavite... da provedete slavu u zdravlju i veselju.. sve najbolje želim i vama i vašim porodicama. :) A vama koji idete na slavu, srećno vam prejedanje (ako volite posnu hranu - ja i nisam neki ljubitelj). :D A sada da pređemo na post. :) Pre skoro dve nedelje sam vam napisala post Lista pesama koje me rade - domaća 

U današnjem postu ću vam napisati čak 30 stranih pesama, koje mi se sviđaju. Neke sam tek čula pa su mi zato na play listi.. možda za tri dana neće biti, ali nema veze. :D




1. Love yourself - Justin Bieber
2. You're safe - Rachel Platten
3. New Rules - Dua Lupa
4. Me Enamore - Shakira
5. God is a woman - Ariana Grande
6. Don't be so shy - Imany ft. Filatov & Karas
7. Trap - Shakira ft. Maluma
8. Look what you made me do - Taylor Swift
9. Like a bomba - Denorecords
10. Whatever it Takes - Imagine Dragons
11. In your Eyes - Inna ft Yandel
12. Papi - Jennifer Lopez
13. La loba - Shakira
14. Got me singin' - Alex Marie Brinkley, tunnA & Oxygen
15. Wild Dances - Ruslana
16. Chantaje - Shakira ft. Maluma
17. Albanian x German - mashup - 13 songs
18. Shape of you - Ed Sheeran
19. Impossible - Shontelle
20. Edita (Ministarke) peva na 3 jezika (tako se klip na yt zove koliko se sećam)
21. Boyfriend - Justin Bieber
22. Est-ce que tu m'aimes - Maitre Gims
23. Rockabye - Clean Bandit ft. Sean Paul & Anne Marie (jedno vreme sam samo ovu pesmu slušala)
24. Vamos a ponernos  locos - Mark B
25. Mi mala - Mau y Ricky, Karol G
26. IDGAF - Dua Lupa
27. Toy - Netta
28. I'm into you - Jennifer Lopez
29. Toca, toca - Fly Project
30. Delicate - Taylor Swift


To bi bilo to. Izvinjavam se, ako sam negde pogrešila. :)


Pošite mi u komentarima:
- da li vam se lista sviđa?
- koju od ovih pesama volite?
- koje pesme vas "rade"?
- pišite još neke pesme koje mi predlažete da dodam u listu :)


Ako vam trebaju zimske slike za desktop, pogledajte ih OVDE . A mi se vidimo sutra na insto mesto u isto vreme... :) Budite mi pozdravljeni. :* ♥

Коментари

  1. Većinu pjesama sa liste znam i odlične su zaista. Pogotovo mi je drago jer se Imagine Dragons našao na listi, jer mi je inače omiljeni bend. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Znam da jako kasnim, ali moram reći kako sam oduševljena tvojom idejom "Blogmasa". Baš je super i orginalna.. Kada bih sastavljala sličnu listu većina pjesama koje se navela našla bi se na njoj jer i ja ih isto obožavam slušati. Kada mi je potrebna dodatna energija slušam J.Lo i latino ritmove jer uz njih sve poslove mogu odraditi bez problema.

    Blog - http://www.exclusivebeautydiary.com/search/label/en
    YouTube – https://www.youtube.com/watch?v=WK-tO9N3A6c&t=220s

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komentaru... i hvala ti što ti se sviđa moj Blogmas... to mi znači... jer znam onda da nisam dzaba nešto radila. :) ♥

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi