Teme blogmasa :) | Blogmas #3

O pa dobro veče... Jel to Anđela opet u zadnji minut (tačnije 11) piše post? Da, ta sam! :D

 Za danas sam vam pripremila kratak post.. U današnjem postu ću vam napisati plan za ceo mesec, odnosno ceo blogmas. Tačnije napisaću vam koje ćete teme moći kog dana da očekujete. Ustvari par teme neću da vam otkrijem, jer nisam sigurna da li će biti te ili neke druge. :) Nadam se da će vam se svideti. :)




Za prva tri dana znate koje su bile teme, ali nema veze. :D

1. dan: Drugi blogorođendan ♥
2. dan: Novi izgled bloga
3. dan: Teme blogmasa
4. dan: Zanimljivosti o Decembru
5. dan: Zimske slike #1
6. dan: Decembarski TAG
7. dan: Lista muzike koja me "radi" - domaća
8. dan: Tipično ne tipični dan u mom životu
9. dan: Svakodnevni make up
10. dan: Praznični filmovi #1
11. dan: Ideje za dekoracije kuće za praznike
12. dan: Zimske slike #2
13. dan: Winter TAG
14. dan: Trenutna nega kose
15. dan: Praznični filmovi #2
16. dan: Lista želja mesta koje želim da posetim
17. dan: Pričam vam o detinjstvu
18. dan: Zimske slike #3
19. dan: Lista muzike koja me "radi" - strana
20. dan: Lista želja 26 stvari koje želim za 26-i rođendan
21. dan: Praznični filmovi #3
22. dan: Zanimljivosti o zimi
23. dan: Rođendanski TAG
24. dan: Pričam vam kako sam provela rođendan
25. dan: xxx
26. dan: xxx
27. dan: xxx
28. dan: Knjige koje sam "zacrtala" sebi da pročitala, htela ja to ili ne
29. dan: Zimski nokti
30. dan: xxx
31. dan: Osvrt na ovu godinu

I to je to... Gde sam pisala XXX to znači da neću da otkrivam, jer se dvoumim između par tema. :) Može da se desi da neke teme zamene mesto u međuvremenu, da vas to ne zbuni. ;)

Do sutrašnjeg posta, želim vam lep dan. :* ♥

P.S.: Možda će vas zanimati post o novom izgledu bloga

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi