Put putuje poklon :D

Ćao svima i dobro došli na moj blog. :)

U današnjem postu, pisaću vam kako sam iznenadila Bojanu, najbolju drugaricu za rođendan. :)

Ako vas zanima kako sam iznandila Dacu, drugu najbolju drugaricu za rođendan, pogledajte OVDE :)

Bojani je rođendan bio 06. juna. Želela sam da joj poklonim nešto što će dugo imati, nositi i što će je podsećati na mene. Davno, još pre aprila (kada je bio Daci rođendan), zamislila sam da i jednoj i drugoj poklonim narulvicu, koju ću naručiti baš za njih. I tako je i bilo. Međutim, problem je što Bojana studira u Beogradu i viđamo se na svaka 2, nekad i 3 meseca. Bilo mi je bezveze da joj kroz koji mesec dam poklon, tako da sam rešila da joj spakujem paket i pošaljem joj ga. Znala sam da će se iznenaditi, jer to ni najmanje ne očekuje. A o tome da li se iznenadila, pisaću kasnije.

Kako sam ja neko ko voli da iznenađuje drage ljude, nekim originalnim poklonima, tako sam i sada rešila da napravim neku šegu i pošalicu. :D I da, pre nego što vam kažem i pokažem šta sam to uradila, želim da se izvinim na kvalitetu slika, tek sada vidim da su neke baš mutne, tad nisam obraćala pažnju jer sam žurila da spakujem poklon, a taj dan mi baš nije bilo dobro.

Da pređem na poklon. Uzela sam jednu kutiju, onako srednju, ni veliku ni malu. I krenula da ređam stvari uutra. Vama ću pričati ne onako kako sam stavljala nego onako kako izgleda kada se  otvori kutija. Ako me razumete. :D

- Prvo, kada se otvori kutija, bila je prvo koverta, na kojoj piše njeno ime, a unutra pismo, koje neću da vam pišem, jer shvatićete malo je intimnije. A i Boga mi, dugačko je (3 strane od velike sveske). :)

- Kada se koverta pomeri... e sad dolazi jedna fora od mene. Ispod koverte je bila jedna kesa, sa stvarima, a na kesi je bio zalepljen ovaj papir. :D


E sad, mora da se pitate koja je tu fora i zašto da ne vadi kesu i da gleda jednu po jednu stvar!? E pa objasniću vam. U tu kesu sam ja stavila neke moje stvari koje ja više ne mogu da nosim a i dalje su lepe, pa ako hoće, da ih nosi ona. Ona je trebala da pomisli, da joj te stvari poklonjam. Mislim poklanjam ja njoj to, nego, kako da vam objasnim... trebala je da joj je poklon za rođendan polovne stvari. :D
Trebala je po jednu stvar da vadi, jer je na dnu kese stojao još jedan papir na kome je pisalo "Ne brini se, nije ti to poklon pravi!"
I nije trebala da odmah izvadi kesu, jer bi odmah videla glavni poklon. :D

Ispod kese su bile dve koverte.


Ne znam da li vidite, ali na plavoj koverti piše da prvo nju treba da otvori. U toj koverti je bio poklon.





A u drugoj koverti je bila čokolada za njenog dečka, u znak zahvalnosti, jer da njega nije bilo, moj plan ne bi mogao da se ispuni. :) I ovom prilikom mu još jednom zahvaljujem. :)

E da, rekla sam vam da ću vam reći na kraju, da li se iznenadila. Po priči njenog dečka, a ja mu verujem, baš se iznenadila. Prvo se iznenadila da joj je neko poslao iz Bele Crkve poklon. Onda je razmišljala ko bi to mogao da bude. Pomislila je da sam ja, kao samo ja bih mogla, ali onda je pretpostavila da nisam ja jer nikada do sada joj nisam slala poklone u Bg. :D Pismo joj se svidelo i rekla je da sam blesava. :D A kada je počela da gledala stvari, njemu je rekla da mora da je to neka fora, i da će na kraju da piše poruka "E sad mi vrati stvari nazad!" :D Narukvica joj se mnogo svidela i odmah je stavila na ruku.


Kasnije je na fb stavila ovu sliku i napisala mi kako se oseća i zahvalila se na poklonu. :)

A da, i za nju sam spremila jedan video :)

 

Nadam se da možete da vidite video,
ako ne možete, zapratite me na instagramu @andjelaradovanov 
i videćete jedan deo videa. ;)

To bi bilo to, od ovog posta. I da, poruka ovog a ni predhodnog posta, nije da se ja hvalim kako i šta poklanjam nekome, već je poruka da sitnice čine život, mali pokloni znaci pažnje čine život. Obradujte nekoga i verujte mi osećaćete se 100x bolje nego kada vam neko pokloni nešto što oduvek želite!


Sledeće nedelje bi trebalo svaki dan, ako ne svaki drugi, da izađe po jedan post, pošto počinje karneval. :)

Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj. :* ♥

Коментари

  1. Post je super i dopada mi se.Takodje mi se svidja to sto je poklon originalan,kao i nacin na koji si sve to osmislila.Tvoj blog sam tek otkrila kada sam vidjela da si me zapratila i komentarisala post i djeluje mi super.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divno iznenađenje! Jako lijepo od tebe da si se tako potrudila, definitivno si uljepšala dan svojoj prijateljici i mislim da će ju poklon uvijek podsjećati na tebe :)
    Želiš li da se međusobno zapratimo?
    xshoppingholicx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da i ona misli kao i ti da je divno iznenađenje i da će je poklon uvek podsećati na mene. :) Drago mi je da ti se sviđa iznenađenje kao i post. :)

      Ja tebe pratim odavno.... ako me seća nje dobro služi. :)

      Избриши
  3. Odlican post draga, zaista kreativna i originalna ideja! Svaka cast i blago tvojoj Bojani. Svidja mi se tvoj post te sam te zapratila, mozes odvojiti par sekunda da bi videla moj :)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga. :) Drago mi je da ti se svideo i post a i moje iznenađenje. :) Naravno da ću da te posetim, evo što pre. :)

      Избриши
  4. Bas lepo iznenadjenie, i jako kreativno. ❤👏

    https://aandymm.blogspot.com/?m=0

    ОдговориИзбриши
  5. Great post! I like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!
    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post, narukvica je bas slatka :-)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu, uzvratila sam follow <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/tulips-and-stripes.html

    ОдговориИзбриши
  7. Beautiful post. I really enjoy reading your blog posts.
    Would you like to follow each other?
    I already followed you, please follow me back ♥
    Thanks!

    https://colourfulmadness.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Predivno iznenađenje! Vidi se da si uložila puno truda. :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa iznenađenje i drago mi je da se vidi kad se potrudim. :)

      Избриши
  9. Dragomi je da ti se sviđa i post i ideja. :) Ja sam ovo naručila na instagram stranici. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ajme, preslatko iznenađenje, originalno i autentično. Bila bih presretna kad bih nešto tako dobila! Ponajviše zato što se vidi da je od srca te da je u ovaj poklon uloženo puno truda, ali i ljubavi.
    Još jednom, predivno!!! :) ♥

    What's up, Ivy?
    Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ajme meni, koliko divna porukica. :3 Mnogo mi je drago kada neko nešto ovako kaže/napiše i kada primeti koliko sam se trudila i pritom to ceni. Hvala ti još jednom. :* ♥

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi