Belocrkvanski karneval 2018 :) - 3., 4. i 5. dan

Ćao svima i dobro došli na drugi post ove nedelje i takođe drugi post, tačnije drugi deo na ovu temu. :)

 slika uzeta sa interneta


Neću mnogo da dužim u ovom uvodu. U prošlom postu mogli ste da vidite sadržaj za prva dva dana. Tog sadržaja se možete podsetiti OVDE . A u današnjem postu ćete saznati a i videti sadržaj za sledeća tri dana, tačnije za treći, četvrti i peti dan Belocrkvanskog karnevala. :) Pa da počnemo odmah. :)
3. DAN

U sredu, 20-og juna, bila su tri događaja, da to tako nazovem. Ja sam otišla samo na jedan.

1. Projekcija serijala o životu čeha u Srbiji, TV Ostrva, ČR. Ovo nisam išla da gledam, jer nisam bila u mogućnosti, a i da jesam, mislim da ne bih ni tada otišla, jer kontam da je i to bilo na češkom jeziku. :D

2. Izrada drvenih skulptura motornom testerom - Mirko Talijan. Prošla sam kada je počeo da radi i iskreno, nisam htela, da budem precizna, mrzelo me je da stojim tamo i čekam dok on napravi nešto. Jer treba vremena. Ali da zna da radi i pravi skulpture, zna.

3. Godišnji koncert "Bella Musica". Kao što možete da predpostavite, jedino sam na ovo išla. :) I iskreno, nisam se pokajala.
I prošle godine sam isto išla na njihov koncert, a kako je tada bilo možete videti OVDE (3. dan).


Tema ovogodišnjeg koncerta je bila "Muzika za sva vremena" (ili tako nekako). I iskreno, ja sam uživala. :)
 
 * slika je mutna, bila sam daleko *

Htela sam da vam stavim i video, međutim nisam mogla. Jedan, sa ovog koncerta je već objavljen na mom instagramu OVDE . 
A imam još dva ili tri koja ću tek objaviti, pesme koje svi znate, a koje ću objaviti takođe na mom instagram profilu. Ako vas zanima, zapratite me na @andjelaradovanov :)


4. DAN

Četvrtka, 21. 06. bila su tri događaja na koja nisam otišla, ne sećam se zašto, a htela sam na prva dva da idem. :)

1. Koncert ruskog kompozitora i virtuoza na gitari Aleksandra Slepaka.  

2. Promocija elektronske knjige "Belocrkvanski karnevali" Žike Živanova.

3. "Jazz u bašti" - Iva Paunović kvartet


5. DAN 

 


Petka, 22. 06. bilo je sedam događaja, tačnije šest, jer je jedan bio otkazan zbog vremena (nevremena), a taj sam najviše čekala, ali o tom ću kasnije. Od tih šest, ja sam išla na jedan, a trebalo je na dva, plus onaj što je otkazan. Ali idemo redom.

1. Dečja karnevalska povorka. Svake godine, jednog dana je dečja povorka. Tu idu eksponati dece iz vrtića i osnovnih škola. Ove godine, sam počela da slikam svaki eksponat (decu), međutim posle trećeg - četvrtog sam odustala, jer sam bila jako daleko, nije se videlo lepo. Deca su mi bila okrenuta leđima, na sve to je počela kiša, pa sam odustala od slikanja, tako da ne mogu sada da vam pokažem ništa, ali ne brinite, videćete neke eksponate u sledećem postu jer će tu biti sve slike internacionalne karnevalske povorke  gde između ostalog ima i dečjih eksponata.
Ali, ako vas baš zanima, možete pogledati kako je dečja povorka izgledala prošle godine i to OVDE (5. dan).

2. Haos Animatori. Njih nisam gledala jer je padala malo kiša, pa sam ja otišla da se vozim na autiće sa bratanicom. :D I oni su bili i prošle godine, isto 5 dana, posle dečje povorke. :)

3. Izbor za klinca i klincezu. To nisam gledala, a iskreno već jedno pet godina u nazad, ako ne i duže ne pratim te izbore.

4.  Velika karnevalska moto žurka.

5.  Karnevalska "Salsa" žurka. Na ovu žurku sam htela da idem, međutim nisam imala sa kim.



6. Koncert "Tropico band". E ovo je događaj koji je otkazan, a ja sam jako želela da idem. Pre dečje povorke su imali su probu.

Evo malo slika, ne znam koliko ćete da vidite, bila sam najbliže što sam mogla. :D



Tada su pevali jednu pesmu, čisto sve da isprobaju, a ja sam naravno, jedan deo pesme i snimila. Snimak se nalazi na mom instagramu @andjelaradovanov , pogledajte.

To veče nije bilo koncerta, zbog nevremena, ali su koncert pomerili za ponedeljak. Slikala sam i tada, ali sam zaboravila da ubacim slike u komp -_- . I snimila sam i objavila na instagramu jedan video sa koncerta, a biće ih još, pa ako vas zanima, zapratite me.  Koncert je bio fenomenalan, trajao je 2.5 sata. Sale ima toliku energiju, toliko skače, trči po bini, uz svaku moguću pesmu. I da je balada, on će da igra. Toliko je hiperaktivan (da tako kažem). :) ODUŠEVILA SAM SE I NJIME, muzičarima, atmosferom, koncertom. Zaista sam oduševila i od tada sam počela svakodnevno da ih slušam, samo njih... Uživam u njihovim pesma i iskreno se nadam da ću imati opet prilike da uživam u njihovom koncertu. :) :3 ♥

7. "Dance your troubles away" - DJ Groovyman.


To bi bilo sve od ovog posta, nadam se da vam se svideo. Nadam se da ćete da odete na moj instagram i da pogledate videe a i druge slike, što da ne. :D U sledećem postu, videćete šta je to bilo glavnog dana Belocrkvanskog karnevala i slike svih eksponata. :)

Do sledećeg posta, šaljem vam zagrljaj. Ćao. :* ♥ 
 

Коментари

  1. You have a very nice blog :D
    thanks for sharing! would you like to follow each other's
    blogs? :) let me know! kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  2. Čitanje ovog posta bilo mi je vrlo interesantno! Lijepo pišeš, učlanila sam se u blog i imaš moju podršku! Samo tako nastavi! ♥♥♥

    Moj blog -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jako interesantan post, jako mi se svijda. Sve pohvale :)

    Novi post: http://www.alexandarstanisavljevic.com/2018/06/rainy-wednesday.html

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi