B.K.2018 - 6. dan / POVORKA :) #3 + OBAVEŠTENJE


Ćao svima i dobro došli u novi post. :) Ako ste čitali poslednja dva posta, onda znate da nam je ostalo još dva dela. Tako da neću da dužim mnogo, uživajte u slikama i eksponatima part 3. :D







Osnovna škola "Žarko Zrenjanin"
 

 Slede mažoretkinje (ili šta su već) i orkestar iz Slovenije. Kako igraju i kako sviraju, možete videti na mom instagram profilu @andjelaradovanov (nisam još stavila simak).




Sledi grupa iz Budve, tj iz Crne Gore. :)
 

Devojke koje igraju orijentalni ples dolaze iz Pančeva. :)
 

Ovi su, čini mi se, iz Šapca. :) 
 




Najlepša Beračica cveća. :)
 

Ova grupa je iz nekog mesta na D, al ne mogu da se setim koje. :/
 




Sledeća grupa nam dolazi iz Makedonije, tačnije iz Strumice. Imali su i plesnu tačku, koju sam takođe snimala i ako vas zanima i to ćete moći da pogledate samo ako me zapratite na instagram. ;)
 



Gimnazija :)
 




To bi bilo sve od ovog posta. Nadam se da vam se svideo. Ako jeste komentarišite... ako niste slobodno me zapratite :) Možete takođe da me zapratite i na instagramu @andjelaradovanov . :)

Šaljem vam zagrljaj do sledećeg posta. :* ♥

P.S. Samo jedno malo OBAVEŠTENJE. :) Odslediću sve one blogove koji nisu aktivni po nekoliko meseci...samo mi prave "gužvu" i ne mogu brzo da nađem blogove koji me zanimaju. Kada ponovo postanu aktivni, neka se jave, vrlo rado ću ponovo zapratiti. :) 
A sada... ćao. :*

Коментари

  1. Pogledala sam sva tri posta vezana za ovaj karneval.Djeluje mi zanimljivo i jako mi se dopada.Sve u svemu,drago mi je da si se lijepo provela.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala što si pogledala sva tri posta (sada je tu i četvrti) :D Drago mi je da ti se karneval dopadata, nadam se da te mogu očekivati sledeće godine na istom. :)

      Избриши
  2. Ovo je zaista divna manifestacija odnosno veoma interesantan karneval. Vidim da si se baš lepo provela. Divan post, zaista! ♥

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti što si pročitala post. Drago mi je da ti se sviđa i post kao i karneval. :) I nadam se da te mogu očekivati sledeće godine na istom. :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala :) Drago mi je da ti se sviđa. :) Nadam se da mogu da te očekujem sledeće godine na istom. :)

      Избриши
  4. Hello my friend :)
    the carnvial looks amazing! i hope you have a nice day!
    besos :)

    My blog - Lalabetterdayz

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljive i šarene slike, sigurna sam da je bilo baš zanimljivo prisustvovati ovome :)

    Girly world | Nova SOS rubrika | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Nadam se da mogu da te očekujem sledeće godine na isti događaj?! :)

      Избриши
  6. Odličan post, slike su odlične :)
    Ako želiš pogledaj moj blog:

    https://doroty4.blogspot.com/2018/07/nogomet-i-barbike.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi