B.K.2018 - 6. dan / POVORKA :) #4


Zdravo svima, kako ste mi? :) Evo ja ne mogu da spavam, pa sam rešila da napišem post. :) Još jedan i OBEĆAVAM poslednji o povorci i karnevalu. Nadam se da vas nisam smorila sa ovolikim postovima u vezi karnevala, ako jesam izvinjavam se.... Nemam šta da više dodam, pa da pređemo na part 4. :D

Ovi mislim da su iz Pančeva. Ali nisam sigurna.


hmm ne bih ja bila ja ako jednu sliku ne bih zas... zeznula sa mojim prstom :D






Koliko se sećam i sledeći su isto iz Strumice, tačnije iz Makedonije. :)
 





Zanimljivu šminku su imali... moram jednom da probam i ja da napravim takav makeup look. :D
 

Sledeći su folkloraši iz Rumunije. :)
 


Ono kad ti je hladno, pa se umotaš u zastave. :)
 

Sledeći su iz Slovenije :)
 

Sledeća grupa je neka plesna grupa, ali nisu iz Bele Crkve. Ne znam odakle su. One su toliko razigrane bile dok su čekale da krenu. One su se toliko okretale, prevrtale, pravile špage, šta sve ne... pogotovo ova mala u zelenoj suknjici, što možete dole na slici da vidite da se sprema da uradi nešto. :D Snimala sam ih, tako da ćete moći da vidite snimak u nekom narednom periodu na mom instagram profilu, a možete me naći i zapratiti na @andjelaradovanov.
 





I to bi bilo to od ovog posta, nadam se da ste uživali i da vas nisam smorila postovima o Belocrkvanskom karnevalu. Ako jesam, ja se izvinjavam. Ali kao što sam na početku rekla, ovo je poslednji na ovu temu (za ovu godinu).

Do ovog karnevala, ako ste me pratili, znate da sam postove objavljivala jednom nedeljno, nekad jednom u dve nedelje, kako sam imala vremena... a od sada ću da objavljujem dva nedeljeno. Mislim tako bi trebalo ako ne bude neke izmene. Jednom nedeljno će sigurno biti, al najverovatnije dva puta. Još uvek ne znam kojim danima, ali videću od nedelje. :) Imam spremno 10ak posta, tako da će biti zanimljivo. :)

Do sledećeg posta, vam šaljem zagrljaj. :* ♥

Коментари

  1. Jako predivan post. Odusevljena sam. Slike su fenomenalne... ljubac

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne fotografije i jako lep karneval.

    http://www.exclusivebeautydiary.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Po ovom i tvojim prethodnim postovima vezano za karneval vidim da si se lijepo provela,sto je i najbitnije.A karneval mi djeluje super.<3


    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  4. Još jedan divan post, fotke su prelepe! Ovaj karneval je nešto predivno i sigurna sam da ti je drago što si bila deo njega. ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala lepo. :) Da znaš da jeste. :) Iako je svake godine isti, tj neke stvari su slične... ja svake godine jedva čekam sledeći. :)

      Избриши
  5. Karneval deluje veoma zanimljivo. Odlicne slike, kao i sam post draga!❤

    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jeste isto je. Upravu si. :) Ali ja svakako volim karneval i uvek ga jedva čekam. :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi