Pogodi šta je! :D / Adivina de qué se trata! :D / Srpski - Španski

SRB: Zdravo svima, dobro došli. :) Kako ste mi danas? :) Ja sam jako uzbuđena i to baš zbog ovog posta. :) Današnji post, je potpuno drugačiji od svih dosadašnjih postova koje sam pisala. I to iz tri razloga:
1. zbog prve saradnje :3
2. zbog prvog čelendza iliti izazova :)
3. jer je ovo prvi post koji će biti pisan na dva jezika :)

E pa da objasnim sve. :) Ovo je prvi post koji će biti neka vrsta saradnje. :) O čemu se radi!? Pre par nedelje, jedan post mi je komentarisala jedna devojka i zapratila me je. Otišla sam na njen blog, kao što uvek radim kada mi neko komentariše nešto i videla da devojka priča španski. :3 S obzirom da ja obožavam španski jezik, na pamet mi je pala jedna ideja, za post i odmah sam joj se javila. Predložila sam joj saradnju, objasnila joj šta imam na umu i ona je pristala. Ona se zove Laura a njen blog se zove Lalabetterdayz (klikom možete doći pravo na njen blog).

Takođe, ovo je prvi post koji je neka vrsta izazova. O čemu se radi? Dala mi je pet reči koje imaju veze sa kozmetikom, šminkom, i slično, na španskom. Ja trebam da pogodim, ne gledajući bilo gde na netu, šta je u pitanju. Stavim sliku predmeta koji mislim da mi je zadala i tek tada pogledam na google o čemu se radi i da li sam pogodila. Takođe i ja sam njoj dala pet reči na srpskom i ona će pisati post na njenom blogu :) Ja znam španski, ali ono osnovno i znam da čitam, tako da ne znam šta mi je zadala iako nešto je slično našem, pa mislim da sam pogodila. :) Jako sam uzbuđena i jedva čekam da pogađam. :D

Objasniću vam kako će to izgledati, da biste znali, da ne moram posle svaki put da objašnjavam. Prvo ću napisati reč, na španskom koju mi je zadala, pored toga ću na srpskom, a onda na engleskom da bi ona videla šta sam prvo pomislila. Neću da pišem na španskom, da ne bih odmah videla da li sam upravu. :D Zatim, stavljam sliku predmeta koji mislim da jeste, a onda ispod ono što zapravo jeste. Valjda ste me razumeli. :)

Takođe ceo post ću pisati na dva jezika, srpski i španski, da bi ona razumela šta sam pisala. Jeste, mogla sam da pišem i na engleski, ali kao što rekoh, više volim španski. Da ne pišem više uvod, da krenemo na temu posta. :) Nadam se da ćete uživati. :)



 ŠPA: Hola a todos, bienvenidos. :) ¿Cómo estás hoy? :) Estoy muy entusiasmado con la publicación. La publicación de hoy es completamente diferente de todas las publicaciones que he escrito. Y por tres razones:
1. para la primera cooperación :3 
2. Debido al primer desafío :) 
3. Esta es la primera publicación que se escribirá en dos idiomas :)

Bueno, déjame explicarte todo. :) Esta es la primera publicación que será algún tipo de cooperación. :) ¿De qué se trata? Hace un par de semanas, una chica comentó una publicación y ella me abandonó. Fui a su blog, como siempre hago cuando alguien me comenta y ve a una chica hablar español. :3 Como amo el idioma español, una idea se me vino a la mente, para el post, e inmediatamente me puse en contacto con ella. Le sugerí su cooperación, le expliqué lo que tenía en mente y ella estuvo de acuerdo. Ella es llamada Laura y su blog se llama Lalabetterdayz (al hacer clic puedes ir directo a su blog).
 
Además, esta es la primera publicación que es algún tipo de desafío. ¿De qué se trata? Ella me dio cinco palabras que tienen que ver con cosméticos, maquillaje y cosas por el estilo, en español. Tengo que adivinar, sin mirar a ningún lado en la red, cuál es el problema. Pondré una foto de un objeto que creo que me ha preparado y luego solo miro a Google sobre qué es y si lo golpeo. También le di cinco palabras en serbio y ella escribirá una publicación en su blog :) Sé español, pero es básicamente y sé que estoy leyendo, así que no sé qué me creó, aunque algo es similar al nuestro, así que creo que soy golpear :) Estoy muy emocionado y no puedo esperar a adivinar. :D
 
Te explicaré cómo se verá, para saber que no tengo que explicar después. Primero escribiré una palabra, en español, que ella me dio, además, estaré en serbio, luego en inglés, para que pueda ver lo que pensé primero. No quiero escribir en español, así que no vería de inmediato si soy la administración. : D Entonces, puse una imagen de un objeto que creo que es, y luego debajo de lo que realmente es. Supongo que me entendiste :)
 
También escribiré la publicación completa en dos idiomas, serbio y español, para que entienda lo que escribí. Sí, podría escribir en inglés, pero como dije, prefiero el español. No escribamos más introducción, vamos al tema de la publicación. :) Espero que disfrutes. :)
 
ŠPA: 1. máscara de pestañas
SRB: sigurna sam da je u pitanju maskara :D
ENG: I'm sure it's mascara :D



SRB: I da, pogodila sam. :D Ovo mi je bilo lako. :) Idemo dalje na drugu reč. :)

ŠPA: Y sí, lo golpeé. :D Esto fue fácil para mí. :) Continuamos con otra palabra. :)
 
 
ŠPA: pintalabios
SRB: Hm, ovo ne znam šta bi moglo da bude. Ovo "labios" mi nešto vuče na usta, možda grešim. Tako da kažemo da je u pitanju ruž za usne. 
ENG: Um, I do not know what this could be. This "labios" pulls me to my mouth, maybe I'm wrong. So let's say it's lipstick.
 
  
SRB: Gle, stvarno jeste ruž za usne.... Omg, ne mogu da verujem da sam pogodila. :D
 
ŠPA:  Mira, realmente eres un lápiz labial ... Omg, no puedo creer que golpeé. :D
 
 
ŠPA: esmalte de unas
SRB: Ovo je malo teže. Ne znam zašto me ovo "unas" podseća na jedan. Al šta bi to onda moglo da bude? Mislim da je nešto za lice. Ajde neka recimo bude puder. Al osećam da sam pogrešila. :D
ENG: This is a little harder. I do not know why this "unas" reminds me of one. But what could that be? I think it's something for the face. Let's say, for example, be powder. Al feel I'm wrong. :D
 



 SRB: Hahaha, koliko sam se smejala kada sam videla da sam pogrešila. Znači ne da nije puder, nego nije čak ni za lice. :D Lak za nokte... ahahahhaa :D  
 
ŠPA: HAHAHAHA cómo me reí cuando vi que estaba equivocado. Entonces no es que no sea polvo, ni siquiera para cara. :D Esmalte de uñas ... ahahahhaa :D
 
 
ŠPA: sombras de ojos
SRB: Koliko ja znam, ako mi se sad nešto nije zbrkalo u glavi, "ojos" su oči. Znači nešto za oči. E sad, postoje više stvari koje se koriste za oči: prajmer, senka, olovka, veštačke trepavice. Mada trepavice nisu, jer je za maskaru, bila druga neka reč koja znači trepavice. Tako da, mislim da je u pitanju, senka za oči.
ENG: As far as I know, if something has not been a thing of the moment in my head, "ojos" are the eyes. It means something for the eyes. Now, there are several things that are used for the eyes: primer, shadow, pencil, artificial eyelashes. Although the eyelashes are not, because for mascara, there was another word that means eyelashes. So, I think it's a shadow for the eyes.
 
SRB: I pogodila sam. :D Logika mi jača strana :P Idemo na poslednju reč.
 
ŠPA: Y lo golpeé. : D Logic es más fuerte para mí :P Vayamos a la última palabra.
 
 
ŠPA: Iluminador
SRB: Mislim da je u pitanju iluminator. Pošto se tako kaže i na srpskom.
ENG:  I think it's an illuminator. As it is said in Serbian too.
 


SRB: Da, pogodila sam. :D

I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da ste uživali kao i ja, i da vam se svideo ovakav tip posta. :) Ako niste, zapratite me ovde kao i Lauru, zapratite me na instagram @andjelaradovanov a ako i vi želite ovakvu ili neku drugu saradnju pišite mi na e mail radovanovandjela23@gmail.com

To bi bilo sve za večeras... vidimo se najverovatnije u četvrtak, ako ne tad, onda u subotu... a do tada, vam šaljem zagrljaj. :) Ćao. :* ♥
 
ŠPA: Sí, lo golpeé. : D

Y eso sería para esta publicación. Espero que hayas disfrutado como yo, y te gusta este tipo de
publicación. :) Si no lo está, por favor llámeme aquí, así como a Laura, por favor llámeme en la instagram @andjelaradovanov, y si desea hacer esto u otra cooperación, por favor envíeme un correo electrónico radovanovandjela23@gmail.com

Eso sería todo por esta noche ... lo veremos muy probablemente el jueves, si no entonces, luego el sábado ... y hasta entonces, le enviaré un abrazo. Hola : * ♥

Коментари

  1. Hola amiga! me encantó! creo que tu lo has hecho mejor de lo que yo lo voy a hacer >.<!! me dio mucha risa lo del esmalte de uñas :D me ha gustado mucho la entrada, te avisaré cuando suba la mía para que asi puedas verla también ^^ es un gusto colaborar contigo :D!! espero que volvemos a colaborar pronto otra vez después de que yo suba mi entrada ^^ un beso muy grande ♥ ♥ ♥ ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hola amigos españoles :3 Me alegra que te guste la publicación. :) Sí, y me reí mucho por el esmalte de uñas, está bien, no puedo saber todo. :P Pero no puedo esperar para ver tu publicación y cuánto alcanzarás. :) Y espero cooperar contigo. :* ♥

      Избриши
  2. This palette of shadows seems to be beautiful.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It looks nice, but I did not try it. :) Thank you, of course, I will return. :)

      Избриши
  3. Post je bio jako zanimljiv i jako mi se dopao challenge i ideja,koja je jako originalna.<3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti pre svega što si pročitala post, a onda i što ti se sviđa isti i što ti se sviđa moja ideja, to mi je i bio cilj. :)

      Избриши
  4. Baš zanimljiva ideja za post! Viđala sam ovakve izazove na jutjubu ali mi je drago da si ti to uradila i na blogger-u. Vidim da si dosta toga pogodila, ali mogu ti reći da slično razmišljamo odnosno da se oslanjamo na logiku. Sve pohvale, draga i čestitam na prvoj saradnji! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :) Da, to sam i ja gledala, pa mi je možda u podsvesti bilo to kada sam rešila da ovo predložim Lauri. :) Po ostalim komentarima deluje da sam jedna od prvih, ako ne i prva koja je na blogu napravila ovakav izazov. :3 Hvala ti, nadam se da će ih biti još... možda i nas dve nekada napravimo neku saradnju. :) ♥

      Избриши
  5. Jako zanimljiva ideja za suradnju i post! Čestitam na pogođenim pojmovima!

    http://www.exclusivebeautydiary.com

    ОдговориИзбриши
  6. Amazing post:)
    I'm following your blog via GFC, could you follow my blog too?

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман18. јул 2018. 23:07

    Moram priznati da do sada nisam videla ništa slično ovom, tako da je ovo veoma originalna ideja. Inače, i ja mnogo volim Španiju, španski jezik (koji znam ali u manjoj meri).

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam viđala, ali samo na youtube-u, na blogu nisam. Hvala, drago mi je da ti se sviđa. :) Onda smo po tom pitanju iste. :D Za svakog ko meni ostavi komentar ja nađem vreme. :)

      Избриши
  8. Cool ideja za post! :)
    I ja sam sve pogodila!! :D

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa ideja i drago mi je da si i ti pogodila sve. :) Nadam se da nisi lupila kao i ja za lakove za nokte. :D

      Избриши
  9. U drugoj srednje počinjem da učim španski (imala sam da biram između par jezika i odabrala sam španski), tako da mi je bilo baš interesantno da čitam ovaj post, kao i generalno tekstove u vezi tog jezika. Fantastična ideja, draga moja.
    Na prvi pogled mi se mnogo dopada tvoj blog, pratim te. ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uuu mnogo ti zavidimšto ćeš učiti španski jezik i znati bolje nego ja. :) Hvala, drago mi je da ti se sviđa ideja i što je najbitnije da ti je interesantna. :) I drago mi je da ti se sviđa moj blog. :) Hvala što me pratiš. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Vraćam se po ko zna koji put 😂

Oriflame - wish list #1

Promene u sobi